Sorry stukje over techniek verkeerd gelezen. Ik was weer te snel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat met die techniek, zei ik toch ook al? Dus hoezo is dat onzin?
Juist de stuiten op kunstgras zijn heel voorspelbaar, er zitten zelden een rare stuit in de bal. Ik heb op gravelbanen getennist, en iedere bal die in de buurt van de baseline kwam, stuitte amper, of stuitte de andere kant op.
Ik ben ook relatief zwaar gebouwd, en tennis vrij vaak op kunstgras. De stuiten zijn inderdaad laag, zodat je voetenwerk belangrijk is. Maar als je dan een keer op een andere ondergrond speelt, heb je daar juist voordeel van. Tis ff wennen, maar je kunt je makkelijker onder de bal zetten.
Het wordt maandag wel warmer dan vandaagquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef TheArt het volgende:
Wat een dra-ma weer voorspellen ze voor maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat vind ik knap als ik naar buienradar kijk. Tsja, heel erg klein wolkje precies waar jij woont kennelijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het komt hier ( Regio Eindhoven ) met bakken uit de lucht ..
Idd, richting Limburg !quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik knap als ik naar buienradar kijk. Tsja, heel erg klein wolkje precies waar jij woont kennelijk
Wij ook gister met 3-2 gewonnen. De dames van de tegenstanders waren beter dan de heren. Was al een beetje van te voren duidelijk dat de mix de winst van de dag zou brengen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:42 schreef tennisster198 het volgende:
Lekker getennist vandaag... in de hagel!
Wel dagoverwinning met 3-2 en ik heb zelf mijn eigen partijen beide gewonnen!
Kun je nagaan hoe koud het was om te kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef Norrage het volgende:
Wat FUCKING koud was het vandaag. Kan me niet heugen dat het ooit zo koud is geweest met voorjaarscompetitie. Verschrikkelijk.
Maar goed, het was droog, dus das fijn. En we hebben gewonnen (de heren waren niet zo goed van de tegenstander).
Dit ja!!! Supersuperkoud... Bij ons was het trouwens niet droog, ik heb in de hagel gespeeld. Fans onder een paraplu en plaidje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef Norrage het volgende:
Wat FUCKING koud was het vandaag. Kan me niet heugen dat het ooit zo koud is geweest met voorjaarscompetitie. Verschrikkelijk.
Maar goed, het was droog, dus das fijn. En we hebben gewonnen (de heren waren niet zo goed van de tegenstander).
Tabje met specificatiesquote:Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef truedestiny het volgende:
Beetje irritant dat er niets bij staat kwa zwaarte en grootte van het blad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |