abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:37:33 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109648079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:32 schreef luckass het volgende:
Had van de zomer een toernooi, stonden ze op de baan naast ons elkaar uit te schelden :').
Verder nooit echt gezeik gehad, even afkloppen :P.
ik was een ochtendje na het stappen vrij scheel en zag 2 ballen achter elkaar verkeerd. word ik gelijk voor onsportief uitgemaakt. was toen wel ff over de zeik ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109648187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik was een ochtendje na het stappen vrij scheel en zag 2 ballen achter elkaar verkeerd. word ik gelijk voor onsportief uitgemaakt. was toen wel ff over de zeik ;).
Ik ben sowieso scheel, ik heb erg veel moeite om te zien of een bal in of uit is (bij de service- en baseline).

Dus ik speel altijd door, wat soms voor de tegenstander erg lastig is (zeker bij zijn eerste service) omdat die al stopt. Ik geef eigenlijk altijd aan dat als mijn tegenstander dacht dat die uit was en dus stopte met spelen, we het punt wel overnieuw kunnen spelen behalve bij die eikel van gisteren. :Y)
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:40:50 #53
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_109648215
Ik speelde laatst een toernooi, ik sloeg een 1e service, en mijn tegenstander sloeg een geweldige return die ik ECHT niet terug kon slaan. Ik zei tegen hem, ik maakte een voetfout, dus het is 2e service. Je had zijn kop moeten zien. Hij dacht dat ik het meende....Ik zei 0-15. En hij moest wat lachen.

ik hou niet van gezeik op de baan, maar als het gebeurt, pak ik de tegenstander net ff wat harder en op een nat belangrijker moment terug
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:41:32 #54
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109648236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
Ik speelde laatst een toernooi, ik sloeg een 1e service, en mijn tegenstander sloeg een geweldige return die ik ECHT niet terug kon slaan. Ik zei tegen hem, ik maakte een voetfout, dus het is 2e service. Je had zijn kop moeten zien. Hij dacht dat ik het meende....Ik zei 0-15. En hij moest wat lachen.

ik hou niet van gezeik op de baan, maar als het gebeurt, pak ik de tegenstander net ff wat harder en op een nat belangrijker moment terug
_O- :D

Daar zou ik wel om kunnen lachen :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_109648243
quote:
haha die is mooi _O- die jat ik
pi_109648422
quote:

:D
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:50:51 #57
342627 tja77
pi_109648573
Keertje een dubbeltoernooi gespeeld, met een kameraad van ongeveer dezelfde leeftijd. Moesten tegen 2 wat oudere mensen, en de verhalen gingen al in de ronde dat deze heren de boel wel eens bedotten. Ik kan daar niet zo goed tegen, en warempel het gebeurde dus ook.

Kameraad van mij slaat zijn service gewoon duidelijk binnen het service vak, en de man die op de servicelijn staat zegt dat de bal uit is. Ik zo "weet je dat zeker? want volgens mij stuitte hij voor de lijn" Hij zo "ja ik weet het zeker, en ik sta op de lijn, bal komt op onze helft, dus wij kunnen het het beste zien. Dit gebeurde een aantal keren. Het was een spannende wedstrijd en de 3e set was geen volledige set, maar een super tie break. Heel die tie break verloopt op service, dus het staat 10-9 voor ons. Tegenstander mag dus weer 2 punten serveren. 1e service in het net, 2e service (zonder overdrijven) 50 cm. voor de lijn dus ruim in.. Ik roep "YES!!!!" en feliciteer mijn tennismaat, en loop naar het net om de tegenstanders een hand te geven. Ze durfde er alletwee niks van te zeggen.
pi_109648720
Tjeaterrr :(

Sommige dingen moet je niet delen tsja77 :D
Maar groot gelijk, lastig spelletje soms maar dit soort excessen lijkt me wel iets voor de wat betere niveau's (4, 5) of niet?
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:58:20 #59
342627 tja77
pi_109648908
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
Tjeaterrr :(

Sommige dingen moet je niet delen tsja77 :D
Maar groot gelijk, lastig spelletje soms maar dit soort excessen lijkt me wel iets voor de wat betere niveau's (4, 5) of niet?

Dat laatste waren volgens mij 2 zesjes die we tegen kregen in een heren dubbel 5, maar das alweer ff geleden, Dat geintje met die voetfout was tegen een 3-tje of een 4-tje. Ik verloor die pot, maar hij was ook best goed.

edit: ik speel trouwens nooit vals, ik naai alleen net iets harder terug dan mijn tegenstander. Ik win graag, maar wel op een eerlijke manier. En als de tegenstander(s) denk(en) dat ze de boel kunnen besodemieteren, dan komen ze van een koude kermis thuis.
pi_109649151
Gister gewoon erg sportieve wedstrijd gehad, al was het wel voor clubkampioenschappen.

2 keer service op de lijn geslagen dat hij de bal vangt, even kijkt en zegt 'Prima service.' Op het laatst, redelijk belangrijk moment zag ik een bal uit, maar kon hem never nooit meer hebben. Tegenstander: 'Nee, hij was in.' Hij liep gelijk naar de plek toe en wees hem overtuigend aan.

Prima joh, dan kan ik mezelf er ook niet druk om maken als ik geen een punt in de gehele wedstrijd een twijfel heb gehad en het erg sportief ga.

Wel vorig jaar tegen een anti tennisser moeten spelen, die zijn homo vriendje bij had. Liep totaal niet in de eerste set en hij won hem. Tweede set stond hij 5-3 voor en mocht uitserveren, maar het ging steeds beter lopen. Hij ging ook steeds meer twijfel ballen uitgeven, tot er een bal op breakpoint in mijn voordeel vol op de lijn komt en hem helemaal wit veegt. Geeft hij hem weer uit. Een hele discussie, maar uiteindelijk zegt hij. 'Hij is voor jou,' tja toegeven noem ik dat.

Ik kan het op dat soort momenten ook niet laten om twijfelballetjes uit te gaan geven ipv door te spelen. Uiteindelijk ging zijn vriend zich er nog mee bemoeien en kreeg ik de zin 'Amehoela poes,' naar mij toegegooid.

Inmiddels was het al 1 uur snachts en sla ik een bal, die ik door de donkere omgeving niet kan zien of hij in of uit was. Hij weigert het aan te geven, waarop ik ga zitten en wacht tot hij het aan geeft. Gelukkig, iemand van de wedstirjdleiding die stond te kijken en even aan kwam geven dat hij er een stukje achter was.

Om half 2, na een partij van 3 uur de wedstrijd gewonnen. Hij geeft mij een hand en is weg, kon iemand van de wesdtrijdleiding nog de baan vegen.
pi_109649205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat laatste waren volgens mij 2 zesjes die we tegen kregen in een heren dubbel 5, maar das alweer ff geleden, Dat geintje met die voetfout was tegen een 3-tje of een 4-tje. Ik verloor die pot, maar hij was ook best goed.

edit: ik speel trouwens nooit vals, ik naai alleen net iets harder terug dan mijn tegenstander. Ik win graag, maar wel op een eerlijke manier. En als de tegenstander(s) denk(en) dat ze de boel kunnen besodemieteren, dan komen ze van een koude kermis thuis.
Inderdaad, ik kijk ook niet op een centimeter meer of minder. Speel liever door, als dat ik mezelf voor mijn kop kan slaan dat ik een bal uit geef en hij is achteraf in waardoor ik het punt verlies.

Maar als ik dan echt tegen zo'n uber moeilijke tegenstader sta te spelen, dan ga ik zulke twijfelballetjes die net wel uit zijn ook gewoon uitgeven ipv door te spelen.

Ik zeg altijd: Ik verlies liever een leuke pot met 6-7 7-6 6-7 als dat ik een pot met 6-1 6-1 win.
pi_109694293
Gister avond 3 uur lang getennist. :) Echt heerlijk dat gravel. En daarna weer ouderwets tot laat in de nacht bier nuttigen. :) Laat die competitie maar beginnen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:39:27 #63
342627 tja77
pi_109694607
Bij ons is het elke dinsdag raak, beginnen om 20.30uur met tennis, meestal tot rond 22.45uur Daarna, is het altijd gezellig tot 02.00uur. Naar huis, hond uitlaten, douche, en dan om 06.00 uur gaat de wekker alweer af.
Komende maandag trainen met het comp. team. Maandag erop eerste speeldag, maar ik doe niet mee. Heb er wel zin in, gaan voor het kampioenschap.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:55:06 #64
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109699353
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef tja77 het volgende:
Bij ons is het elke dinsdag raak, beginnen om 20.30uur met tennis, meestal tot rond 22.45uur Daarna, is het altijd gezellig tot 02.00uur. Naar huis, hond uitlaten, douche, en dan om 06.00 uur gaat de wekker alweer af.
Komende maandag trainen met het comp. team. Maandag erop eerste speeldag, maar ik doe niet mee. Heb er wel zin in, gaan voor het kampioenschap.
Hoe hou je die 3.5 uur slaap een keer in de week dan vol :o .
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:13:05 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109718599
Vandaag iets bizars mee gemaakt.
Ik heb tegen iemand gespeeld me een dubbelhandige service. Hij had er zelfs nog redelijk de vaart in ook :o

Uiteindelijk 2de potje in de poule ook gewonnen. Stonden met 6-2 4-2 voor. Toen ging die vent door zijn heup ofzo. Hij kon in ieder geval niet meer lopen dus gaven ze op. Op zich jammer, maar we speelden echt slecht en het was een beetje koud en nat rukweer. Dus ik vond het niet erg dat het wat sneller klaar was :P

Ondertussen morgen alweer de eerste halve finale van het seizoen :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109725158
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef Komakie het volgende:
Ik heb tegen iemand gespeeld me een dubbelhandige service. Hij had er zelfs nog redelijk de vaart in ook :o

Uiteindelijk 2de potje in de poule ook gewonnen. Stonden met 6-2 4-2 voor. Toen ging die vent door zijn heup ofzo. Hij kon in ieder geval niet meer lopen dus gaven ze op. Op zich jammer, maar we speelden echt slecht en het was een beetje koud en nat rukweer. Dus ik vond het niet erg dat het wat sneller klaar was :P

Ondertussen morgen alweer de eerste halve finale van het seizoen :D
Nog nooit van gehoord. Ik probeer het mij voor te stellen maar het moet er heel wel debiel hebben uitgezien. :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:04:25 #67
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109725254
Ik heb een vriend en die had een keer verloren van iemand met maar 1 arm :D.

Hij baalde na afloop hard :D.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:46:11 #68
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_109725960
Even een vraagje tussendoor

Gasgevulde ballen waarvan de tin niet is opengemaakt (dus ze staan nog onder druk) kun je toch in feite jarenlang laten staan, ze dan een keer opentrekken en dan zijn ze nog prima om mee te spelen? Of ligt het nou aan mij?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:48:49 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109727464
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef Komakie het volgende:

wow dat klinkt meer als iets voor vrouwen eigenlijk ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:56:20 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109727672
nu ik er over nadenk wordt het wel raar om me zo'n dubbelhandige service voor te stellen... doet ie dat dan door zijn racket als een soort van kop van jut hamer te gebruiken?
Een gedicht over Maanvis
pi_109732968
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wow dat klinkt meer als iets voor vrouwen eigenlijk ;).
:(

Het is wel beter dan onderhands denk ik. Speelde een keer een toernooi in de 7, was de 2e service van dat meisje onderhands. WTF? En toch iets van 6, zoveel zijn.
pi_109733031
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:30 schreef Nyota het volgende:

[..]

:(

Het is wel beter dan onderhands denk ik. Speelde een keer een toernooi in de 7, was de 2e service van dat meisje onderhands. WTF? En toch iets van 6, zoveel zijn.
Vroeger ook best vaak gedaan, geniaal _O_.
Nu niet meer hoor :D .
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:54:12 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109733540
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Even een vraagje tussendoor

Gasgevulde ballen waarvan de tin niet is opengemaakt (dus ze staan nog onder druk) kun je toch in feite jarenlang laten staan, ze dan een keer opentrekken en dan zijn ze nog prima om mee te spelen? Of ligt het nou aan mij?
Nee, dat kan gewoon
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:54:48 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109733557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:59 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord. Ik probeer het mij voor te stellen maar het moet er heel wel debiel hebben uitgezien. :P
Op zich viel het nog redelijk mee, maar het was wel bizar :D

Het was een beetje een soort dubbelhandige backhand, maar dan boven zijn hoofd geslagen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:55:18 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109733565
Ok, vandaag weer gewonnen in de halve finale.
Onwijs lopen harken en toch gewonnen :)

Morgen finale :)
pi_109733807
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:33 schreef luckass het volgende:

[..]

Vroeger ook best vaak gedaan, geniaal _O_.
Nu niet meer hoor :D .
Waarom deed je dat? De beste meid in kwestie deed het omdat ze geen tweedehandsservice in kon slaan. WTF, ik vind dat je dan niet eens 7 mag zijn. Ga oefenen dan.

Om iemand af en toe te klieren, kan ik dan wel weer waarderen ;)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:15:06 #77
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109734067
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:04 schreef Nyota het volgende:

[..]

Waarom deed je dat? De beste meid in kwestie deed het omdat ze geen tweedehandsservice in kon slaan. WTF, ik vind dat je dan niet eens 7 mag zijn. Ga oefenen dan.

Is wel ideaal tegen mensen die het gevoel hebben alsof ze zo'n service meteen af kunnen slaan, dat valt nog vaak tegen :').

Van mijn dubbelmaatje gewonnen, 7-5 3-6 6-4, stond 1-5 achter in de eerste set, win ik hem nog :').
pi_109736430
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:04 schreef Nyota het volgende:

[..]

Veel minder risico (ik was toen wel 12 ofzo he :P)
pi_109736723
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:45 schreef luckass het volgende:

[..]

oh, 12.Dan is het nog schattig :* Ik had het hier over een 28 jarige....

Ik herinner me overigens ook nog een Michel Cheng...
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:01:29 #80
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109736863
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:45 schreef luckass het volgende:

[..]

Oh, dan mag het :').
pi_109736893
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:01 schreef Salamando het volgende:

[..]

Oh, dan mag het :').
Leverde toen ook al rare blikken op van tegenstanders en ouders hoor :D
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:18:57 #82
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109737306
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:02 schreef luckass het volgende:

[..]

Leverde toen ook al rare blikken op van tegenstanders en ouders hoor :D
Ik zie het kinderen wel vaker doen, en dan denk ik: heb ik dat ook ooit gedaan? Kan het me niet voor de geest halen :P.
pi_109742577
drie eerste potjes in de HE5 op de clubkampioenschappen gewonnen. Morgen laatste potje tegen iemand die de eerste 3 ook gewonnen heeft. Min of meer finale dus ;) Titelprolongatie of toch een trede lager deze keer? :P
~Si vis amari, ama~
  zondag 1 april 2012 @ 10:56:20 #84
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_109756236
Ik speel zoals ik eerder gezegd heb in een nieuw team, bij een nieuwe club dit jaar. Met 4 8/8 spelers en ik als 7/6 speler dan.

Gister ons eerste weekend gespeeld, 1-5 eraf. Was een uitwedstrijd op kunstgras, dus dan weet je het op voorhand :')

Zelf ook 2 potjes verloren. Dubbel speelde ik dramatisch tegen 2 6jes, in de single moest ik ook tegen één van die zesjes. Stond 1-6 1-4 achter toen ik eindelijk doorhad dat het van achteruit wel heel weinig zin had tegen die vent, ik stond alleen maar alles te verdedigen.

Heb toen nog een halve set een soortje banzai serve&volley en chip&charge gespeeld, ben letterlijk op elke bal naar voren gerend :D Kwam ik wel mee terug in de wedstrijd, helaas op 5-5 verlies ik mijn service. Ik weet die vent nog wel terug te breken maar de tiebreak ging ik er met 4-7 aan ;(

Pittige eerste ronde, deze gasten waren vorig jaar net niet gepromoveerd. Maar goed, ik had ook sinds september niet meer gespeeld en dan op kunstgras beginnen is ook niet eerlijk vind ik :')
  zondag 1 april 2012 @ 11:46:06 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109757284
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:56 schreef Nyota het volgende:

[..]

oh, 12.Dan is het nog schattig :* Ik had het hier over een 28 jarige....

Ik herinner me overigens ook nog een Michel Cheng...
Michael Chang ;)
Wat een held was dat _O_
pi_109760530
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Michael Chang ;)
Wat een held was dat _O_
Dat was het ja... What's in a name (het is ook al zo lang geleden....)
pi_109775646
Jammer, TheBoezelaar. Als ik het goed begrijp is serve-volley niet echt jouw type spel? Knap dat je nog zo terug bent gekomen! :)

Ik heb vandaag de halve finale verloren in de GD6. 1e set dik gewonnen, 2e set dik verloren, 3e set heel spannend, ging gelijk op... Verloren in tie-break! Balen.. ;(
pi_109776278
Heerlijk getennist vandaag *O*
Lekker weertje, nieuwe club, gravel...en het ging best wel weer een beetje redelijk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 1 april 2012 @ 20:26:32 #89
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_109777506
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef tennisster198 het volgende:
Jammer, TheBoezelaar. Als ik het goed begrijp is serve-volley niet echt jouw type spel? Knap dat je nog zo terug bent gekomen! :)

Ik heb vandaag de halve finale verloren in de GD6. 1e set dik gewonnen, 2e set dik verloren, 3e set heel spannend, ging gelijk op... Verloren in tie-break! Balen.. ;(
S&V kan ik op zich best aardig, zeker omdat mijn volleys wel redelijk goed zijn. Dit natuurlijk omdat ik veel liever dubbel dan single. Maar normaal gesproken is het absoluut niet mijn ding, dat klopt :D
pi_109781891
Vandaag met uitwisseling tegen een chick gespeeld die 4/4 was en alles onderhands serveerde :').
pi_109782398
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef luckass het volgende:
Vandaag met uitwisseling tegen een chick gespeeld die 4/4 was en alles onderhands serveerde :').
Zal wel een blessure hebben gehad dan. :P
  zondag 1 april 2012 @ 22:04:42 #92
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109783446
Toernooi gewonnen in de HE5, hoe doe ik dat nou weer _O- .
pi_109783501
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Zal wel een blessure hebben gehad dan. :P
Ja, maar nog steeds sneu.
pi_109783887
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja, maar nog steeds sneu.
Tsja wij hebben er ook zo een hè ;) alhoewel hij het ondertussen wel keer kan... (en ik mag eigenlijk niet meer in "wij" praten :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109784031
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja wij hebben er ook zo een hè ;) alhoewel hij het ondertussen wel keer kan... (en ik mag eigenlijk niet meer in "wij" praten :P)
Tuurlijk wel :P.
  zondag 1 april 2012 @ 22:16:04 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109784056
Finale verloren vanmiddag :(
6-4 6-7 1-6

2de set nog een matchpoint gehad ook.
Wel balen. Was wel een beetje onnodig, maar goed niets aan te doen.

Wel de mooiste bal van het toernooi geslagen :D
Er was een rally en ik stond op rechts. Allebei stonden we aan het net. Ze spelen een lob over mijn maatje heen en ik ren er achteraan. Alleen de bal was mij al voorbij dus ik moest sowieso een rare bal gaan slaan. Ik had een paar opties. Een lob slaan, hard als een halve smash of omdraaien en een forehand slaan. Of een bal door mijn benen spelen.
Dus ik loop achter die bal aan, speel hem door de benen, snoeihard diagonaal over het veld voor de netspelers langs. Op de buitenste lijn van de tramrails. ze lieten de bal niet eens gaan, ze konden er echt niet bij.
Ondertussen stond het hele terras te kijken omdat we op dat moment de enige wedstrijd waren (op nog een dames dubbel 8 na :P )

Ik heb nog nooit zo veel mensen voor me hebben zien klappen. :D
Zal ook wel nooit meer gebeuren denk ik :')
Zelfs nog genoemd tijdens de prijsuitreiking als "bal van het toernooi" :')
pi_109784381
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef Komakie het volgende:
6-4 6-7 1-6

Er was een rally en ik stond op rechts. Allebei stonden we aan het net. Ze spelen een lob over mijn maatje heen en ik ren er achteraan. Alleen de bal was mij al voorbij dus ik moest sowieso een rare bal gaan slaan. Ik had een paar opties. Een lob slaan, hard als een halve smash of omdraaien en een forehand slaan. Of een bal door mijn benen spelen.
Dus ik loop achter die bal aan, speel hem door de benen, snoeihard diagonaal over het veld voor de netspelers langs. Op de buitenste lijn van de tramrails. ze lieten de bal niet eens gaan, ze konden er echt niet bij.
Ondertussen stond het hele terras te kijken omdat we op dat moment de enige wedstrijd waren (op nog een dames dubbel 8 na :P )

Dat soort ballen door je benen heen zijn ook de meeste geniale punten die je kan slaan, zeker op zo'n moment als er veel toeschouwers zijn :D Ik heb er ook een handje van om die ballen te willen slaan, alleen heb ik er helaas nog nooit één op zo'n moment kunnen en mogen slaan
pi_109784440
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef Komakie het volgende:
6-4 6-7 1-6

Held _O_
  zondag 1 april 2012 @ 22:24:39 #99
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109784539
Bal door de benen in een echte wedstrijd sowieso _O_.

Lukt mij nooit :D.
pi_109784847
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Salamando het volgende:
Bal door de benen in een echte wedstrijd sowieso _O_.

Lukt mij nooit :D.
Ik heb er ooit één succesvol in een single geslagen, vol als passerslag langs mijn tegenstander die toen aan het net stond. Tot dan lukte het me altijd alleen in trainingen. Geweldig gevoel heb je dan achteraf, ook al was het bij mij op een onbelangrijk moment in een wedstrijd die ik al lang binnen had :D

Je voelt je echt een koning op zo'n moment :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')