quote:
Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Kandijfijn het volgende:[..]
Massage gaat ook perfect met harige benen. Alleen veel masseurs vinden het prettiger als je geschoren benen hebt. Daarnaast zijn massage's echt niet alleen weg gelicht voor pro's hoor.
Tis alleen een beetje jammer dat zoveel mensen een hertze voeren tegen wielrenners. Wat is nu werkelijk het ergste wat ze doen? Een keertje onterecht voorrang nemen? Fietsers doen dat dagelijks alleen bij wielrenners valt het natuurlijk wat meer op.
Ik durf trouwens te stellen dat wielrenners verder een heel goed inzicht in het verkeer hebben. Aangezien de rest van het verkeer hen zelden inschat op het snelheidsniveau van een scooter.
Klopt, zeker. Maar als ik met wat vrienden, zeg een stuk of 10, een koers ga rijden van zo'n 150 km en ik kom thuis, is daar geen professionele masseur. Ik zal het dan moeten doen met een massage van mijn vriendin en die zou er weer bijzonder sterk tegen zijn als ik mijn benen zou scheren

Maar goed, ik begrijp je punt wel hoor.
Wielrenners gedragen zich bijzonder vaak als idioten op de weg. Dat je in de stad op de weg fietst kan ik me in vinden, doe ik ook vaak vanwege gare fietspaden en veel mensen (en kinderen!) op het fietspad. Als ik gewoon aan de snelheid van auto's mee fiets (30-50 kmh) dan lijkt me dat voor alle partijen veiliger. Echter kom je ook wel eens idioten tegen die op een 60 km/h weg op de weg fietsen. En dan pissig worden als je er langs wilt met je auto.
Daarnaast hebben veel mensen nog de indruk dat een wielrenner tot de nok toe vol zit met doping. Onzin natuurlijk, maar goed. En veel mensen vinden de fiets pakjes er gay uitzien ofzo. Ik kan me er persoonlijk niet aan storen overigens, het fietst veel fijner en daarnaast ben ik in tegenstelling tot menig Fokker wel zeker over mijn geaardheid en zie ik niet in waarom ik me bezig zou moeten houden met wat er al dan niet gay uitziet.
Maar goed, mijn conditie is er prima door, ik ben er veel door buiten en heb een mooie hobby om me mee bezig te houden. Ik kan me dus ook niet echt veel aantrekken van het geklaag door Fokkers..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!