abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110264681
Ja!
Mountainbikers daarentegen zijn goddelijk in bed. >:)
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:29:48 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_110272131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:00 schreef Quickslick het volgende:
Ja!
Mountainbikers daarentegen zijn goddelijk in bed. >:)
Wat dacht je van de ligfietsers! ;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_110275121
Ligt eraan, als ik 150+ heb gereden heb ik direct erna waarschijnlijk niet de beste seks ooit.
pi_110277080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat dacht je van de ligfietsers! ;)
Dat lijken me van die ongeschoren geitenwollensokkenhippies.

Sinds ik wedstrijden rij is m'n sexleven wel vooruit gegaan. M'n benen worden niet zo snel moe meer en ik hou het veel langer uit ;)
pi_110310632
Klopt wel, ik doe ook wielrennen en mountainbiking als sport een met name wielrennen levert nog al eens een slaapzak op na echt lange tochten, zeg 150+ kilometer. Dan duurt het die avond wel een stuk langer en soms lukt het niet, maar ik kan mijn vriendin dan prima laten klaarkomen en heb nog nooit klachten gehad erover. Ik kan dan juist erg lang doorgaan door de conditie van mijn beenspieren :9

Zo'n fietsbroekje helpt ook wel overigens. Geeft genoeg ruimte, heeft een wat dikkere voering bij het zadel en schuurt niet.

Maargoed, met wielersport train je je conditie en bovenbeenspieren. En daar heb je dan wel weer heel veel aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door BlackLining op 14-04-2012 13:49:08 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_110312810
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef Gripper het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, opgelost. Balzenuw ligt lekker in die uitsparing, en zelfs na 200 km fietsen staat mn pik er zodar dat nodig is nog even parmant bij. ^O^
Dat helpt inderdaad echt. Lucht ook wel lekker trouwens. Mijn zadel is destijds gejat, rij nu weer op een dichte, maar ik wil binnenkort zeker weer zo'n open zadel gaan kopen voor het nieuwe seizoen.

Zadel iets naar voren kantelen wil ook nog wel eens helpen, alleen geeft dat een enorme belasting op de schouders.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_110312980
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef Tommeke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit _O_

Als het aankomt op kracht, conditie en lompheid is wielrennen (en mountainbiking al helemaal) zeker geen sport voor mietjes. Veel mensen zien overigens ook niet de strategie achter het rijden van een koers. Met zo hard mogelijk fietsen kom je er niet :')

Overigens heb ik als wielrenner ook een bloedhekel aan wielrenners die op de weg rijden :r Of die alsof dat broekje nog niet genoeg op het randje is ook nog even hun benen gaan scheren :')
pi_110314145
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit _O_

Als het aankomt op kracht, conditie en lompheid is wielrennen (en mountainbiking al helemaal) zeker geen sport voor mietjes. Veel mensen zien overigens ook niet de strategie achter het rijden van een koers. Met zo hard mogelijk fietsen kom je er niet :')

Overigens heb ik als wielrenner ook een bloedhekel aan wielrenners die op de weg rijden :r Of die alsof dat broekje nog niet genoeg op het randje is ook nog even hun benen gaan scheren :')
Moet jij eens met ongeschoren benen bij de masseur aan komen zetten. De reden is gewoon heel praktisch ;)
pi_110314728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:39 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Moet jij eens met ongeschoren benen bij de masseur aan komen zetten. De reden is gewoon heel praktisch ;)
Ja, dat is dan wel weer zo. Zo'n massage gaat met ongeschoren benen ook prima hoor, al kan ik me inderdaad voorstellen dat het met geschoren benen handiger is. Toch heb ik het er niet voor over :')

Ben ook geen pro, dat scheelt ook natuurlijk.
pi_110314989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Diemux het volgende:

[..]

Mooi, dat verdienen ze. Wielrenners dienen niet te kunnen voortplanten.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_110315177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, dat is dan wel weer zo. Zo'n massage gaat met ongeschoren benen ook prima hoor, al kan ik me inderdaad voorstellen dat het met geschoren benen handiger is. Toch heb ik het er niet voor over :')

Ben ook geen pro, dat scheelt ook natuurlijk.
Massage gaat ook perfect met harige benen. Alleen veel masseurs vinden het prettiger als je geschoren benen hebt. Daarnaast zijn massage's echt niet alleen weg gelicht voor pro's hoor.

Tis alleen een beetje jammer dat zoveel mensen een hertze voeren tegen wielrenners. Wat is nu werkelijk het ergste wat ze doen? Een keertje onterecht voorrang nemen? Fietsers doen dat dagelijks alleen bij wielrenners valt het natuurlijk wat meer op.

Ik durf trouwens te stellen dat wielrenners verder een heel goed inzicht in het verkeer hebben. Aangezien de rest van het verkeer hen zelden inschat op het snelheidsniveau van een scooter.
pi_110315756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:12 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Massage gaat ook perfect met harige benen. Alleen veel masseurs vinden het prettiger als je geschoren benen hebt. Daarnaast zijn massage's echt niet alleen weg gelicht voor pro's hoor.

Tis alleen een beetje jammer dat zoveel mensen een hertze voeren tegen wielrenners. Wat is nu werkelijk het ergste wat ze doen? Een keertje onterecht voorrang nemen? Fietsers doen dat dagelijks alleen bij wielrenners valt het natuurlijk wat meer op.

Ik durf trouwens te stellen dat wielrenners verder een heel goed inzicht in het verkeer hebben. Aangezien de rest van het verkeer hen zelden inschat op het snelheidsniveau van een scooter.
Klopt, zeker. Maar als ik met wat vrienden, zeg een stuk of 10, een koers ga rijden van zo'n 150 km en ik kom thuis, is daar geen professionele masseur. Ik zal het dan moeten doen met een massage van mijn vriendin en die zou er weer bijzonder sterk tegen zijn als ik mijn benen zou scheren :P Maar goed, ik begrijp je punt wel hoor.

Wielrenners gedragen zich bijzonder vaak als idioten op de weg. Dat je in de stad op de weg fietst kan ik me in vinden, doe ik ook vaak vanwege gare fietspaden en veel mensen (en kinderen!) op het fietspad. Als ik gewoon aan de snelheid van auto's mee fiets (30-50 kmh) dan lijkt me dat voor alle partijen veiliger. Echter kom je ook wel eens idioten tegen die op een 60 km/h weg op de weg fietsen. En dan pissig worden als je er langs wilt met je auto.

Daarnaast hebben veel mensen nog de indruk dat een wielrenner tot de nok toe vol zit met doping. Onzin natuurlijk, maar goed. En veel mensen vinden de fiets pakjes er gay uitzien ofzo. Ik kan me er persoonlijk niet aan storen overigens, het fietst veel fijner en daarnaast ben ik in tegenstelling tot menig Fokker wel zeker over mijn geaardheid en zie ik niet in waarom ik me bezig zou moeten houden met wat er al dan niet gay uitziet.

Maar goed, mijn conditie is er prima door, ik ben er veel door buiten en heb een mooie hobby om me mee bezig te houden. Ik kan me dus ook niet echt veel aantrekken van het geklaag door Fokkers..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')