Ik heb vandaag de game voor het eerst gespeeld en ik vind de besturing echt een rampquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Jesse_ het volgende:
* Jesse_ verzamelt zich!
Hier nog mensen die Kid Icarus ook online doen?
Iedere 3DS-bezitter is een winnaar AQ!quote:
Does not computequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedere 3DS-bezitter is een winnaar AQ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij bent een rampquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de game voor het eerst gespeeld en ik vind de besturing echt een ramp
ZING!quote:
Ook bij MGS. Nintendo 3DS-draaiknop Pro. Echt, noem je kind meteen Adolf Hitler, lijkt me net zo'n succes.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef Aether het volgende:
Hoe noemt Nintendo de Circle Pad Pro in het Nederlands?
Ik dacht dat het op de achterkant van de Icarus verpakking stond?
Geen gewone draaiknop, nee een Pro!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Circle Pad Pro"
-edit-
Oh nee...
'draaiknop Pro'
Nintendo
Handleiding is digitaal aanwezig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef MhZero het volgende:
Het ergste bij Kid icarus is toch het ontbreken van een fatsoenlijke handleiding. Besturing begin ik aan te wennen.
Ik moest gelijk hieraan denken:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Geen gewone draaiknop, nee een Pro!
[ afbeelding ]
Ook die is niet je van hetquote:
Bezuinigen ze daar ook al opquote:
Mmmm, komt er nog een demo van dit spel? Ik wil hem nu eigenlijk eerst uitproberen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de game voor het eerst gespeeld en ik vind de besturing echt een ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |