abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109642926
Succes SWJ en SWJvrouw!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109642946
Swj; eindelijk schiet het op! Nog even en jullie kleintje is er, succes!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:18:39 #278
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109642995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:52 schreef Fieder het volgende:
Go SWJ en vrouw! :% *O*
Dat dus! :Y
Make love, not war ☮
pi_109643048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 08:48 schreef avw1982 het volgende:

[..]

Nee dan is mijn vrouw uitgerekend.
Dan mag je hier gelijk blijven hoor, zodra je vrouw bevallen is mag je door naar het babietjestopic.

SWJ, dat klinkt goehoed! Nog maar heel even, je wordt vandaag iig papa!
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:21:13 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109643049
Whoei een nieuwe wereldburger onderweg *O* *O*

Hier weer prima geslapen vannacht, maar 2 keer hoeven piesen dus we boeken vooruitgang :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109643121
Succes SWJ & vrouw :) *O*

Ik ben nu officieel verder dan de vorige keer (8 weken, dat heb ik de vorige keer net niet gered).

Gisteren schrok ik wel even, want dacht dat ik bruinverlies had (maar eigenlijk denk ik dat het gewoon een beetje vuilig blobje slijm was, niet dan ik me niet was, lol, maar ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel. Toch? Oh God, zeg me dat jullie dat ook wel eens hebben gehad, dan is het tenminste niet zo akward, mehehe :') :+).

Heb daar sinds gistermiddag in ieder geval geen last meer van gehad en vanmorgen was ik weer gewoon misselijk enzo.

Dus, een voorzichtige yay :) *yay*
pi_109643266
Yay Coco!

:') Dat heb ik echt noooooooooit :*
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:32:03 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109643342
Ik 'yay' even met je mee Coco! *O*
jij ranzigerd! ;)
pi_109643587
:D

*O* voor Coco!
pi_109643757
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Asyniur het volgende:
Ik 'yay' even met je mee Coco! *O*
jij ranzigerd! ;)
Ik heb weinig last van gêne :+ Wacht maar tot ik jullie uitgebreid over mijn wc-avonturen ga vertellen O+

;)
pi_109643788
*O* voor Coco!

Zoe nou we kunnen elkaar wel gezelschap gaan houden snachts dan ;) tot een uur of 2 half 3 slaap ik, en dan begint de ellende. Dan lig ik niet lekker meer, wil ik draaien, wat niet gaat zonder pijn en wakker worden, dan moet ik plassen, en als ik dat gedaan heb dan lig ik niet meer lekker. Af en toe wegdutten, halfuurtje dan weer wakker, pffff vermoeiend. En tegen 6u ben ik zo moe dat ik nog een uurtje in slaap val :{
pi_109643821
SWJ dat gaat goed ineens! :D *O* :% :%

Sorbo! :D beetje liggen te slapen op je bureau :P

Ik heb zo groeiecho *O* kan niet wachten, hopen dat ie ietsje kleiner is dan de vk zegt. :P
Oh ja en 32 wk. mijlpaal ook nog vandaag w/
pi_109643934
Oooh even nog een snel vraagje: hoe groot is de kans dat je het per ongelijk toch ziet wat het is nu?
Want ik wil het echt niet weten!!

Nog maar even voor de zekerheid zeggen dan... (maar ik zie die foto op babybytes bij 32 wk, nou daar kan je dan niet omheen als de echo zo begint.)
pi_109643971
Dames. Ik heb de liefste collega ever. Hij heeft vlaai gehaald. Dat gaat er wel in :D

Covie, spannend, weer even babygluren!

Coco, het gaat helemaal goedkomen met die gup in je buik!
pi_109644048
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:51 schreef covie het volgende:
Oooh even nog een snel vraagje: hoe groot is de kans dat je het per ongelijk toch ziet wat het is nu?

Nog maar even voor de zekerheid zeggen dan... (maar ik zie die foto op babybytes bij 32 wk, nou daar kan je dan niet omheen als de echo zo begint.)
Bij onze 20-wekenecho was het écht niet te missen. Nou wilden wij het wel weten, maar het geslacht is zeker 3x voluit in beeld geweest :'). Ik denk dat een leek het dan ook wel doorheeft.

Veel plezier iig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109644170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij onze 20-wekenecho was het écht niet te missen. Nou wilden wij het wel weten, maar het geslacht is zeker 3x voluit in beeld geweest :'). Ik denk dat een leek het dan ook wel doorheeft.

Veel plezier iig!
Nouhou, een ex-collegaatje van mij heeft iets voor de 20 weken een echo gehad (België, daar doen ze dat al eerder, geslacht bepalen, zeg maar), en toen dachten ze dat het een jongetje was. Bleek het na een maand ofzo een meisje te zijn :D Het piemeltje was/waren nogal grote/opgezette schaamlippen :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:00:37 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_109644207
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:51 schreef covie het volgende:

Als je het van te voren aangeeft, zullen ze proberen het niet in beeld te brengen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109644211
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nouhou, een ex-collegaatje van mij heeft iets voor de 20 weken een echo gehad (België, daar doen ze dat al eerder, geslacht bepalen, zeg maar), en toen dachten ze dat het een jongetje was. Bleek het na een maand ofzo een meisje te zijn :D Het piemeltje was/waren nogal grote/opgezette schaamlippen :')
Wacht, ik pak er even de foto bij :D

Tadaa:

Naast de dikke schaamlippen toch echt nog een extra verlengstuk :P. Kan me niet voorstellen dat het toch een meisje zal zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door Phaidra op 29-03-2012 11:06:07 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109644408
Covie
Als je aangeeft dat je t niet wilt weten, dan werken ze er wat omheen toch?
*O* leuk babygluren!

Ik mag woensdag met 36wkn, natuurlijk om te kijken hoe ze ligt en de placenta, maar vind t natuurlijk ook leuk om ons boefje te zien

Bijtje
Ja precies :{ en dan ook nog in een waterbed pff, lijkt me nog moeizamer

De VK zei dat ik er gewoon uit moest gaan als ik niet kon slapen, maar dan lijkt t me nog moeilijker om weer in slaap te komen zegmaar, en ik kan overdag ook niet slapen :{ dus ik blijf maar gewoon liggen snachts haha
pi_109644485
Phaidra
:D idd heel anders dan hoe t meisjes-geslacht er op de foto eruit ziet.
pi_109644511
Oh, dit is wel tegen de policy he :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109644530
Krijgt iedereen hier nou een groei echo aan het einde of lijkt het alleen maar zo? :{
Bij mij wordt gevraagd hoe het met me gaat, hartje wordt beluisterd, buik wordt opgemeten en dat was het. En aangezien ik (gelukkig) nooit ergens last van heb sta ik binnen 5 minuten alweer buiten het ziekenhuis,
pi_109644577
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Xanteh het volgende:
Krijgt iedereen hier nou een groei echo aan het einde of lijkt het alleen maar zo? :{
Bij mij wordt gevraagd hoe het met me gaat, hartje wordt beluisterd, buik wordt opgemeten en dat was het. En aangezien ik (gelukkig) nooit ergens last van heb sta ik binnen 5 minuten alweer buiten het ziekenhuis,
Bij onze praktijk is het tegenwoordig standaard, zo rond de 30 weken. De gewone controles duren bij mij ook maar 5 min.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109644749
Xanteh
Toen ik mn zorgen uitte mocht ik n echo om te kijken hoe&wat, niet dat de vk zich zorgen maakte, meer voor m'n eigen gemoedsrust.
Anders had ik ook geen echo gehad hoor, laatste was de 20wkn echo.

Phaidra :D haha
pi_109644813
Phaidra: Wel jammer dat ze het bij ons niet standaard doen, maar ik denk dat ik net als Zoë gewoon ga vragen voor me eigen gemoedsrust :)

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')