Dan mag je hier gelijk blijven hoor, zodra je vrouw bevallen is mag je door naar het babietjestopic.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:48 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Nee dan is mijn vrouw uitgerekend.
Ik heb weinig last van gênequote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Asyniur het volgende:
Ik 'yay' even met je mee Coco!
jij ranzigerd!
Bij onze 20-wekenecho was het écht niet te missen. Nou wilden wij het wel weten, maar het geslacht is zeker 3x voluit in beeld geweestquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:51 schreef covie het volgende:
Oooh even nog een snel vraagje: hoe groot is de kans dat je het per ongelijk toch ziet wat het is nu?
Want ik wil het echt niet weten!!
Nog maar even voor de zekerheid zeggen dan... (maar ik zie die foto op babybytes bij 32 wk, nou daar kan je dan niet omheen als de echo zo begint.)
Nouhou, een ex-collegaatje van mij heeft iets voor de 20 weken een echo gehad (België, daar doen ze dat al eerder, geslacht bepalen, zeg maar), en toen dachten ze dat het een jongetje was. Bleek het na een maand ofzo een meisje te zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij onze 20-wekenecho was het écht niet te missen. Nou wilden wij het wel weten, maar het geslacht is zeker 3x voluit in beeld geweest. Ik denk dat een leek het dan ook wel doorheeft.
Veel plezier iig!
Als je het van te voren aangeeft, zullen ze proberen het niet in beeld te brengenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:51 schreef covie het volgende:
Oooh even nog een snel vraagje: hoe groot is de kans dat je het per ongelijk toch ziet wat het is nu?
Want ik wil het echt niet weten!!
Nog maar even voor de zekerheid zeggen dan... (maar ik zie die foto op babybytes bij 32 wk, nou daar kan je dan niet omheen als de echo zo begint.)
Wacht, ik pak er even de foto bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nouhou, een ex-collegaatje van mij heeft iets voor de 20 weken een echo gehad (België, daar doen ze dat al eerder, geslacht bepalen, zeg maar), en toen dachten ze dat het een jongetje was. Bleek het na een maand ofzo een meisje te zijnHet piemeltje was/waren nogal grote/opgezette schaamlippen
Bij onze praktijk is het tegenwoordig standaard, zo rond de 30 weken. De gewone controles duren bij mij ook maar 5 min.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Xanteh het volgende:
Krijgt iedereen hier nou een groei echo aan het einde of lijkt het alleen maar zo?![]()
Bij mij wordt gevraagd hoe het met me gaat, hartje wordt beluisterd, buik wordt opgemeten en dat was het. En aangezien ik (gelukkig) nooit ergens last van heb sta ik binnen 5 minuten alweer buiten het ziekenhuis,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |