Dan word Edith zeker Wiets nieuwe kamergenoot? Ze praat tegen badeendjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die edith soap stopt er mee.. boulevard nept de boel.

Zou ook kunnen, maar dan zou dat betekenen dat hij aan zijn stutten strekt ofzo.quote:

Ik ga er niet voor zitten hoor, heb het altijd maar als achtergrondgeluid omdat er toch niks op is.quote:

Ze had toch al een vast contract?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ze moet dus verplicht 3 maanden de serie uit van de schrijvers omdat ze anders een vast contract krijgt. Dus wat bedenken de schrijvers? Laat dr even 3 maanden "revalideren" in Zwitserland en daarna komt ze weer lopend terug...Wat is deze serie diep gezonken zeg.

Blijkbaar niet volgens Albert Verlinde. Dat is de reden dat ze even 3 maanden verplicht de serie uit moet...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had toch al een vast contract?

Voor zover ik weet is zij een van de laatsten die een vast contract heeft gehadquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ze moet dus verplicht 3 maanden de serie uit van de schrijvers omdat ze anders een vast contract krijgt. Dus wat bedenken de schrijvers? Laat dr even 3 maanden "revalideren" in Zwitserland en daarna komt ze weer lopend terug...Wat is deze serie diep gezonken zeg.

Stel je eens voor dat ze zwanger terugkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Scarface88 het volgende:

Van Antonquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ze zwanger terugkomt.

Klopt. Ik vind het ook een vaag verhaal. Ik kan me ook niet herinneren dat ze er tussenuit is geweest ooit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is zij een van de laatsten die een vast contract heeft gehad
Ze zit er toch ook al jaren zonder pauze in![]()

quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
Ik had even hoop dat Bing er uit zou gaan

Volgens mij kletst Albert een beetje uit zijn ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook een vaag verhaal.

Het ging, maar het kon in mijn ogen niet tippen aan aflevering 2500. Hoevaak ik die cliffhanger dat weekend wel niet opnieuw gekeken heb zeg. En steeds weer trillen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:42 schreef LetsGame het volgende:
Er is geen echte spannende jubileum aflevering meer geweest sinds aflevering 3000. Ik vond het zo spannend hoe Barbara en Valerie daar hingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |