SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
En ik ga vanavond paardrijden voor het eerst sinds oktober![]()
![]()
Leegstroom hier nu door de TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja dat moest gewoon, want anders wordt deze topicreeks te discriminerend als alleen ecto's geweerd worden.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Dit deeltje is verboden voor me, dus zie jullie bij #147.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Chai is corpulent.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Hoi sletjens.
Nog 2 uur de robot uithangen en ik kan naar buiten om zon te vangen.Pauze in het park tegenover mijn werk is stiekem wel kenkertje fijn.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
agreed met TTI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
*curvy* And damn proud of it
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vieze dikkerds. Do u even lift?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Uit fuckin verveling maar naar de poort gegaan voor wat games en kijken of ik net als lexxxus ook wat ga mee maken. Niet dus![]()
![]()
Ga doen alsof je een HDMI kabel wil kopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja schaamteloos ..haha.. Laatst ook bij de Mediamarkt .. Stond k bik kabels te kijken .. Gwn uit intresse.. Komt er zon verkoper : ja meneer met die kabel heeft u echt helderder beeld en meer kleur enzo ..
Ik : o echt waar joh .. Poetst die de eentjes en nulletjes op van binnen ??
Die verkoper : Naja t was te proberen![]()
Betere kabels = beter beeld. mitchel is een beetje een retard. En die verkoper nog erger.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij ging toch mondzorgkunde doen? Begin maar vast te lezen over wat jouw junkie-style met je mond doet.quote:full stops and exclamation marks![]()
Oh ja. Eh, ik ben van de 'kan het mij schelen'-clubquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij ging toch mondzorgkunde doen? Begin maar vast te lezen over wat jouw junkie-style met je mond doet.![]()
Totdat je bek verrot is en niemand meer met je wil praten. Je bent nu volwassen dus deze praat kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja. Eh, ik ben van de 'kan het mij schelen'-club[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Daar kom je wel op terug als je een compleet verrot bekkie hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja. Eh, ik ben van de 'kan het mij schelen'-club
Kun je beter je neustussenschot wegsnuiven.full stops and exclamation marks![]()
Klopt het overigens dat die timeline op facebook vanaf april voor iedereen word ingevoerd?All good things are wild and free.![]()
Serieus? Ik had laatst iets gekeken en opeens had ik timelinequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Klopt het overigens dat die timeline op facebook vanaf april voor iedereen word ingevoerd?![]()
Fakkin onoverzichtelijke tyfusbende![]()
Ja ik vind het ook moeilijk irritant.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Serieus? Ik had laatst iets gekeken en opeens had ik timeline![]()
Fakkin onoverzichtelijke tyfusbendeEn dan ben ik weer eeuwen op zoek naar een leuke foto voor in de balk.
All good things are wild and free.![]()
Ik wist al gelijk welke ik zou nemen dus dat was niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook moeilijk irritant.En dan ben ik weer eeuwen op zoek naar een leuke foto voor in de balk.
![]()
![]()
Iemand zei het tegen mij maar nu ik terug kijk op google zie ik het nergens staan?
Wat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:54 schreef tliciouz het volgende:
Iemand zei het tegen mij maar nu ik terug kijk op google zie ik het nergens staan?![]()
Kssht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Verandering, oeh hoe, autist.
Het maakt me niet uit dat er iets veranderd maar het is gewoon heel onoverzichtelijk.
Oo dat. ik dacht waar the fuck heb je het overquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat het vanaf april veranderd word.![]()
![]()
Alleen een echte fokker zegt zoietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Verandering, oeh hoe, autist.
![]()
![]()
Zo'n gezicht trok ik toen ik klikte op die link van jou met vieze oude Belgische wijven.quote:
full stops and exclamation marks![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoooooooooooo, die werkdag zit er op![]()
ik zie geen bezems¿ wel 3 mollige vrouwenquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo'n gezicht trok ik toen ik klikte op die link van jou met vieze oude Belgische wijven.! Zien er wel beter uit dan die wijven die wise zojuist heeft gepost
.
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Close call hoor. Maar Belgen zijn gewoon altijd lelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zien er wel beter uit dan die wijven die wise zojuist heeft gepost
.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zien er wel beter uit dan die wijven die wise zojuist heeft gepost
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Deze dan?
Drugs Make You Do Some Crazy Sh*t: Girl Sexin Tree At Ultra Music Festival In Miami!
http://www.worldstarhipho(...)wshhm6tK2de6u4S1X9lP
Lekkerste treehugger die ik ooit heb gezien.
![]()
Altijd zo kktriest als er een hele groep omheen gaat staan met hun mobieltjes. trieste kkluiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze dan?
Drugs Make You Do Some Crazy Sh*t: Girl Sexin Tree At Ultra Music Festival In Miami!
![]()
had beter dit kunnen posten zeker:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoooooooooooo, die werkdag zit er opFucking lange dag dit voor mijn gevoel.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ze gaat wel kk dikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Altijd zo kktriest als er een hele groep omheen gaat staan met hun mobieltjes. trieste kklui![]()
![]()
Kutleven als je je zelf zo terugzietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze dan?
Creatieve attention whore wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze dan?
Jij kan beter helemaal niet meer posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
zou proberen gevenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]graag verwijderen![]()
alleen die onderstequote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Alsof jij dat niet zou doen, iig kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Altijd zo kktriest als er een hele groep omheen gaat staan met hun mobieltjes. trieste kkluiDie meid heeft lol laat d'r lekker
Plus eigen schuld, als ze drugs niet kan handelen, jammer dan
![]()
![]()
altijd grappig hoe mensen afreageren op andere mensen die het wel naar hun zin hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die meid heeft lol laat d'r lekker
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Eff ter compensatie van die smerige wijven van net
VIVA LA ASSANGE¡![]()
buiten mijn consumtie van eten per dag zowat verdubbeld te hebben om, niet veelquote:
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ook nog niet naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
buiten mijn consumtie van eten per dag zowat verdubbeld te hebben om, niet veel![]()
Hoeveel kg aangekomen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
buiten mijn consumtie van eten per dag zowat verdubbeld te hebben om, niet veel![]()
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee, heb geen weegschaal hier, zaterdag weer de nachttrein nach hause, en dan kan ik me weer wegenquote:![]()
irritand bijeffect is wel dat ik nu constant honger heb
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee
Ja, gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem gewoon een foto van een tof kapsel mee en ga.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee
SjongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
geen idee, heb geen weegschaal hier, zaterdag weer de nachttrein nach hause, en dan kan ik me weer wegen![]()
irritand bijeffect is wel dat ik nu constant honger hebSchiet ook niet echt op met jou
![]()
![]()
Of gewoon met de tondeuse erover heen. Dan probeer je gewoon alle lengtes uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, gastNeem gewoon een foto van een tof kapsel mee en ga.
![]()
ik ben ehm, een beetje "bang" dat t er niet uit zal zien niet bij me gaat passenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SjongeSchiet ook niet echt op met jou
Veel slechter dan het nu is kan niet hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben ehm, een beetje "bang" dat t er niet uit zal zien niet bij me gaat passen![]()
![]()
bedankt hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel slechter dan het nu is kan niet hoor.
Jawel, als ie alleen maar meer gaat vreten en verder niks zodat ie enkel vet aan gaat zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel slechter dan het nu is kan niet hoor.
heel eerlijk gezegt denk ik dat wat vet erbij sowieso geen kwaad kanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, als ie alleen maar meer gaat vreten en verder niks zodat ie enkel vet aan gaat zetten.
Bedoelde zijn kapsel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, als ie alleen maar meer gaat vreten en verder niks zodat ie enkel vet aan gaat zetten.![]()
Zou je denken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegt denk ik dat wat vet erbij sowieso geen kwaad kan!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nee OK, maar ga gewoon lekker sporten, is leuk en gezond en zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegt denk ik dat wat vet erbij sowieso geen kwaad kanOh, nou ja dat vond ik nog niet eens zo heel slecht eigenlijk.quote:full stops and exclamation marks![]()
Hij heeft toch bijna hetzelfde kapsel als dat meisje in zijn UI? alleen dan iets korter.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee OK, maar ga gewoon lekker sporten, is leuk en gezond en zo.
[..]
Oh, nou ja dat vond ik nog niet eens zo heel slecht eigenlijk.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kom we verswagtualiseren gogosweden.
Maar shoppen had je ook nog niet gedaan he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef gogosweden het volgende:
ff kiekun of ik vrijdag middag naar de kapper kan misschien,![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft toch bijna hetzelfde kapsel als dat meisje in zijn UI? alleen dan iets korter.Het kan iets 'vlotter' (
) maar op zich vind ik het ook niet heel fout.
Thuis.![]()
Om half 8 s ochtends in de metro zitten doet me denken aan de eerste en tweede klas.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
nee, er werd mij verteld dat ik dat beter kon doen als ik wat aangekomen wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar shoppen had je ook nog niet gedaan he?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja maar dan moet je wel je best doen qua aankomen slimpiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, er werd mij verteld dat ik dat beter kon doen als ik wat aangekomen was![]()
![]()
Als Panzer nou twee weken op vakantie komt bij jou.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, er werd mij verteld dat ik dat beter kon doen als ik wat aangekomen was
Weet zeker dat hij een heel fanatieke personal trainer kan zijn.![]()
![]()
Of bij Jajong, die laten écht niks van hem heel :'0quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Panzer nou twee weken op vakantie komt bij jou.
Weet zeker dat hij een heel fanatieke personal trainer kan zijn.![]()
ik eet al dubbel zoveel als eerst, what's next?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel je best doen qua aankomen slimpieopzich nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Panzer nou twee weken op vakantie komt bij jou.
Weet zeker dat hij een heel fanatieke personal trainer kan zijn.
gogo gaat metamorphose ondergaan?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
6MM, maar als ik opgewonden ben 8MM.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GridHoeveel mm zit jij nu spange bwoi?
![]()
Black Stalions.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
6 mmAnd now I'm off for some horseriding
Wel plugs he.![]()
quote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
6MM, maar als ik opgewonden ben 8MM.!
17 jaar 1.90 54kg zo even uit 't hoofd.quote:
Bench met barbell lukt niet.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hij zal wel een vet percentage hebben waar wij van dromenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
17 jaar 1.90 54kg zo even uit 't hoofd.
Bench met barbell lukt niet.
Damn nog erger dan Panzer? what in da world.Deathlift or Die.![]()
Ja zoveel kunnen slanke meisjes van 1.65 gewoon wegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij zal wel een vet percentage hebben waar wij van dromen
Damn nog erger dan Panzer? what in da world.![]()
![]()
serieusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
klopt ^quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
17 jaar 1.90 54kg zo even uit 't hoofd.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
jezus gogo, je bent ontevreden over jezelf maar wilt niks aan jezelf veranderen uit angst dat het niet staat?!
Je kan twee dingen doen: Man the fuck up en doe wat aan je situatie of klaag niet over je onkunnen.
Jeez. Ik weeg meer met mijn 1.70quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
meer dan 20 kg lichter dan mij terwijl hij ook nog ietsje groter isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
en dan ben ik ook nog best mager
je hebt gelijk, dat welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
jezus gogo, je bent ontevreden over jezelf maar wilt niks aan jezelf veranderen uit angst dat het niet staat?!
Je kan twee dingen doen: Man the fuck up en doe wat aan je situatie of klaag niet over je onkunnen.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik woog dat volgens mij in groep 8.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
Dat woog ik in groep 8 niet eens meergogo eet je überhaupt wel?
Of nouja 50 kilo misschien. En toen had ik gewoon een sixpack.
![]()
na pushen van chai panzer en nog een paar uit dit topic wel,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
Dat woog ik in groep 8 niet eens meergogo eet je überhaupt wel?
![]()
eerst sloeg ik zonder er eigenlijk veel over na te denken ontbijt en avondeten over, en dan gewoon een warme maaltijd op school
nieuw topic btw
minstens dubbel zoveel eten dan eerstWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
gogosweden vindt zichzelf vooral heel zielig, dat is zijn grootste probleem. Enkeltje groepstherapie voor jou brah.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
een 6pack als vrouw?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woog dat volgens mij in groep 8.Of nouja 50 kilo misschien. En toen had ik gewoon een sixpack.
![]()
![]()
Zou je niet een keer je bloed moeten laten testen op bepaalde tekorten? is misschien wel handig voordat je begint met trainen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
na pushen van chai panzer en nog een paar uit dit topic wel,![]()
eerst sloeg ik zonder er eigenlijk veel over na te denken ontbijt en avondeten over, en dan gewoon een warme maaltijd op school![]()
kan ik weer 25 euro lappenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou je niet een keer je bloed moeten laten testen op bepaalde tekorten? is misschien wel handig voordat je begint met trainen.![]()
merken we vanzelf wel als ik bezig ben toch of niet danWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja van fanatiek paardrijden krijg je heel veel buikspieren. En het was ook maar een subtiele hoor en vooral zichtbaar doordat ik weinig buikvet had.quote:![]()
Ligt aan je verhoudingen natuurlijk, maar 54 kg lijkt me best normaal voor die lengte. Waarschijnlijk wel dun, maar niet lelijk. Al kan een paar kilo meer ook geen kwaad natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je met 54 kilo nog slank of is dat al richting dun?
gogo is een paar centimeter kleiner en weegt 40 kilo minder. Mi jezus man.
Ik zou als ik jou was beginnen met een pak volle chocomelk per dag, een volkoren brood met pindakaas per dag en alles wat je tegenkomtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
na pushen van chai panzer en nog een paar uit dit topic wel,![]()
eerst sloeg ik zonder er eigenlijk veel over na te denken ontbijt en avondeten over, en dan gewoon een warme maaltijd op school
nieuw topic btw
minstens dubbel zoveel eten dan eerst
Deathlift or Die.![]()
paardmeisjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van fanatiek paardrijden krijg je heel veel buikspieren. En het was ook maar een subtiele hoor en vooral zichtbaar doordat ik weinig buikvet had.
i'm on itquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was beginnen met een pak volle chocomelk per dag, een volkoren brood met pindakaas per dag en alles wat je tegenkomt
Heel veel buikspieren? Als in 200?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van fanatiek paardrijden krijg je heel veel buikspieren. En het was ook maar een subtiele hoor en vooral zichtbaar doordat ik weinig buikvet had.
Deathlift or Die.![]()
Whehe, wat nu weer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef tliciouz het volgende:
Marktplaatsecht waar begin ik weer aan.
Gatverdammequote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heel veel buikspieren? Als in 200?
Ik heb nu wel buikvet, maar bij mijn heupbotten is er nog wel een spier die zichtbaar naar voren komt.![]()
Ja ik heb een shitload aan schoenen en mac spullen die ik nog nooit gebruikt hebt. Krijg ik een bod van 3 euro op een nieuwe MSF van mac.quote:Vieze schooiers.
Nope.quote:
Maar ik snap best dat andere/sommige/veel mensen er niet van houden.full stops and exclamation marks![]()
Gespierde benen zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Maar ik snap best dat sommige mensen er niet van houden.Maar die armen zijn echt niet mooi, en een vrouw moet een zacht buikje hebben
![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag he, heb jij voor jezelf een doel in ogen met sporten?All good things are wild and free.![]()
Zulke mensenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb een shitload aan schoenen en mac spullen die ik nog nooit gebruikt hebt. Krijg ik een bod van 3 euro op een nieuwe MSF van mac.Vieze schooiers.
Alleen daarom begin ik daar al helemaal niet aan.
Mijn kast kan ook wel een keer een opruiming gebruiken trouwens. Ziek veel spullen die ik nooit draag/nooit gedragen heb.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Erg is dat he? Schrok er vandaag ook van, schoenen die nooit gedragen zijn en kleding waar het prijskaartje nog aan hangt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zulke mensenAlleen daarom begin ik daar al helemaal niet aan.
Mijn kast kan ook wel een keer een opruiming gebruiken trouwens. Ziek veel spullen die ik nooit draag/nooit gedragen heb.
En net gewoon weer doodleuk een tas op de zara site besteld.All good things are wild and free.![]()
Ik zou er iig niet als een josti bij staan kijken met m'n telefoon in de aanslag om maar een leuk filmpje te maken en die op internet te gooien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen, iig kijkenDie meid heeft lol laat d'r lekker
Plus eigen schuld, als ze drugs niet kan handelen, jammer dan
![]()
![]()
even een sidenote, ik vond dit topic hierdoor: http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=gogosweden&spy=2
wordt blijkbaar aardig wat geroddeld over mij hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Volgens mij kan ze tijdens die wiepie je dick met haar pussylips klemmen en eraf trekken.quote:
Never dat ik de mijne bij haar zou inserten![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef gogosweden het volgende:
even een sidenote, ik vond dit topic hierdoor: http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=gogosweden&spy=2
oh ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze reeks staat er t vaakst tussen, op minecraft na, maar daar sta ik in de OPquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
o, ik had je naam nog nooit zien voorbij komen hieroquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
deze reeks staat er t vaakst tussen, op minecraft na, maar daar sta ik in de OPI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat is de ENIGE reden waarom abs zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van fanatiek paardrijden krijg je heel veel buikspieren. En het was ook maar een subtiele hoor en vooral zichtbaar doordat ik weinig buikvet had.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Er wordt hier niet vaak over jou geroddeld, de rest van FOK! heeft het gewoon NOOIT over jou, en hier heeft Panzer jouw naam 2 keer genoemd ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja. Maar een perfectionist is nooit klaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gespierde benen zijnMaar die armen zijn echt niet mooi, en een vrouw moet een zacht buikje hebben
![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag he, heb jij voor jezelf een doel in ogen met sporten?Milkin' it, jwt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze tijdens die wiepie je dick met haar pussylips klemmen en eraf trekken.
Never dat ik de mijne bij haar zou insertenfull stops and exclamation marks![]()
Alsof jullie geen vrouw willen die er tip top uitziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
tli en jumi hun anthem.
terecht wel.All good things are wild and free.![]()
daar gaan mijn 5 minutes of famequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er wordt hier niet vaak over jou geroddeld, de rest van FOK! heeft het gewoon NOOIT over jou, en hier heeft Panzer jouw naam 2 keer genoemd ofzo.
Dit heb ik ook. Vooral met dure dingen eigenlijk, best zondequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Erg is dat he? Schrok er vandaag ook van, schoenen die nooit gedragen zijn en kleding waar het prijskaartje nog aan hangt.
En net gewoon weer doodleuk een tas op de zara site besteld.![]()
Whehe, moet kunnen. Ik ging vandaag in m'n pauze naar een vriendin die Fashion & Management volgt. Kregen we een catwalkcursusRond paraderen op prachtige heels op een catwalk
Kleren die de kledingkast nooit verlaten dragen bijzonder weinig bij aan hoe een vrouw eruitziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof jullie geen vrouw willen die er tip top uitziet.
Ik vind m'n vriendin ook ubersexy met trainingsbroek en zonder make up hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof jullie geen vrouw willen die er tip top uitziet.![]()
![]()
Ja maar zij heeft jou al, dus zij hoeft haar best ook niet meer te doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind m'n vriendin ook ubersexy met trainingsbroek en zonder make up hoorDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ging vandaag in m'n pauze naar een vriendin die Fashion & Management volgt. Kregen we een catwalkcursusRond paraderen op prachtige heels op een catwalk
Haha, zo denk ik ook wel eensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft jou al, dus zij hoeft haar best ook niet meer te doen.Lekker op vrijdagavond m'n haar niet doen, trainingsbroek aan en naar de stad. Ideaal
![]()
![]()
Alsof je je altijd moet opmaken om er oké uit te zienquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft jou al, dus zij hoeft haar best ook niet meer te doen.![]()
![]()
Alsof ik zelf niet zo veel kleren wil hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof jullie geen vrouw willen die er tip top uitziet.
Ik kan er ook geen afstand van doen want dan denk ik dit trek ik vast nog wel een keer aan. Wat dus niet zo isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Vooral met dure dingen eigenlijk, best zonde![]()
Whehe, moet kunnen. Ik ging vandaag in m'n pauze naar een vriendin die Fashion & Management volgt. Kregen we een catwalkcursusRond paraderen op prachtige heels op een catwalk
![]()
Daar heb jij wel het perfecte lijntje voor
Moet jij niet gaan sporten ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Kleren die de kledingkast nooit verlaten dragen bijzonder weinig bij aan hoe een vrouw eruitziet.All good things are wild and free.![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Alsof je je altijd moet opmaken om er oké uit te zienDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
+4 browniepoints for krioquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:49 schreef junamii het volgende:
[..]
Krio! Ging heel goed! Overpennen uit wetbundel was het
Lief dat je het vraagt![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En dat met zo weinig rust, good job.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:49 schreef junamii het volgende:
[..]
Krio! Ging heel goed! Overpennen uit wetbundel was het
Lief dat je het vraagt!Take notes.quote:Jawel, ben al laat, gotta run, houdoe!quote:
Notes over hoe ik meisjes online moet hosselen die half zo oud zijn als ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
En dat met zo weinig rust, good job.
[..]
Take notes.
[..]
Jawel, ben al laat, gotta run, houdoe!
No thanks broski.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja maar dat is anders, thuis loop ik ook in een sportbroekje shirtje en haar in een staart. Maar op straat wil ik er altijd verzorgd bij lopenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind m'n vriendin ook ubersexy met trainingsbroek en zonder make up hoor
Iedereen die geen noob is wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
gaat iedereen hier naar de sportschool ofzo?
Ik train elke dag, u mad?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen afstand van doen want dan denk ik dit trek ik vast nog wel een keer aan. Wat dus niet zo is![]()
Daar heb jij wel het perfecte lijntje voorIk heb een buurmeisje die veel van mijn kleding past, dus dan geef ik het door aan haar. Vind het toch wel zonde als het maar in mijn kast hangt terwijl ik het toch nooit aantrek
![]()
Sommige dingen wil ik wel zelf houden tho, gewoon om te hebben
nee, maar we staan wel alleen denk ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
gaat iedereen hier naar de sportschool ofzo?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jij zit tegen de 40 aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Notes over hoe ik meisjes online moet hosselen die half zo oud zijn als ik?
No thanks broski.![]()
Haha op die kamer ook een Erniepop vast en Tokiohotel posters.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
http://loldutchpeople.tumblr.com/post/19235560815/no-wordshaha
![]()
![]()
ik kan je ogen niet vergeten!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
http://loldutchpeople.tumblr.com/post/19235560815/no-wordshaha
Hahaha.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iedereen die geen noob is wel.
Ik train elke dag, u mad?
Elke dag naar de sportschool of ook thuis? En waarom elke dag, if I may ask? Voldoet 3/4 x in de week niet?![]()
Begrijpend lezen yo. Krio is 39 ofzoquote:
Oh zo wanhopig proberen mijn fysiek te krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iedereen die geen noob is wel.
Ik train elke dag, u mad?
Maandag BJJ dinsdag kracht woensdag BJJ en kickboksen donderdag kracht en BJJ vrijdag kickboksen zaterdag kracht zondag rust. Bijna elke dag dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha.
Elke dag naar de sportschool of ook thuis? En waarom elke dag, if I may ask? Voldoet 3/4 x in de week niet?
Gaat heen dikke.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh zo wanhopig proberen mijn fysiek te krijgen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
OK goeie, al probeer ik haar heul niet te hosselen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Notes over hoe ik meisjes online moet hosselen die half zo oud zijn als ik?
No thanks broski.quote:
FU, skinnyfat mofo.
Nu ben ik echt weg.full stops and exclamation marks![]()
skinnyfatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
OK goeie, al probeer ik haar heul niet te hosselen.
[..]
FU, skinnyfat mofo.
Nu ben ik echt weg.
Spreek voor jezelf dikke bastaard. Met je puffy buikje op je gymfoto.quote:
Ik kom met je sparrenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maandag BJJ dinsdag kracht woensdag BJJ en kickboksen donderdag kracht en BJJ vrijdag kickboksen zaterdag kracht zondag rust. Bijna elke dag dus
Ah, zo bedoel je. Verkeerd begrepenquote:
Krio wil m'n zus al, dus geen sprake van hosselen dit dat hoor.![]()
Optisch bedrogquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf dikke bastaard. Met je puffy buikje op je gymfoto..
Respect hoor. Wat is BJJ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maandag BJJ dinsdag kracht woensdag BJJ en kickboksen donderdag kracht en BJJ vrijdag kickboksen zaterdag kracht zondag rust. Bijna elke dag dus![]()
![]()
Braziliaan Jiu Jitsu. Ik vecht MMA wedstrijden.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Bellyfat JungleJigglequote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waddup met die interviewer dan? Gast praat alsof hij een beroerte heeftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Chai het volgende:
Deze vrouw wordt mee naar boven gesleept door spoken.quote:je moet bidden en vragen om hulp bij de hr J kristus
huilen en bang zijn lokt juist satan uit want hij heeft alleen bange
en negatieve mensen in zijn macht
kopjesenseo 1 jaar geleden
Internet Batman deze manquote:. Diep van binnen weet je dat ik je om je moeder zou laten huilen.
Dikke shit hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Braziliaan Jiu Jitsu. Ik vecht MMA wedstrijden.![]()
Ook een streng eetpatroon?![]()
Doe ik nog regelmatig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Internet Batman deze man. Diep van binnen weet je dat ik je om je moeder zou laten huilen.
Jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dikke shit hoor![]()
Ook een streng eetpatroon?.
Ik dacht een keer stoer te doen tegen zo'n vechtjas door te zeggen dat z'n moeder een hoer was. Maar ik vloog wel mooi een paar meter door de lucht heen, hahaha![]()
![]()
Daar wen je nooit aan. Trust me. Het liefst vrat ik elke dag kilo's chocola en pizza's. Maar ik moet het met broodjes kipfilet en magere kwark doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt goed lastig, maar je zult d'r wel gewend aan zijn[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Disciplinequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar wen je nooit aan. Trust me. Het liefst vrat ik elke dag kilo's chocola en pizza's. Maar ik moet het met broodjes kipfilet en magere kwark doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een boeren..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef Sala-adin het volgende:
KANKER nu op weddingcrashers die gasten zijn kankerraarHeaven is a place on earth with you![]()
ally?quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is de term die mozy veelvuldig gebruikt.
Maar oke ik heb dus fyah gemeet![]()
was het ook nog leuk dan mozy of niet?
![]()
via: http://www.fok.nl/gm/spytool.phpgraag verwijderen![]()
fyah vertel nog eens dat verhaal van de uilI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haha ik zit ook al te lachen, met die hamersquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef Sala-adin het volgende:
KANKER nu op weddingcrashers die gasten zijn kankerraarDie andere zijn Surinamers toch? Ze had wel een mooie Jurk
Zag je die dude, zo een scheve pillenbek trekken op bruiloftquote:
Kenker
En die koeli met borstels als wenkbrauwen
Real- Apoel is kk saai vandaar dat ik ben overgeschakeld![]()
![]()
Hallo, wat is dit!?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef datisstom het volgende:
Noem hier mensen van wie je het sterk vermoeden hebt dat het maagden IRL zijn. En vervolgens de niet-maagden.
Niet maagden:
JuminelleThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Je hebt blijkbaar met een FOK!ker geneukt.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kan je nog steeds maagd zijn joh.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja wtf, iedereen weet dat je een clit piercing hebtI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Bepaalde spieren die je bij paardrijden gebruikt en die op non-actief stonden doen nu een beetje pijn![]()
![]()
Heb nog een lans voor je gebroken verderop in dat topic Juminelle dat je naar het andere lijstje moest maar 't mocht niet batenquote:
Heaven is a place on earth with you![]()
Ja natuurlijk maar kom op welke chick die nog nooit geneukt heeft gaat een clit piercing zettenquote:![]()
![]()
weet jij niks van zemmelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar kom op welke chick die nog nooit geneukt heeft gaat een clit piercing zetten![]()
Hm, true datquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar kom op welke chick die nog nooit geneukt heeft gaat een clit piercing zetten
Mijn FOK!imagoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb nog een lans voor je gebroken verderop in dat topic Juminelle dat je naar het andere lijstje moest maar 't mocht niet baten
Ik dacht vroeger altijd dat ThaTim de kleine boytoy van Tha_Erik was.
enne whahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat ThaTim de kleine boytoy van Tha_Erik was.![]()
Hahahaha.quote:
Waren vorig jaar ook op lowlands, maar wel zonder earl helaas![]()
Ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb Vietnamese loempia's, welke dikkerds zijn jelly?Ik heb honger als een malle maar ik ben te lui om te koken. Heb heel geen avondeten op
ff de frituur aanzetten en patat erin gooien is ook te veel moeite?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
IkIk heb honger als een malle maar ik ben te lui om te koken. Heb heel geen avondeten op
![]()
![]()
Ja, want dat vind ik smerigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ff de frituur aanzetten en patat erin gooien is ook te veel moeite?Gaat alles stinken naar frituurvet
Ik geef het opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, want dat vind ik smerigGaat alles stinken naar frituurvet
![]()
![]()
Teef alsjeblieft, ik dans de sterren van de fucking hemel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Bewijs in de vorm van vids.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Teef alsjeblieft, ik dans de sterren van de fucking hemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bewijs in de vorm van vids.Voor vids moet je zonder safesearch op Dancing Bear googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jezusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor vids moet je zonder safesearch op Dancing Bear googlen.
Ik snap die feestjes nooit, zit je daar tussen 100 vrouwen met rode pitte korte kapsels aan een lul te zuigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor vids moet je zonder safesearch op Dancing Bear googlen.All good things are wild and free.![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zo heel lelijk zijn die chicks niet, misschien is dit wat voor jou. Heb je die tickets voor RW zo binnenquote:
En dit ja. Nasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vet nummer man, lang niet gehoord
Klopt ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vet nummer man, lang niet gehoordDoor mijn werk zit ik nu echt mad veel muziek te luisteren. Diensten van half 9 tot 5 en ik luister haast letterlijk non stop muziek.
Iemand nog een paar albums waar ik weer een paar uur mee kan opvullen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proefrit maken om te kijken of er geld mee te verdienen valt? hi ha ho.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo heel lelijk zijn die chicks niet, misschien is dit wat voor jou. Heb je die tickets voor RW zo binnen [ afbeelding ]
gr grThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt ja.Door mijn werk zit ik nu echt mad veel muziek te luisteren. Diensten van half 9 tot 5 en ik luister haast letterlijk non stop muziek.
Wat doe je nu voor een werk Choco, ik houd het allemaal niet meer bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Proefrit maken om te kijken of er geld mee te verdienen valt? hi ha ho.
gr grAll good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt ja.Door mijn werk zit ik nu echt mad veel muziek te luisteren. Diensten van half 9 tot 5 en ik luister haast letterlijk non stop muziek.
Wat voor muziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Proefrit maken om te kijken of er geld mee te verdienen valt? hi ha ho.
gr gr![]()
Jum weet jij waar je zulke jurkjes kan halen? Kan nooit zulke classy jurkjes vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Van de meest vieze underground rap tot The Beatles.quote:2 dagen in de week dozen inpakken bij een internationale boekhandel en parttime dansende beer. En hopelijk na donderdag bij de melkweg werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doe je nu voor een werk Choco, ik houd het allemaal niet meer bij?
Kiek em goanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van de meest vieze underground rap tot The Beatles.
The Kinks zijn goed, Oasis natuurlijk. Infected mushroom kan ik wel aanraden.![]()
Lijkt me echt tof als je daar word aangenomenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
2 dagen in de week dozen inpakken bij een internationale boekhandel en parttime dansende beer. En hopelijk na donderdag bij de melkweg werken.En ik heb een bday party die eraan staat te komen, kan ik je inhuren
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef tliciouz het volgende:
Jum weet jij waar je zulke jurkjes kan halen? Kan nooit zulke classy jurkjes vinden.Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik heb laatst een soortgelijke jurk in het zwart gekocht in Oosterbeek, maar die winkel is nu failliet
![]()
Verder zou ik het niet weten eigenlijkMisschien bij een van die winkels in de Bakkersstraat in Arnhem? Of anders bij dat Karen Millen gedeelte bij de Bijenkorf o.i.d.?
Jum weet jij waar je zulke jurkjes kan halen? Kan nooit zulke classy jurkjes vinden.Misschien een keer bij de Steps?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Part-time dansende beer, toe maar weer. En nog zwart ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
2 dagen in de week dozen inpakken bij een internationale boekhandel en parttime dansende beer. En hopelijk na donderdag bij de melkweg werken.![]()
Hehe daar heb ik niets aan héquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauw! Ik heb laatst een soortgelijke jurk in het zwart gekocht in Oosterbeek, maar die winkel is nu failliet
![]()
Verder zou ik het niet weten eigenlijkMisschien bij een van die winkels in de Bakkersstraat in Arnhem? Of anders bij dat Karen Millen gedeelte bij de Bijenkorf o.i.d.?
Maar Karen Millen is een goede ja. Ik speur Asos en Nelly etc zo ook nog wel even af. Vind zulke jurkjes mooi voor op feestjes enzo.
En wit is in de zomer altijd goed, nude pumps eronder en klaar.
Ja kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe daar heb ik niets aan héMaar Karen Millen is een goede ja. Ik speur Asos en Nelly etc zo ook nog wel even af. Vind zulke jurkjes mooi voor op feestjes enzo.
En wit is in de zomer altijd goed, nude pumps eronder en klaar.
Waar is dat jurkje van dan? Weet je dat? Die is namelijk echt
Gewoon een random plaatje op tumblr helaas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja kloptWaar is dat jurkje van dan? Weet je dat? Die is namelijk echt
Jum weet jij waar je zulke jurkjes kan halen? Kan nooit zulke classy jurkjes vinden.Toevallig vandaag in de Bijenkorf gezien, was van Michael Kors. Beetje prijzig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar sowieso, zulke jurken heb je altijd in de Bijenkorf. Wellicht ook nog bij Peek en Cloppenburg?![]()
Na even zoeken haar tumblr tegen gekomen, als je iets naar onder gaat zie je een andere foto van het jurkje kan hem niet kopiëren. Ik wil hem
http://ladyalaska.tumblr.com/All good things are wild and free.![]()
Whut! Hoe duurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef junamii het volgende:
[..]
Toevallig vandaag in de Bijenkorf gezien, was van Michael Kors. Beetje prijzig wel
Maar sowieso, zulke jurken heb je altijd in de Bijenkorf. Wellicht ook nog bij Peek en Cloppenburg?? Micheal Kors
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hij is echt mooi jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef tliciouz het volgende:
Na even zoeken haar tumblr tegen gekomen, als je iets naar onder gaat zie je een andere foto van het jurkje kan hem niet kopiëren. Ik wil hem
http://ladyalaska.tumblr.com/En die tumblr
Hij was echt prachtigquote:375, als ik me niet vergis. Ik had het geld niet, maar ik was wel echt meteen verliefd en liep met hartpijn weg.
![]()
Oeh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Ik vond mijn MK horloge al duur zat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:24 schreef junamii het volgende:
[..]
Hij was echt prachtig375, als ik me niet vergis. Ik had het geld niet, maar ik was wel echt meteen verliefd en liep met hartpijn weg.
Welke kleur was ie?
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond mijn MK horloge al duur zat.Welke kleur was ie?
Hij was er in het wit en beige, allebei echt prachtig
![]()
Ik was dus op zoek naar een jurk voor een bruiloft voor volgende week, ben met lege handen naar huis gegaan![]()
![]()
Maar dat is altijd, dat had ik ook met mijn kerstjurkje. Overal op zoek geweest en dan kun je echt niets vinden. Toen ik mijn hoop had opgegeven liep ik zo tegen een prachtig kanten jurkje van 20 euro aanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, dat dusHij was er in het wit en beige, allebei echt prachtig
![]()
Ik was dus op zoek naar een jurk voor een bruiloft voor volgende week, ben met lege handen naar huis gegaan
Ja, echt altijd inderdaad. Als je gericht naar iets zoekt, vind je nooit wat je wil hebben. En het voelt altijd zo slecht om met lege handen terug naar huis te gaan na zolang in winkels gekeken te hebben (quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat is altijd, dat had ik ook met mijn kerstjurkje. Overal op zoek geweest en dan kun je echt niets vinden. Toen ik mijn hoop had opgegeven liep ik zo tegen een prachtig kanten jurkje van 20 euro aan)
Nu nog maar hopen dat ik nog iets tegenkom voor volgende week, want dat jurkje van MK kan ik nu echt niet betalen![]()
![]()
En op internet? Nelly.com heeft echt mooie jurkjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, echt altijd inderdaad. Als je gericht naar iets zoekt, vind je nooit wat je wil hebben. En het voelt altijd zo slecht om met lege handen terug naar huis te gaan na zolang in winkels gekeken te hebben ()
Nu nog maar hopen dat ik nog iets tegenkom voor volgende week, want dat jurkje van MK kan ik nu echt niet betalen
Hehe, ja ik dus ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond mijn MK horloge al duur zat.Welke kleur was ie?
375 is veel, vooral omdat je 'm waarschijnlijk nauwelijks gaat dragen.
Paar sites bekeken, maar niets leuks gezien. Nelly.com nog niet bekeken, ga ik zo wel ff doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En op internet? Nelly.com heeft echt mooie jurkjes.Ja, inderdaad. Als ik hem haal een keer op dat bruiloft en misschien een keer op een feestje of zo, want hij is wel heel netjes. Kutleven ditquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ja ik dus ook375 is veel, vooral omdat je 'm waarschijnlijk nauwelijks gaat dragen.
![]()
![]()
Ik heb geen leven, iemand wijst me er net op dat ik op nummer 499 sta in de top 500 van fok. Met een aantal van 38.048 posts.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ben je niet trots?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen leven, iemand wijst me er net op dat ik op nummer 499 sta in de top 500 van fok. Met een aantal van 38.048 posts.
[ afbeelding ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gheheheh. Kan erger, kijk naar nummer 380quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheheh. Kan erger, kijk naar nummer 380
Met wat Mobb Deep, Velvet Underground, Lou Reed, Kid Cudi ben je wel weer 'n tijdje zoet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
2 dagen in de week dozen inpakken bij een internationale boekhandel en parttime dansende beer. En hopelijk na donderdag bij de melkweg werken.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Autistjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]Goede smaak welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Met wat Mobb Deep, Velvet Underground, Lou Reed, Kid Cudi ben je wel weer 'n tijdje zoet.
the awkward moment when je op een verjaardag bent, iedereen is dronken en de jarige is opgepakt wegens strooptocht. Je kan al raden waar alle grappen over gaan___!
![]()
Allemaal al in mijn playlist.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Met wat Mobb Deep, Velvet Underground, Lou Reed, Kid Cudi ben je wel weer 'n tijdje zoet.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: