SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
En ik ga vanavond paardrijden voor het eerst sinds oktober![]()
![]()
Leegstroom hier nu door de TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja dat moest gewoon, want anders wordt deze topicreeks te discriminerend als alleen ecto's geweerd worden.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Dit deeltje is verboden voor me, dus zie jullie bij #147.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Chai is corpulent.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Hoi sletjens.
Nog 2 uur de robot uithangen en ik kan naar buiten om zon te vangen.Pauze in het park tegenover mijn werk is stiekem wel kenkertje fijn.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
agreed met TTI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
*curvy* And damn proud of it
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vieze dikkerds. Do u even lift?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Uit fuckin verveling maar naar de poort gegaan voor wat games en kijken of ik net als lexxxus ook wat ga mee maken. Niet dus![]()
![]()
Ga doen alsof je een HDMI kabel wil kopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja schaamteloos ..haha.. Laatst ook bij de Mediamarkt .. Stond k bik kabels te kijken .. Gwn uit intresse.. Komt er zon verkoper : ja meneer met die kabel heeft u echt helderder beeld en meer kleur enzo ..
Ik : o echt waar joh .. Poetst die de eentjes en nulletjes op van binnen ??
Die verkoper : Naja t was te proberen![]()
Betere kabels = beter beeld. mitchel is een beetje een retard. En die verkoper nog erger.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij ging toch mondzorgkunde doen? Begin maar vast te lezen over wat jouw junkie-style met je mond doet.quote:full stops and exclamation marks![]()
Oh ja. Eh, ik ben van de 'kan het mij schelen'-clubquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij ging toch mondzorgkunde doen? Begin maar vast te lezen over wat jouw junkie-style met je mond doet.![]()
Totdat je bek verrot is en niemand meer met je wil praten. Je bent nu volwassen dus deze praat kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja. Eh, ik ben van de 'kan het mij schelen'-club[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Daar kom je wel op terug als je een compleet verrot bekkie hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja. Eh, ik ben van de 'kan het mij schelen'-club
Kun je beter je neustussenschot wegsnuiven.full stops and exclamation marks![]()
Klopt het overigens dat die timeline op facebook vanaf april voor iedereen word ingevoerd?All good things are wild and free.![]()
Serieus? Ik had laatst iets gekeken en opeens had ik timelinequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Klopt het overigens dat die timeline op facebook vanaf april voor iedereen word ingevoerd?![]()
Fakkin onoverzichtelijke tyfusbende![]()
Ja ik vind het ook moeilijk irritant.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Serieus? Ik had laatst iets gekeken en opeens had ik timeline![]()
Fakkin onoverzichtelijke tyfusbendeEn dan ben ik weer eeuwen op zoek naar een leuke foto voor in de balk.
All good things are wild and free.![]()
Ik wist al gelijk welke ik zou nemen dus dat was niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook moeilijk irritant.En dan ben ik weer eeuwen op zoek naar een leuke foto voor in de balk.
![]()
![]()
Iemand zei het tegen mij maar nu ik terug kijk op google zie ik het nergens staan?
Wat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:54 schreef tliciouz het volgende:
Iemand zei het tegen mij maar nu ik terug kijk op google zie ik het nergens staan?![]()
Kssht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Verandering, oeh hoe, autist.
Het maakt me niet uit dat er iets veranderd maar het is gewoon heel onoverzichtelijk.
Oo dat. ik dacht waar the fuck heb je het overquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat het vanaf april veranderd word.![]()
![]()
Alleen een echte fokker zegt zoietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Verandering, oeh hoe, autist.
![]()
![]()
Zo'n gezicht trok ik toen ik klikte op die link van jou met vieze oude Belgische wijven.quote:
full stops and exclamation marks![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoooooooooooo, die werkdag zit er op![]()
ik zie geen bezems¿ wel 3 mollige vrouwenquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo'n gezicht trok ik toen ik klikte op die link van jou met vieze oude Belgische wijven.! Zien er wel beter uit dan die wijven die wise zojuist heeft gepost
.
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Close call hoor. Maar Belgen zijn gewoon altijd lelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zien er wel beter uit dan die wijven die wise zojuist heeft gepost
.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zien er wel beter uit dan die wijven die wise zojuist heeft gepost
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Deze dan?
Drugs Make You Do Some Crazy Sh*t: Girl Sexin Tree At Ultra Music Festival In Miami!
http://www.worldstarhipho(...)wshhm6tK2de6u4S1X9lP
Lekkerste treehugger die ik ooit heb gezien.
![]()
Altijd zo kktriest als er een hele groep omheen gaat staan met hun mobieltjes. trieste kkluiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze dan?
Drugs Make You Do Some Crazy Sh*t: Girl Sexin Tree At Ultra Music Festival In Miami!
![]()
had beter dit kunnen posten zeker:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoooooooooooo, die werkdag zit er opFucking lange dag dit voor mijn gevoel.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ze gaat wel kk dikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Altijd zo kktriest als er een hele groep omheen gaat staan met hun mobieltjes. trieste kklui![]()
![]()
Kutleven als je je zelf zo terugzietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze dan?
Creatieve attention whore wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze dan?
Jij kan beter helemaal niet meer posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
zou proberen gevenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]graag verwijderen![]()
alleen die onderstequote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Alsof jij dat niet zou doen, iig kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Altijd zo kktriest als er een hele groep omheen gaat staan met hun mobieltjes. trieste kkluiDie meid heeft lol laat d'r lekker
Plus eigen schuld, als ze drugs niet kan handelen, jammer dan
![]()
![]()
altijd grappig hoe mensen afreageren op andere mensen die het wel naar hun zin hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die meid heeft lol laat d'r lekker
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Eff ter compensatie van die smerige wijven van net
VIVA LA ASSANGE¡![]()
buiten mijn consumtie van eten per dag zowat verdubbeld te hebben om, niet veelquote:
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ook nog niet naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
buiten mijn consumtie van eten per dag zowat verdubbeld te hebben om, niet veel![]()
Hoeveel kg aangekomen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
buiten mijn consumtie van eten per dag zowat verdubbeld te hebben om, niet veel![]()
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee, heb geen weegschaal hier, zaterdag weer de nachttrein nach hause, en dan kan ik me weer wegenquote:![]()
irritand bijeffect is wel dat ik nu constant honger heb
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee
Ja, gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem gewoon een foto van een tof kapsel mee en ga.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee
SjongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
geen idee, heb geen weegschaal hier, zaterdag weer de nachttrein nach hause, en dan kan ik me weer wegen![]()
irritand bijeffect is wel dat ik nu constant honger hebSchiet ook niet echt op met jou
![]()
![]()
Of gewoon met de tondeuse erover heen. Dan probeer je gewoon alle lengtes uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, gastNeem gewoon een foto van een tof kapsel mee en ga.
![]()
ik ben ehm, een beetje "bang" dat t er niet uit zal zien niet bij me gaat passenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SjongeSchiet ook niet echt op met jou
Veel slechter dan het nu is kan niet hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben ehm, een beetje "bang" dat t er niet uit zal zien niet bij me gaat passen![]()
![]()
bedankt hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel slechter dan het nu is kan niet hoor.
Jawel, als ie alleen maar meer gaat vreten en verder niks zodat ie enkel vet aan gaat zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel slechter dan het nu is kan niet hoor.
heel eerlijk gezegt denk ik dat wat vet erbij sowieso geen kwaad kanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, als ie alleen maar meer gaat vreten en verder niks zodat ie enkel vet aan gaat zetten.
Bedoelde zijn kapsel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, als ie alleen maar meer gaat vreten en verder niks zodat ie enkel vet aan gaat zetten.![]()
Zou je denken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegt denk ik dat wat vet erbij sowieso geen kwaad kan!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nee OK, maar ga gewoon lekker sporten, is leuk en gezond en zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegt denk ik dat wat vet erbij sowieso geen kwaad kanOh, nou ja dat vond ik nog niet eens zo heel slecht eigenlijk.quote:full stops and exclamation marks![]()
Hij heeft toch bijna hetzelfde kapsel als dat meisje in zijn UI? alleen dan iets korter.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee OK, maar ga gewoon lekker sporten, is leuk en gezond en zo.
[..]
Oh, nou ja dat vond ik nog niet eens zo heel slecht eigenlijk.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kom we verswagtualiseren gogosweden.
Maar shoppen had je ook nog niet gedaan he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef gogosweden het volgende:
ff kiekun of ik vrijdag middag naar de kapper kan misschien,![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft toch bijna hetzelfde kapsel als dat meisje in zijn UI? alleen dan iets korter.Het kan iets 'vlotter' (
) maar op zich vind ik het ook niet heel fout.
full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: