ik verwacht dat je een tegoedbon krijg bij BCCquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef zpzpzp het volgende:
Yo!
M'n moeder komt thuis met een nieuwe DVD/Blu-ray speler. Goede aankoop bij BCC. Echter, die ratten bij BCC hebben haar een 1m HDMI kabel van 50 Euro aangesmeerd. Die focking RATTEN bij BCC! Kabeltje gaat morgen terug en geld terug in de portemonnee.
Mensen, let op. HDMI kabels koop je voor enkele euro's. Zeker als de lengte beperkt is tot een paar meter.
Zoek hier op fok forums op HDMI kabels, of op BCC. Daar hebben ze namelijk wel een handje van, bij BCC. Niet-technische mensen oplichten.
Sorry, weer een topic over HDMI kabels. Maar dit moet iedereen gewoon weten!!
defineer loze?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn ouders hadden laatst een TV gekocht bij de BCC met een loze verzekering erbij
de storingsgevoeligheids eigenschap zou eventueel nog wel een punt kunnen zijn; maar is dat in 99,999% v/d gevallen gewoon niet bij huis tuin en keuken gebruikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:53 schreef Quisho het volgende:
Ja, niet alleen de BCC doet dat, dat doen ze overal ter wereld hoor. Ook bij Best Buy, daar zijn al talloze klachten over.
Sommigen mensen beweren nog steeds dat duurdere kabels minder storingsgevoelig zijn en betere kwaliteit leveren
Ach mensen kopen ook iPads, Macbooks, etc toch? Hetzelfde als een Monster kabel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dat is normaal natuurlijk, onwetende mensen geld voor niks laten uitgeven.
Geld verdienen doen ze toch wel ..
Die was te verwachtenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:47 schreef luckass het volgende:
Niet Monster® Cables gebruiken. Ik betaal graag voor kwaliteit.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja schaamteloos ..haha.. Laatst ook bij de Mediamarkt .. Stond k bik kabels te kijken .. Gwn uit intresse.. Komt er zon verkoper : ja meneer met die kabel heeft u echt helderder beeld en meer kleur enzo ..
Ik : o echt waar joh .. Poetst die de eentjes en nulletjes op van binnen ??
Die verkoper : Naja t was te proberen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:47 schreef luckass het volgende:
Niet Monster® Cables gebruiken. Ik betaal graag voor kwaliteit.
Inderdaadquote:
Slecht niet maar wel gierig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:30 schreef Dimens het volgende:
Je krijgt trouwens je geld gewoon terug. Maar ga niet lopen aankondigen dat de BCC nu een slecht bedrijf is omdat je moeder dat kabeltje gekocht heeft.
Oerdom.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Slecht niet maar wel gierig.
Ik heb serieus waar is meegemaakt dat ik voor een huis telefoon ging kijken bij de mediamarkt.
Mooi model gevonden, verkoper erbij gehaald, die wil ik hebben zeg ik.
Waarop de verkoper zegt : Ja dat kan meneer maar u kunt beter even 2 dagen wachten want dan komt hij toevallig precies in de aanbieding.
Zo kan het ook!
Heel netjes van die verkoper dus.
Alle bedrijven die dergelijke onzin verkopen, in de zin van dergelijke dure kabels, zijn discutabel te noemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:30 schreef Dimens het volgende:
Je krijgt trouwens je geld gewoon terug. Maar ga niet lopen aankondigen dat de BCC nu een slecht bedrijf is omdat je moeder dat kabeltje gekocht heeft.
Precies, dat is goede klantenbinding.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
@ Lindgren
Ja want die 15 euro verschil maakt of breekt de mediamarkt![]()
De volgende keer ga ik dus weer netjes terug naar die verkoper/MM als ik iets wil.
Dus meer winst, vanwege een eerlijke verkoper.
Terwijl als die verkoper niks had gezegd en ik zie na 2 dagen hetzelfde toestel in de aanbieding staan voel ik me lichtelijk genaaid natuurlijk.
Eh, neequote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ach mensen kopen ook iPads, Macbooks, etc toch? Hetzelfde als een Monster kabel.
Eckte eckte bazen zijn op de set als acteurquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:06 schreef sinepedraap het volgende:
HDMI kabelsThuis films kijken
![]()
Eckte bazen zitten gewoon op de set bij de opnames van de film.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja schaamteloos ..haha.. Laatst ook bij de Mediamarkt .. Stond k bik kabels te kijken .. Gwn uit intresse.. Komt er zon verkoper : ja meneer met die kabel heeft u echt helderder beeld en meer kleur enzo ..
Ik : o echt waar joh .. Poetst die de eentjes en nulletjes op van binnen ??
Die verkoper : Naja t was te proberen
Merknaam,jeweet toch.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef damirovic het volgende:
ironisch is dat zoveel producten eigenlijk overpriced zijn, maar die apple, monster etc. springen er echt uit
Dat is kwaliteit net als Beats by Dre.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:12 schreef damirovic het volgende:
ironisch is dat zoveel producten eigenlijk overpriced zijn, maar die apple, monster etc. springen er echt uit
mijn no-name kabeltje van 5 euro, dat tussen mijn tv en reciever zit, was al tijdens aansluiten kapot.....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb trouwens een Monsterkabel van 69,99, bevalt prima
Ubergoed spul
Dus jij hebt al tijden een kapotte kabel tussen je tv en receiver? Leuk TV kyke man grquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn no-name kabeltje van 5 euro, dat tussen mijn tv en reciever zit, was al tijdens aansluiten kapot.....
ow wacht, hij zit er nog steeds....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |