Die heeft vanmiddag andere zaken aan zn hoofd denk ik..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga gerust je gang.
Ik doe het niet meer sinds die vieze blauwe coño hier rondloopt.
Volgens z'n facebook hele andere zakenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die heeft vanmiddag andere zaken aan zn hoofd denk ik..
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens z'n facebook hele andere zaken
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle kaarten uitverkocht voor de bekerfinale
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga gerust je gang.
Ik doe het niet meer sinds die vieze blauwe coño hier rondloopt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens z'n facebook hele andere zaken
Even op bezoek in Nath?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus... ik mag volgende week naar een diëtist voor een glutenvrij dieet
Ik heb geen coeliakie, maar er wel de neurologische symptomen van
Whehehe geen bier meer!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Corona mag nog welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Whehehe geen bier meer!
Hopen dat je ermee gered bent... anders moeten ze verder blijven zoeken
Daar ben je mooi klaar mee kerel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noem je David nou een nazi?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Nazi topic en gelijk komen er allemaal andere Tukkers posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is zwaar kut kerelquote:
mooi toch?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle kaarten uitverkocht voor de bekerfinale
lekkere actie van je HA dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis.
Spoedarts hoefde amper te kijken en begon eigenlijk gelijk te vloeken. Onverantwoordelijk vond ie het. Onbegrijpelijk en onbeschoft.
Nou, das best wel fijn om te horen!
Hele zware ABkuur meegekregen. 4 x per dag 2 tabletten.Hele strip ibu van weet ik veel hoeveel milligram meegekregen.
Soep en yoghurt gekocht. (en een bak Ben & Jerry's, vond dat ik dat wel verdiend had ipv waterijs)
Nu dus voorlopig maar even vloeibaar eten.
het verwijderen van mijn amandelen kan de spoedarts geen doorverwijzing voor geven, dat moet ik met mijn eigen HA doen.
Zo gaat t altijd he! Heel veel beterschapquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis.
Spoedarts hoefde amper te kijken en begon eigenlijk gelijk te vloeken. Onverantwoordelijk vond ie het. Onbegrijpelijk en onbeschoft.
Nou, das best wel fijn om te horen!
Hele zware ABkuur meegekregen. 4 x per dag 2 tabletten.Hele strip ibu van weet ik veel hoeveel milligram meegekregen.
Soep en yoghurt gekocht. (en een bak Ben & Jerry's, vond dat ik dat wel verdiend had ipv waterijs)
Nu dus voorlopig maar even vloeibaar eten.
het verwijderen van mijn amandelen kan de spoedarts geen doorverwijzing voor geven, dat moet ik met mijn eigen HA doen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Noem je David nou een nazi?
Dat lijkt me wel een ban waard.NSBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:20 schreef Lonaa het volgende:
Dank. Ben allang opgelucht dat er medicijnen zijn en ik geen aanstellerige idioot ben
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok, windmillen moet ik niet doen, flikkerde bijna van m'n stoel
Waarom hedde die dan nie bij jonguh?quote:
Zou een optie kunnen zijn idd.quote:
Omdat huurauto, daf zonder 12v. Gezeul met dingen..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom hedde die dan nie bij jonguh?
Met mij sowieso 5 anderen en een tweede ontslagronde lijkt eraan te komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog meer collega's van je werkloos na deze week?
en echt kut man
Jep, vanmiddag bij het uitzendbureau geweest, uitgelegd dat m'n huur wel betaald moet worden, dus of het asap kan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Hej al iets rondgekeken david? Wel kut
Hier is het ook donkerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar zit je dan, in het donker, zonder stroom
Heel de blokken in Nijverdal donker
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zitten jullie ook zonder stroom dan?
Zo snel gaat dat niet met een diepvriesquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trusten Hen
Wel klote dat m'n diepvries nu ontdooitding ligt vol vlees
Stroom is er nu een uur afquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:21 schreef norich het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet met een diepvries
En ik ga er vanuit dat de stroom toch geen uren uit zal zijn
Heb gelukkig een radio op batterijen en een goede zaklampquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig geeft je mobieltje nog licht
Ik zou even naar het centrum verhuizen. Daar hebben ze wel stroomquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb gelukkig een radio op batterijen en een goede zaklampTelefoon is inmiddels bijna leeg
?quote:Op woensdag 28 maart 2012 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welk nummer wordt hiermee bedoeld:
[ afbeelding ]
How joyfull indeed! Ik kreeg wel ¤36 terug...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond de belastingaangifte maar eens invullen. Oh joy.
ik 500quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
How joyfull indeed! Ik kreeg wel ¤36 terug...
Ik vorig jaar iets van ¤450 of zo. Da's altijd mooi meegenomen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
How joyfull indeed! Ik kreeg wel ¤36 terug...
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik heb een bijbaan, maar moet gewoon meer belasting betalen helaas. Ben 24...
Downloaden -> installeren -> daarna kun je een bestand downloaden waarmee je alles automatisch kan laten invullenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef Redbaron het volgende:
Ik kan de aangifte niet invullen.. en hoe dat zit met vooraf laten invullen is me ook n raadsel.
Bij mij ook op eentje maar. Daarom krijg ik niet zoveel terug. Ach: zolang ik maar niet bij hoef te betalen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Ik heb een stuk of 3 baantjes gehad. en op 1 zat loonheffingskorting.
Jep mag maar bij 1 bedrijf!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Loonheffingskorting mag toch ook maar bij 1 bedrijf? Anders krijg je toch juist problemen met de belasting?
Ik heb m vorige week ingeleverd, krijg als het goed is rond de ¤230,- terug
Geen idee hoe het verder in elkaar zitquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mag niet toch. Hopen dat men het niet merkt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vorig jaar iets van ¤450 of zo. Da's altijd mooi meegenomen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Ik had er gelijk een brief achteraan gestuurd: "het was fantastisch!"
Dat is t m juist. Ik heb m gedownload maar geen idee hoe of waar ik dat bestand vandaan kan halen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Downloaden -> installeren -> daarna kun je een bestand downloaden waarmee je alles automatisch kan laten invullen
Na de installatie wordt internet geoepend en dan moet je inloggen met je digid. Bij mij ging het de 1e keer ook niet goed. ff verwijderd en opnieuw geinstalleerd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is t m juist. Ik heb m gedownload maar geen idee hoe of waar ik dat bestand vandaan kan halen.
Bestel dan via DHLquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bezorgingstijd pakket volgens POSTNL:
vandaag
08:30 - 21:30
Zal als ik weer thuis ben eens kijken..quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Na de installatie wordt internet geoepend en dan moet je inloggen met je digid. Bij mij ging het de 1e keer ook niet goed. ff verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ja, voor jou is het logisch, mooi kuteind naar Zeeland.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik reserveer alvast een slaapplaatsAls ik niet kan laat ik het wel weten
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, voor jou is het logisch, mooi kuteind naar Zeeland.
Ik zorg voor de ranjaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ideetje
Het idee
Een bbqVreten, zuipen, gek doen, meeten
Waar?
My place, achtertuin is groot genoeg
Wanneer?
Nog geen idee, eerst eens kijken of mensen hier wel zin in hebben
Kosten?
Als de een een doos hamburgers meeneemt, de ander een doos frikandellen en een ander wat anders, komen we een eind.
Is er bier?
Is de paus katholiek?![]()
Kunnen er mensen blijven slapen?
Jawel, heb wel wat ruimte voor wat volk, niet te veel though.
Verdere vragen?
Stel ze gerust
Tofquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee maar goed idee. ich bin dabei
Waar eten is, is Marko.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee maar goed idee. ich bin dabei
BAMquote:
Van mij mag je. Ik ben best benieuwd hoe het met haar is en of ze al een prins op een wit paard heeft gevonden.quote:
Ik ook, ifyouknowwhatimeanquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zeg kip aan het spit. Wat jij Jus?
Gute idee!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ideetje
Het idee
Waar?
Wanneer?
Kosten?
Als de een een doos hamburgers meeneemt, de ander een doos frikandellen en een ander wat anders, komen we een eind.
Is er bier?
Verdere vragen?
Stel ze gerust
Voorstel datum:quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ideetje
Het idee
Waar?
Wanneer?
Kosten?
Is er bier?
Verdere vragen?
Stel ze gerust
Justin zei net op msn dat hij in rokje kwam. Dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gute idee!
Maar ik lust geen bier.. En zijn er geyle dames bij?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin zei net op msn dat hij in rokje kwam. Dus
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin zei net op msn dat hij in rokje kwam. Dus
*boks*quote:
*zet in agendaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voorstel datum: Zondag 15 april. Vanaf een uurtje of 18:00
tv met samenvattingen voetbal kan geregeld worden
15 april vrindquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef Redbaron het volgende:
14april moet zo uit mn hoofd wel lukken.. hoe laat ik er ben hangt af vd voetbal..
Er staat 15 Aprilquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef Redbaron het volgende:
14april moet zo uit mn hoofd wel lukken.. hoe laat ik er ben hangt af vd voetbal..
Hmmquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oké, 15 april kan misschien al niet
Als Baas J ook wil eten althans
Ik volg m nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, iets met gluten en alles
Oh ik ben weer goed bezig..quote:
Nou, Justin moet ook kunnen eten jaquote:
Ah dat is ook bijna mijn achtertuin. Ich bin dabei.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ideetje
Het idee
Waar?
Wanneer?
Kosten?
Is er bier?
Verdere vragen?
Stel ze gerust
zitten geen gluten in Vleesch toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, Justin moet ook kunnen eten ja
En hij mag misschien geen gluten..
Ben geen deskundige, ask J himselfquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
zitten geen gluten in Vleesch toch?
gluten zitten voornamelijk in brood. En als je hulp nodig hebt tegen die tijd dan ben ik je man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben geen deskundige, ask J himself
Komt wel goed, ga je er vast aan helpen herinnerenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
gluten zitten voornamelijk in brood. En als je hulp nodig hebt tegen die tijd dan ben ik je man.
Dat snap ik. Maar dan geen bbqquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, Justin moet ook kunnen eten ja
En hij mag misschien geen gluten..
Naja, er zijn dingen met en zonder gluten, en die mogen onderling geen contact hebben en bladieblaquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan geen bbq?
Oh omdat je zei op 15 april geen bbq, ik dacht dan bv de 16e wel ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, er zijn dingen met en zonder gluten, en die mogen onderling geen contact hebben en bladieblaMoet jij toch weten met al jouw Mc ervaring
't Ligt er ff aan wanneer J meer weetquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh omdat je zei op 15 april geen bbq, ik dacht dan bv de 16e wel ?
Brood, pasta, bier...quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
gluten zitten voornamelijk in brood. En als je hulp nodig hebt tegen die tijd dan ben ik je man.
Aber naturlich bin ich dabei, als de datum me uitkomt en ik het optijd weet zodat ik het vrij kan vragen van werk, haha.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ideetje
Het idee
Waar?
Wanneer?
Kosten?
Is er bier?
Verdere vragen?
Stel ze gerust
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aber naturlich bin ich dabei, als de datum me uitkomt en ik het optijd weet zodat ik het vrij kan vragen van werk, haha.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ein-de-lijk David eens kunnen rickrollen. I feel awesome
Nee, "who let the dogs out"quote:
En nu bukkenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij heeft gluten in de kont hoor
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
MAW?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een sprong in de tijd maken: zaterdag 12 mei, is de competitie al afgelopen, dus geen gedoe met wedstrijden enzo
Jij kunt niet lezen he?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
MAW?
Dan pas bbq¿
Zondags is toch niet echt een ideale dag denk ik..
Hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kunt niet lezen he?
12 mei is op zaterdag
Ik doelde op t eerste voorstel van 15aprilquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kunt niet lezen he?
12 mei is op zaterdag
Heracles speelt dan europeesquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een sprong in de tijd maken: zaterdag 12 mei, is de competitie al afgelopen, dus geen gedoe met wedstrijden enzo
8x qpquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond lekker hamburgertje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een echte vent loopt er niet voor weg
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gok eens wat ik op dit moment maak
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik pak wel een salamipizza en flikker er zelf ham en kaas bij
koolhydraatrijk voedsel dus.quote:
Joa, maar die dingen zijn gelukkig ook glutenvrij te koopquote:
Er schijnen in gewoon bier ook weinig gluten te zitten, zit het net even op te zoeken allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, maar die dingen zijn gelukkig ook glutenvrij te koop
Moet iig aan de corona of desperado's gaan als ik bier wil drinken. Toch eens uitzoeken of Grolsch niet ook glutenvrij bier heeft
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Grote heidebrand in natuurgebied Enschede
Hmmmmmmmmmmmmmmquote:
kostte nog wel wat moeite om het aan te krijgenquote:
anders is dat zo raar etenquote:
ja, daarom. dat jullie niet denken dat ik vanuit de magnetron sta te etenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit wat in. Wel goede informatie voor hier ook.
Nee oké. Maar ik denk dat de meeste mensen hier wel intelligent genoeg zijn dat zelf te bedenkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daarom. dat jullie niet denken dat ik vanuit de magnetron sta te eten
Fixed..quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komers:
- Justin
- Marko
- Bas
- Nathalie (?)
- Hen
- Wouter
- Lonaa
Checkquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fixed..
Hoe laat is afhankelijk van mijn voetbal maar weer een meet missen gebeurt dus niet he
's avonds of 's nachts doet een bbq het ook nog primaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fixed..
Hoe laat is afhankelijk van mijn voetbal maar weer een meet missen gebeurt dus niet he
Klopt, en m'n koelkast hopelijk ook voor bier en ranja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
's avonds of 's nachts doet een bbq het ook nog prima
goed idee Davidquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PaFiPo herhaling:
[..]
Voorstel datum:
Zondag 15 april vanaf een uurtje of 18:00
oei, ben de 10e jarig; dus gok dat ik de 12e m'n verjaardag vier...quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gigi d'Agostinoquote:
Je kan vast met iemand meerijdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij is ook even afhankelijk van tijd. Ik zit met mn hond en het OV. Maar daar verzinnen we wat op.
Wat is nou de datum dan? April of mei?
Smooth Jeffrey, smoothquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan vast met iemand meerijdenEn ik ben er ook bij David
Zo was het niet bedoeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Je kan zo bij David in bed. Vind hij niet ergquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als het 12 mei wordt, kun je ervan uit gaan dat ik erbij ben! Alleen moet ook ik kijken hoe ik dat dan ga doen. Of ik moet rijden en dus niet drinken, of ik moet treinen, dan mag ik wel drinken, maar moet ik wel op tijd weg..
Of iemand moet vanuit Enschede gaan en mij op kunnen pikken
Klopt ook trouwens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan zo bij David in bed. Vind hij niet erg
Justin moet ook nog ergens slapen, komt goed uitquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
En anders woon ik maar een aantal straten verder
liggen die ook bij haar in bed?quote:
eenpersoons?quote:
Zo'n opmerking over verwachtte ik alquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin moet ook nog ergens slapen, komt goed uit
Nee, ze is gewoon moddervet.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon moddervet.
Auquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
Iemand wel eens zo hard in zn bek gescheten?
Hele avond lullen, dansen en aan klooien met een meisje, totdat het einde in zicht komt. Komt er zo'n sportbonk langs: he kom kies even. Gaat ze met hem mee.
Kan het blauwer?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
dondersquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
Hele avond lullen, dansen en aan klooien met een meisje, totdat het einde in zicht komt. Komt er zo'n sportbonk langs: he kom kies even. Gaat ze met hem mee.
Kan het blauwer?
nee, denk dat dit wel het toppunt isquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
Kan het blauwer?
enorm jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi Klootn. Ff andere vraag. Ben jij b4kl4p die ook soldier of fortune double helix speeldt/speelde?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef b4kl4p het volgende:
Kan het blauwer?
Elke keer aardschokken in Mestreeech onee da's Hen die voorbij roltquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elke keer aardschokken in Mestreeech onee da's Hen die voorbij rolt
quote:
Ja over gewichtgerelateerde dingen praten werkt echt topquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Zo play je die chickies, man.
;iquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ja over gewichtgerelateerde dingen praten werkt echt top
schatje tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef norich het volgende:
[..]
Als je het hebt over het gewicht in goud wat je bezit dan scoor je wel. (over 1 kam enzo, ik weet)quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ikja?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Avond mensenWeer lekker gewerkt vanavond
Alles.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom draaien ze mijn request niet op 3fm?
Wat is er mis met HSB's Voice of the Voiceless?
Muse? Nickelback? Breaking Benjamin?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alles.
Misschien kun je mij helpen?
Voor m'n programma morgen op zoek naar nummers van ambums uit 2006 in de rock/alternatieve hoek.
Ben n beetje inspiratieloos atm.
Muse = kutbandquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Muse? Nickelback? Breaking Benjamin?
Dark Horse toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Muse = kutband
Breaking Benjamin heb ik vorige week al gedraaid.
Heeft Nickelback in 2006 een album uitgebracht?
2008.quote:
Hmm oké. Uit welk jaar komt Amolad van Maiden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2008.
Google zegt Nickelback heeft geen album uitgebracht in 2006. Wel singles.
2006! Thanks!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm oké. Uit welk jaar komt Amolad van Maiden?
Goed van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |