Die heeft vanmiddag andere zaken aan zn hoofd denk ik..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga gerust je gang.
Ik doe het niet meer sinds die vieze blauwe coño hier rondloopt.
Volgens z'n facebook hele andere zakenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die heeft vanmiddag andere zaken aan zn hoofd denk ik..
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens z'n facebook hele andere zaken
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle kaarten uitverkocht voor de bekerfinale
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga gerust je gang.
Ik doe het niet meer sinds die vieze blauwe coño hier rondloopt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens z'n facebook hele andere zaken
Even op bezoek in Nath?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus... ik mag volgende week naar een diëtist voor een glutenvrij dieet
Ik heb geen coeliakie, maar er wel de neurologische symptomen van
Whehehe geen bier meer!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Corona mag nog welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Whehehe geen bier meer!
Hopen dat je ermee gered bent... anders moeten ze verder blijven zoeken
Daar ben je mooi klaar mee kerel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noem je David nou een nazi?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Nazi topic en gelijk komen er allemaal andere Tukkers posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is zwaar kut kerelquote:
mooi toch?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle kaarten uitverkocht voor de bekerfinale
lekkere actie van je HA dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis.
Spoedarts hoefde amper te kijken en begon eigenlijk gelijk te vloeken. Onverantwoordelijk vond ie het. Onbegrijpelijk en onbeschoft.
Nou, das best wel fijn om te horen!
Hele zware ABkuur meegekregen. 4 x per dag 2 tabletten.Hele strip ibu van weet ik veel hoeveel milligram meegekregen.
Soep en yoghurt gekocht. (en een bak Ben & Jerry's, vond dat ik dat wel verdiend had ipv waterijs)
Nu dus voorlopig maar even vloeibaar eten.
het verwijderen van mijn amandelen kan de spoedarts geen doorverwijzing voor geven, dat moet ik met mijn eigen HA doen.
Zo gaat t altijd he! Heel veel beterschapquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis.
Spoedarts hoefde amper te kijken en begon eigenlijk gelijk te vloeken. Onverantwoordelijk vond ie het. Onbegrijpelijk en onbeschoft.
Nou, das best wel fijn om te horen!
Hele zware ABkuur meegekregen. 4 x per dag 2 tabletten.Hele strip ibu van weet ik veel hoeveel milligram meegekregen.
Soep en yoghurt gekocht. (en een bak Ben & Jerry's, vond dat ik dat wel verdiend had ipv waterijs)
Nu dus voorlopig maar even vloeibaar eten.
het verwijderen van mijn amandelen kan de spoedarts geen doorverwijzing voor geven, dat moet ik met mijn eigen HA doen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Noem je David nou een nazi?
Dat lijkt me wel een ban waard.NSBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:20 schreef Lonaa het volgende:
Dank. Ben allang opgelucht dat er medicijnen zijn en ik geen aanstellerige idioot ben
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok, windmillen moet ik niet doen, flikkerde bijna van m'n stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |