Ok.quote:"Op 10 februari is de afspraak gemaakt
en op 19 februari is ze overleden",zegt
een woordvoerder van de gemeente.
Die zat in de kamer en was in tranen toen Hanja May Weggen haar aanviel op een Britse wijze.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zat in de kamer en was in tranen toen Hanja May Weggen haar aanviel op een Britse wijze.
Met harde woorden en humor. Daar had ze niet van terug. Geweldig moment was dat.
Ja. Maar ik had het over het verleden. Toen ze nog in de kamer zat voor de VVD.quote:
ik welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij een collectie van dit soort plaatjes?
jalours?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gast rot eens op met die plaatjes
Leg eens uitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:53 schreef skdevil het volgende:
Was te verwachten dat meneer tong80 dit geopend had
Precies, 1x met die ziekte schelden zou gewoon een ban van 2 dagen moeten zijn, word te veel gedaan maar er word alleen "op gelet"quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Daarom kom ik dus niet meer op onzin
Indd. Waardeloos. Eerst kon het me niks schelen dat er gescholden wordt met die ziekte, al zou ik het zelf nooit zeggen. Nu wel, aangezien mijn moeder het nu heeft... Dan ben je echt niet blij als je dat hoort.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:05 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Precies, 1x met die ziekte schelden zou gewoon een ban van 2 dagen moeten zijn, word te veel gedaan maar er word alleen "op gelet"
Wat hoort ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Indd. Waardeloos. Eerst kon het me niks schelen dat er gescholden wordt met die ziekte, al zou ik het zelf nooit zeggen. Nu wel, aangezien mijn moeder het nu heeft... Dan ben je echt niet blij als je dat hoort.
what the fuckquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Er was toch ook een keer een man van 104 die een uitnodiging voor de kleuterschool had ontvangen, omdat ze iedereen uit '02 (?) die uitnodiging stuurden, maar er geen rekening mee hadden gehouden dat er ook nog iemand uit 1902 in leven was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |