Dan heb jij in een paupertram gezeten. Wat moest je sowieso in Den Haag? Ik snap het wel hoor, mooie stad enzulksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
Was gister nog in Den Haag, zat gewoon een dak op die trams heur.
Ik weet niet hoor, maar die topics gaan fucking hard. En er lopen alleen maar arren rond hier op VBL, dus die zijn aant werk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kleine club users is hier overgebleven zeg.
en Kapitein er is een nieuwe mod en jij bent het niet wtfz?
Werken. Chagrijnig volk daar zeg. Kon geen fooitje vanaf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan heb jij in een paupertram gezeten. Wat moest je sowieso in Den Haag? Ik snap het wel hoor, mooie stad enzulks.
Ja, Guitarist is de nieuwe mod. Zelf besloten het nooit meer te willen. Blijkbaar ga je jezelf er ineens heel anders door gedragen. Moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kleine club users is hier overgebleven zeg.
en Kapitein er is een nieuwe mod en jij bent het niet wtfz?
Zou jij vrolijk kijken als je in een stad woont die bevolkt is door ransapen als de_Kromme?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Werken. Chagrijnig volk daar zeg. Kon geen fooitje vanaf.
Jammer man.. En anders gedragen ? Alleen Happel toch..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, Guitarist is de nieuwe mod. Zelf besloten het nooit meer te willen. Blijkbaar ga je jezelf er ineens heel anders door gedragen. Moeten we niet willen met z'n allen.
Denk het niet nee, vind het sowieso maar een vieze stad. Volgens mij ruimen ze alleen het gebied rond de binnenhof en die paleizen op en de rest kan mooi de tering krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou jij vrolijk kijken als je in een stad woont die bevolkt is door ransapen als de_Kromme?
Ze zien meteen dat jij een havenslaaf bent, wat denk je nou? Dat je fooi krijgtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Werken. Chagrijnig volk daar zeg. Kon geen fooitje vanaf.
Nee, ik noem geen namen maar iedereen weet wie ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer man.. En anders gedragen ? Alleen Happel toch..
Archipelbuurt was ook prima wijkje hoor Caland. Echt wel naar m'n zin gehad daar. Zolang je dat paupervolk als de_Kromme kunt ontwijken is het wel te overleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet nee, vind het sowieso maar een vieze stad. Volgens mij ruimen ze alleen het gebied rond de binnenhof en die paleizen op en de rest kan mooi de tering krijgen.
Ja, beetje rondrijden. Muziekie op, raampje open, is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze zien meteen dat jij een havenslaaf bent, wat denk je nou? Dat je fooi krijgt. Niet helemaal lekker jij.
En je moest toch een beetje rondkarren? Of heb je ander werk tegenwoordig?
Doe mij zo'n baantje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje rondrijden. Muziekie op, raampje open, is toch heerlijk man.
Ik dacht dat je zei dat je in de tram zat? Hoe kan je nou vanuit je auto zien of er een dak opzit. Dat is gewoon open hoor, zodat je lekker kan bakken in de trammoe. Dikke vinger naar Rotjeknor, jeweettoch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje rondrijden. Muziekie op, raampje open, is toch heerlijk man.
Toivonen en Cocu in je onderschriften, hoe diep wil je zinkenquote:
Cabrio-trams in Den Haag? Nigga what?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je in de tram zat? Hoe kan je nou vanuit je auto zien of er een dak opzit. Dat is gewoon open hoor, zodat je lekker kan bakken in de trammoe. Dikke vinger naar Rotjeknor, jeweettoch.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet eens waarom er een nieuwe mod is.. Kom op Fok! Zie ik dat Tong80 een topic had gemaakt over de nieuwe vbl mod.. En vervolgens zie ik die pisveer in het blauw.. Geen idee waarom mijn menning is niet eens gevraagd.
Vind je het logisch. Jij kraamt alleen maar onzin uit man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet eens waarom er een nieuwe mod is.. Kom op Fok! Zie ik dat Tong80 een topic had gemaakt over de nieuwe vbl mod.. En vervolgens zie ik die pisveer in het blauw.. Geen idee waarom mijn menning is niet eens gevraagd.
Toivonen is week in, week uit zo ongeveer de beste man bij PSVquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toivonen en Cocu in je onderschriften, hoe diep wil je zinken? Cocu breekt geen potten, en Toivonen moet je liever kwijt dan rijk zijn als cluppie.
Ik zag zo'n pauperding rondrijden. Rood/wit zijn die krengen tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je in de tram zat? Hoe kan je nou vanuit je auto zien of er een dak opzit. Dat is gewoon open hoor, zodat je lekker kan bakken in de trammoe. Dikke vinger naar Rotjeknor, jeweettoch.
[..]
Toivonen en Cocu in je onderschriften, hoe diep wil je zinken? Cocu breekt geen potten, en Toivonen moet je liever kwijt dan rijk zijn als cluppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |