Is lekker hoor Nallie. Ik maak er koekjes van. Eerst een papje in laten koken met melk, met een beetje zout. Na het inkoken een ei erbij, zodat het lekker dik wordt. En daarna kleine porties in de pan. Lekker met Ahorn siroop en rood fruit!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:28 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje minilot!
En ik ben geintrigeerd door de boekweitgrutjes van jou en An. Wil ik ook
Lijstje:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, wat dadels met kokos, rijstwafel geitenkaas
L: 2 roggebrood pindakaas, 2 groentepannekoekjes
T: halve komkommer, 2 groentepannekoekjes
D: gestoomde groenten (broccoli, halve courgette) met tahindressing en een paar falafelballetjes
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met banaan/cacao/kokos... nom![]()
Verder frustratie galore met mensen die je teveel geld betaald om dingen te regelen en die het dan slecht regelen
Wowquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Is lekker hoor Nallie. Ik maak er koekjes van. Eerst een papje in laten koken met melk, met een beetje zout. Na het inkoken een ei erbij, zodat het lekker dik wordt. En daarna kleine porties in de pan. Lekker met Ahorn siroop en rood fruit!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je vaagt uitstel aan door 08000543 te bellen. Zorg dat je je bsn bij de hand hebt en je hebt binnen 2 minuten, zonder iemand te spreken uitstel tot september!
Smsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb een heerlijke rustige morgen. Zo maar eens naar kantoor.
Belastingaangifte is hier heel simpel, kan zelfs met een sms gedaan worden. Gaat wat later in het jaar dan in NL.
En ze staken op Frankfurt, en raad eens wie er via Frankfurt vliegt vrijdag? Het zal me eens meezitten...
Ja hier idem ik mag 1700 euro terug betalen en mijn Mr ontvangt dat weer en meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Wat ik raar vind (en dat ligt waarschijnlijk aan mij): wij krijgen samen een bedrag terug. We mogen zelf kiezen hoe we dat willen verdelen. Maar als mijn lief alles terugkrijgt en ik niks, is het bedrag een stuk hoger. Zetten we een deel over naar mij, wordt het totaal dat we terugkrijgen minder. Hoe kan dat nou? Het zal wel iets met belastingschalen te maken hebben, maar de informatie in de aangifte zelf verandert niet. Je zou toch zeggen dat de belastingdienst dan gewoon altijd evenveel wil terugbetalen/ innen, ongeacht wie het betaalt of ontvangt? Bottomline: mijn lief ontvangt best een leuk bedrag, ik niets
.
Heb het topic 3 keer doorzocht naar jouw foto, tot ik in de gaten had dat het geen lingerie-promofoto was.quote:
Hypotheekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh vriendje heeft alle meuk van de hypotheek op zn naam dit jaar, dan kunnen we nadat het gestort is altijd nog verdelen![]()
Studiekosten heb ik vorig jaar ook een leuk bedragje over teruggekregenMaarja, nu ben ik student af, helaasch
![]()
Bruce Springsteen playlistjeAlleen op kantoor = meezingen
Trotsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het topic 3 keer doorzocht naar jouw foto, tot ik in de gaten had dat het geen lingerie-promofoto was.
Geen idee hoe het met hem is. Wel weet ik dat ik sinds ik terug ben van vakantie deze maand, 3 mappen heb afgerond, die van mijn ex van 2010, die van de galerie van 2010 en die van mij van 2010. Dus nu op naar 2011.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:55 schreef loveli het volgende:
Nog even voor degenen die dit nodig hebben (Co, hoe is het met je boekhouder?):
[..]
Dank je!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het topic 3 keer doorzocht naar jouw foto, tot ik in de gaten had dat het geen lingerie-promofoto was.
Ach als je matchend 80+ kg vindquote:
J. is goed bezig.. Maar die zit dus in dieet... Maar gaat echt goed! Iedereen zegt het ook, het is onwijs goed te zien.quote:
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J. is goed bezig.. Maar die zit dus in dieet... Maar gaat echt goed! Iedereen zegt het ook, het is onwijs goed te zien.
oh ik heb niet echt before en after pics moblootje , maar van maat XL wat strak zat naar Maat L die inmiddels van mn reet afzakt ? in 3 maandjes.quote:
Ja plaats ff die naaktfoto J.quote:
Nou, vooruit, godgloeiende.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
oh ik heb niet echt before en after pics moblootje , maar van maat XL wat strak zat naar Maat L die inmiddels van mn reet afzakt ? in 3 maandjes.
Dat wil ik de rest niet aan doen ?quote:
Ik heb nog niet echt foto's met mn nieuwe lookquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit vind ik wat weinig, Novem! Zeker met het hardlopen. Vooral je O en D zijn erg mager, vind ik!
Koopappartementje!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
HypotheekJullie hebben een koophuisje?
Dat is de moeite niet waard joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet alleen even een iets strakker zwart truitje vinden in m'n kast, want deze is een beetje flubby.Ja doei.
Als je mn oude kop kent jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is de moeite niet waard joh.
Oh en in mn fobo staan 2 foto's. Waar je in z'n gezicht wel duidelijk al kan zien dat hij afgevallen is.
Gek, 1 foto is van december ofzo! Die andere is van paar weken terug.quote:
In november toen we naar strand waren , had ik ook nog bolle kop.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gek, 1 foto is van december ofzo! Die andere is van paar weken terug.
Die foto is niet van november. Dat was na een nachtje doorhalen in de bar? Toen je de hele avond water aan het drinken was en ik een half kratje achter mn kiezen had?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:19 schreef Joene het volgende:
[..]
In november toen we naar strand waren , had ik ook nog bolle kop.
Nee ik doel op de strandfoto's enzo die we ook hebben , die niet in je profiel staatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die foto is niet van november. Dat was na een nachtje doorhalen in de bar? Toen je de hele avond water aan het drinken was en ik een half kratje achter mn kiezen had?
Klopt, maar ik vind 2 foto's wel genoeg in mn fotoboek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik doel op de strandfoto's enzo die we ook hebben , die niet in je profiel staat
hij doet het prima hier?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, medefoodies: kunnen jullie ook niet meer op kayotic kitchen blog?
"This site has been suspended" zegt hij hier
is ook maar daar heb ik nog een bolle kop bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind 2 foto's wel genoeg in mn fotoboek.
Terecht moet je maar in NL wonen!quote:
ctrl+f5 ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |