Is lekker hoor Nallie. Ik maak er koekjes van. Eerst een papje in laten koken met melk, met een beetje zout. Na het inkoken een ei erbij, zodat het lekker dik wordt. En daarna kleine porties in de pan. Lekker met Ahorn siroop en rood fruit!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:28 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje minilot!
En ik ben geintrigeerd door de boekweitgrutjes van jou en An. Wil ik ook
Lijstje:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, wat dadels met kokos, rijstwafel geitenkaas
L: 2 roggebrood pindakaas, 2 groentepannekoekjes
T: halve komkommer, 2 groentepannekoekjes
D: gestoomde groenten (broccoli, halve courgette) met tahindressing en een paar falafelballetjes
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met banaan/cacao/kokos... nom![]()
Verder frustratie galore met mensen die je teveel geld betaald om dingen te regelen en die het dan slecht regelen
Wowquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Is lekker hoor Nallie. Ik maak er koekjes van. Eerst een papje in laten koken met melk, met een beetje zout. Na het inkoken een ei erbij, zodat het lekker dik wordt. En daarna kleine porties in de pan. Lekker met Ahorn siroop en rood fruit!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je vaagt uitstel aan door 08000543 te bellen. Zorg dat je je bsn bij de hand hebt en je hebt binnen 2 minuten, zonder iemand te spreken uitstel tot september!
Smsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb een heerlijke rustige morgen. Zo maar eens naar kantoor.
Belastingaangifte is hier heel simpel, kan zelfs met een sms gedaan worden. Gaat wat later in het jaar dan in NL.
En ze staken op Frankfurt, en raad eens wie er via Frankfurt vliegt vrijdag? Het zal me eens meezitten...
Ja hier idem ik mag 1700 euro terug betalen en mijn Mr ontvangt dat weer en meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Wat ik raar vind (en dat ligt waarschijnlijk aan mij): wij krijgen samen een bedrag terug. We mogen zelf kiezen hoe we dat willen verdelen. Maar als mijn lief alles terugkrijgt en ik niks, is het bedrag een stuk hoger. Zetten we een deel over naar mij, wordt het totaal dat we terugkrijgen minder. Hoe kan dat nou? Het zal wel iets met belastingschalen te maken hebben, maar de informatie in de aangifte zelf verandert niet. Je zou toch zeggen dat de belastingdienst dan gewoon altijd evenveel wil terugbetalen/ innen, ongeacht wie het betaalt of ontvangt? Bottomline: mijn lief ontvangt best een leuk bedrag, ik niets
.
Heb het topic 3 keer doorzocht naar jouw foto, tot ik in de gaten had dat het geen lingerie-promofoto was.quote:
Hypotheekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh vriendje heeft alle meuk van de hypotheek op zn naam dit jaar, dan kunnen we nadat het gestort is altijd nog verdelen![]()
Studiekosten heb ik vorig jaar ook een leuk bedragje over teruggekregenMaarja, nu ben ik student af, helaasch
![]()
Bruce Springsteen playlistjeAlleen op kantoor = meezingen
Trotsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het topic 3 keer doorzocht naar jouw foto, tot ik in de gaten had dat het geen lingerie-promofoto was.
Geen idee hoe het met hem is. Wel weet ik dat ik sinds ik terug ben van vakantie deze maand, 3 mappen heb afgerond, die van mijn ex van 2010, die van de galerie van 2010 en die van mij van 2010. Dus nu op naar 2011.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:55 schreef loveli het volgende:
Nog even voor degenen die dit nodig hebben (Co, hoe is het met je boekhouder?):
[..]
Dank je!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het topic 3 keer doorzocht naar jouw foto, tot ik in de gaten had dat het geen lingerie-promofoto was.
Ach als je matchend 80+ kg vindquote:
J. is goed bezig.. Maar die zit dus in dieet... Maar gaat echt goed! Iedereen zegt het ook, het is onwijs goed te zien.quote:
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J. is goed bezig.. Maar die zit dus in dieet... Maar gaat echt goed! Iedereen zegt het ook, het is onwijs goed te zien.
oh ik heb niet echt before en after pics moblootje , maar van maat XL wat strak zat naar Maat L die inmiddels van mn reet afzakt ? in 3 maandjes.quote:
Ja plaats ff die naaktfoto J.quote:
Nou, vooruit, godgloeiende.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
oh ik heb niet echt before en after pics moblootje , maar van maat XL wat strak zat naar Maat L die inmiddels van mn reet afzakt ? in 3 maandjes.
Dat wil ik de rest niet aan doen ?quote:
Ik heb nog niet echt foto's met mn nieuwe lookquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit vind ik wat weinig, Novem! Zeker met het hardlopen. Vooral je O en D zijn erg mager, vind ik!
Koopappartementje!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
HypotheekJullie hebben een koophuisje?
Dat is de moeite niet waard joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet alleen even een iets strakker zwart truitje vinden in m'n kast, want deze is een beetje flubby.Ja doei.
Als je mn oude kop kent jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is de moeite niet waard joh.
Oh en in mn fobo staan 2 foto's. Waar je in z'n gezicht wel duidelijk al kan zien dat hij afgevallen is.
Gek, 1 foto is van december ofzo! Die andere is van paar weken terug.quote:
In november toen we naar strand waren , had ik ook nog bolle kop.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gek, 1 foto is van december ofzo! Die andere is van paar weken terug.
Die foto is niet van november. Dat was na een nachtje doorhalen in de bar? Toen je de hele avond water aan het drinken was en ik een half kratje achter mn kiezen had?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:19 schreef Joene het volgende:
[..]
In november toen we naar strand waren , had ik ook nog bolle kop.
Nee ik doel op de strandfoto's enzo die we ook hebben , die niet in je profiel staatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die foto is niet van november. Dat was na een nachtje doorhalen in de bar? Toen je de hele avond water aan het drinken was en ik een half kratje achter mn kiezen had?
Klopt, maar ik vind 2 foto's wel genoeg in mn fotoboek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik doel op de strandfoto's enzo die we ook hebben , die niet in je profiel staat
hij doet het prima hier?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, medefoodies: kunnen jullie ook niet meer op kayotic kitchen blog?
"This site has been suspended" zegt hij hier
is ook maar daar heb ik nog een bolle kop bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind 2 foto's wel genoeg in mn fotoboek.
Terecht moet je maar in NL wonen!quote:
ctrl+f5 ?quote:
Jeej , broodje kaasquote:
Werkte hiervoor niet, reboot ook niet, maar nu ineens na een gewone F5 weer terug!quote:
Klassieke usererror.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Werkte hiervoor niet, reboot ook niet, maar nu ineens na een gewone F5 weer terug!Gelukkig maar
Nee.quote:
Nee.quote:
receptenblog ding iets ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Vaaiz had er ook last vanMaargoed, blij dat hij weer werkt
quote:
Oh roti is goed !quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]staan nogal wat gepinde tabs open van recepten die ik nog moet proberen: roti, no butter chicken en zulks
Dan moet je het leren eten. Iets niet lusten is echt iets wat je kan afleren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Onder andere daarom is mn eten zo drama... Lust ik niet...
Ik lust echt zo weinig.
Moet je het wel wíllen. En volhouden!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je het leren eten. Iets niet lusten is echt iets wat je kan afleren.
Zeg dan even waar het over gaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
http://zembla.vara.nl/Afl(...)41ed6b8a255e8c139ea4
Je vreet echt niks idd , en vooral gezonde dingen lust je nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Onder andere daarom is mn eten zo drama... Lust ik niet...
Ik lust echt zo weinig.
Ja ik eet al wel meer als zeg een jaar terug. Ik probeer het wel echt.. Dingen blijven proeven.. Om maar iets te noemen, ik eet nu pasta met saus.. Waar ik tot voor kort gewoon kale pasta vrat...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet je het wel wíllen. En volhouden!
Zoals ik al vaker heb gezegd: ik probeer zo nu en dan dingen die ik niet lust(te) gewoon nog eens, om te zien of ik het inmiddels wel of op een andere manier bereid wel lust! Er zijn nu nog zéér weinig dingen die ik echt niet wegkrijg
Je gaat vooruit , volgend jaar eet je saus met groenten erin denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik eet al wel meer als zeg een jaar terug. Ik probeer het wel echt.. Dingen blijven proeven.. Om maar iets te noemen, ik eet nu pasta met saus.. Waar ik tot voor kort gewoon kale pasta vrat...
is je avatar de zelfde foto als de profielfoto in je fotoboek?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind 2 foto's wel genoeg in mn fotoboek.
Ja. Alleen mn avatar is onwijs vertekent. Kutding.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:52 schreef Probability het volgende:
[..]
is je avatar de zelfde foto als de profielfoto in je fotoboek?
Heb je ermee in de zon gezeten sinds je zwanger bent?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Lekker ontbeten met een stokbroodje kipfilet vandaag
En ik heb iets raarsVanuit het niets zit mijn hele enkel onder de rode vlekken. Lijken wel wijnvlekken, zo dieprood. Had ik een week of 2 geleden ineens ook, toen allebei m'n enkels. Voel er niks van, het jeukt niet, helemaal niet. Het ziet er alleen niet uit
Mja, crash 'n burn is nog minder, dus ik zou zeggen van stop met het invoeren, wegen en stressen erover!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:53 schreef Novem het volgende:
Jagar: Het is inderdaad wat weinig, had het nog niet door de teller gehaald. Ik eet dan ook nog volkorenspaghetti bij mijn D dan, thanks!
V1z: Tsjah, de stand van zaken, er is dus 500 gram afgegaan na 2 weken geen carbs bij mijn D doordeweeks, dus niet echt een groot verschilIk blijf gewoon stug volhouden, het gaat de goede kant op. Ben nu 9 kilo lichter dan toen ik hier een jaar geleden voor het eerst postte, waarvan er 6 sinds januari af zijn, dus het gaat goed.
Kan nu ook kleren 1 a 2 maten kleiner kopen :-D
Merk alleen dat ik dieetmoe begin te worden, ben het zat om iedere dag al mijn eten te plannen en in te voeren in eetmeter enzo, pff, het lijkt gewoon alsof het mijn leven beheerst af en toe, waar ik ook ga of wat ik ook doe, het draait altijd om wat, wanneer, hoe kan ik eten.
Ik wil zeker nog voor 4 kilo eraf gaan. Zodra ik dat heb gehaald wil ik doorgaan op huidige voet, maar dan zonder constant tellen en nadenken. Dan zie ik wel of ik ga stabiliseren, of dat er nog wat kilo's afgaan. Ben gewoon klaar om gezond en fit te leven, in plaats van afvallen
yw npquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Phaidra, bedankt dat je me hebt herinnerd aan het bestaan vanFossil
. Nu moet ik helemaal een nieuwe tas kopen.
Nope. Sterker nog, de vorige keer was het nog koud en zonloosquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je ermee in de zon gezeten sinds je zwanger bent?
Hm, vaag. Zou een allergische reactie kunnen zijn, maar wel vreemd dat je er verder totaal geen last van hebt. Nou ja, als je dan toch ergens uitslag van moet hebben, dan maar zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nope. Sterker nog, de vorige keer was het nog koud en zonloos
Wacht, zal eens een fotootje maken.
Foto's van blote enkels van Coco? Mwah, zo gek is dat niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Foto van blote enkels?
Het moet niet te gek worden hoor.
Wel spannend hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Foto van blote enkels?
Het moet niet te gek worden hoor.
Nou jaaaaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Foto's van blote enkels van Coco? Mwah, zo gek is dat niet...
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou jaaaa![]()
Zo erg ben ik heul niet!![]()
Anyhoo, het is gewoon wel echt raar
Lol! True thatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan een foto van de blote enkels van je vriendin terwijl ze d'r voeten aan het stuur heeft?!![]()
Dat is raar!
Mja, zitten dan ook weer juweeltjes tussen! Mango's onder de billen, Dude-picsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol! True thatIk stuur rare dingen
I aim to please....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mja, zitten dan ook weer juweeltjes tussen! Mango's onder de billen, Dude-pics, vlees op de BBQ, choco-ei op hoofd
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar eens naar de dokter? Maar ja, ik vind het zoiets onnozels aangezien het gewoon weer wegtrekt na een aantal dagen en ik er echt 0,0 last van het![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
I aim to please....
Anyhoo, kijk nou! Dit zijn toch best wel een beetje rare vlekken he?Ik heb dat ook wel eens bij irritatie en dat trekt bij mij ook weer gewoon weg zonder jeuk enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar eens naar de dokter? Maar ja, ik vind het zoiets onnozels aangezien het gewoon weer wegtrekt na een aantal dagen en ik er echt 0,0 last van hetWorry is a misuse of imagination
Irritatie waarvan? Ik heb namelijk echt geen idee waardoor het getriggerd zou kunnen worden. En ik ben ook niet geirriteerd... (quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens bij irritatie en dat trekt bij mij ook weer gewoon weg zonder jeuk enz.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
I aim to please....
Anyhoo, kijk nou! Dit zijn toch best wel een beetje rare vlekken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar eens naar de dokter? Maar ja, ik vind het zoiets onnozels aangezien het gewoon weer wegtrekt na een aantal dagen en ik er echt 0,0 last van hetGeen flauw idee, maar ik blijf bij zo'n belroos-vorm-achtig-iets... Of zou het beten van bedwantsen zijn?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dat is correct. Ik was van plan het los te laten na de laatste 4, maar misschien is juist wel nu loslaten de manier om die laatste 4 te bereiken. Nou, je hebt me geinspireerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mja, crash 'n burn is nog minder, dus ik zou zeggen van stop met het invoeren, wegen en stressen erover!
Hou gewoon doordeweeks dit patroon aan wat je nu hebt, en gewoon niet teveel over nadenken. Dan eens kijken hoe het over 2mnd is.
Stress is hartstikke slecht voor het afvallen ook nog eens...
Ik heb serieus net bedwantsen gegoogled. Maar die vlekken zijn zo te zien altijd meer bultachtige dingen. En je hebt er last van (op zn minst jeuk). Dus dat zal het denk ik niet zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]Geen flauw idee, maar ik blijf bij zo'n belroos-vorm-achtig-iets... Of zou het beten van bedwantsen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |