quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:22 schreef TBakkert het volgende:
MOOI! ik moet profiel kiezen dit jaar en ik ga het gewoon op wiskunde A houden, denk ik :p
Hoeft niet, dat ligt totaal aan de persoon.quote:
Dat snap ik inderdaad ook niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:14 schreef simmu het volgende:
tof! en toch vind ik het nog altijd belachelijk dat je er een programmeerbare rekenmachine bij mag houden. hou er rekening mee dat je dat bij een vervolgopleiding die iets waard is, niet mag
Mijn algebra is prima. Voor het plotten van functies is hij heel handig. Controle.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:14 schreef simmu het volgende:
tof! en toch vind ik het nog altijd belachelijk dat je er een programmeerbare rekenmachine bij mag houden. hou er rekening mee dat je dat bij een vervolgopleiding die iets waard is, niet mag
Rekenmachine lobby bij de overheid. Lekker de prijzen opschroeven, omdat iedere scholier er één moet.quote:
Mensen die iets willen verbieden waardoor je alle theorie in je rekenmachine kan zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:14 schreef simmu het volgende:
Ik heb hetzelfde, afgelopen jaren geen flikker er voor gedaan, altijd slechte cijfers halen. Maar nu begin ik het echt goed door te krijgen en begin ik er ook lol in te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef dramatic het volgende:
Leukste vak, helaas nooit echt iets voor gedaan en dus nooit goed gesnapt (met een 5 of 6 overgaan enzo)Nu ik alles goed begin te snappen is het een stuk leuker en samenhangender, en vind ik het zonde dat ik hier altijd laag voor gehaald heb..
quote:Op maandag 30 april 2012 11:11 schreef Lutte het volgende:
Acht punten voor tekenen/bewijzen? Oh alsjeblieft niet zeg
Liever voor een uitgebreide vraag met e en ln ofzo
Knap van je gemiddelde wel Unsub, negen gemiddeld moet idd wel te halen zijn als je goed examens oefent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |