Plak je dat er gewoon inquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:
En de mijne is weer uit de opties verdwenen...Gelukkig komt B. vanavond thuis
Knutselen met Senna was geen succes. Ik was de hele tijd bezig haar te helpen en naar haar te luisteren en kijken, dat ik niet aan mijn eigen knutselgedoetje toe kwam
Leuk leuk leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Sneakpeak voor DLM[ afbeelding ]
Rampgebied? Doe mij zo een geordende werkplek. Mijn bureau staat helemaal vol met van alles en nog wat. Straks als ik de rust heb gevonden en de frustratie rondom de overlast-buurman een beetje kwijt ben ga ik maar weer eens een beetje orde in de chaos scheppen en daarna de printer aan de gang zien te brengen zodat ik verder kan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef mariyette het volgende:
Ymme ook goed bezig zie ik! En Liedje wat een coole dingen al in de sneak!
Hier vorderen de eigenpagina's. De eettafel= rampgebied maar het is wel heel leuk om te doen!!
[ afbeelding ]
Is toch niet normaal meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef HandigeHarriët het volgende:
Fijn innepin, dat bij jou de boekjes over zijn. Hier nog steeds geen boekje van keshet. Stomme post.
Een nachtje onder een woordenboek en je knutselwerken strijken wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zat het ook al weer met door de brievenbus passen?
[ afbeelding ]![]()
Nog 1 blz te gaan, en nog totaal geen idee!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zat het ook al weer met door de brievenbus passen?
[ afbeelding ]![]()
Nog 1 blz te gaan, en nog totaal geen idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |