Plak maar lekker door hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:01 schreef YPPY het volgende:
Ik heb veel te veelkunnen we met bijlagen werken?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb twee bladzijden af! T valt niet mee zeghet lijkt potdorie wel therapie. Stap hier over uw faalangst, aardiggevondenwillenworden, hoge lat en verdere kommer en kwel.
Daarom was ik extra blij dat ik met het boekje van Moussy begon.Veel minder eng dan iemand die ik minder goed ken. Dat damt de faalangst een beetje in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik durf niet idd.
ik denk dat ik er morgenavond maar eens goed voor ga zitten.
pst! flapjes maken, dan past het welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:01 schreef YPPY het volgende:
Ik heb veel te veelkunnen we met bijlagen werken?
Nou, inderdaad. Ik heb nog maar een pagina en al het andere is afgekeurd.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik doe ook maar wat hoor, beetje knippen plakken, eroverheen plakken, schilderen, eroverheen plakken boos worden, eroverheen schilderen.. en straks zeggen dat Elin t gemaakt heeft
haha dat lijkt me er ook wel erg lastig aan hoor! succes allemaal!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb twee bladzijden af! T valt niet mee zeghet lijkt potdorie wel therapie. Stap hier over uw faalangst, aardiggevondenwillenworden, hoge lat en verdere kommer en kwel.
Ik heb 4 bladzijden af, maar inderdaad hetzelfde probleem. Nu nog 4 en ik vind het maar lastig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Duimerdeduimquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:02 schreef innepin het volgende:
Zou er vandaag dan eindelijk een boekje in de brievenbus liggen...?
..al..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal een modje ook even vragen om een stukje aan de OP toe te voegen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, er sluit een groepje van 7 mensen aan:
Ymme
Klumsy
Sonnetje85
Draculettetje
Bar
SB
Mariyette
Om uiteindelijk gelijk te eindigen en nog wat tijd te hebben voor ons eigen boekje beginnen wij op 2 april.
en om nou in het animo-topic ons eigen praatclubje op te zetten is ook weer zo wat, vandaar even de verhuizing hierheen.
Ik zal een modje ook even vragen om een stukje aan de OP toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
foto'tje van de achterkant (en wat ik dacht dat de voorkant was dus...)
[ Bericht 16% gewijzigd door SummerBreeze op 27-03-2012 14:11:05 ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:31 schreef Keshet het volgende:
HH, laat je het even weten als de post is geweest? Als m'n boekje er dan echt nog niet is ga ik straks even een nieuwe halen; die morgen volkalken en morgen nog in de brievenbus doen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zit in het goede groepje lees ik al weerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik durf niet idd.
ik denk dat ik er morgenavond maar eens goed voor ga zitten.
gewoon groter maken en dus over dubbele bladzijden bewerkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:55 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat ik morgen even lekker tijd kan maken! Heb voor 4 blz ideeen, de andere dus nog niet.... *denkt hard na*
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, ik weet eig nog niet zo heel goed wat ik er allemaal in wil gaan stoppen.
Ik lijk wel en hamster want neem overal foldertjes en gratis kaarten mee, maar dan moet ik er natuurlijk ook wel wat mee.
Ik heb een idee voor 4 blz, maar dan...
Euhm, ja, maar ik gebruik al per idee-tje 2 bladzijden gewoon!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon groter maken en dus over dubbele bladzijden bewerken
Een billboard van Victor Reinier?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:44 schreef mrien het volgende:
Ik kwam vandaag al wel wat voor jou tegen poppejans
Ik vind hem zo eigenlijk ook prefect! Gewoon simpel, maar goede tekst. Maar ik hou dan ook van de kleurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:27 schreef mariyette het volgende:
Hier al een aantal pagina's voor mijn eigen boekje in ontwikkeling. De voorkant is heel stoer maar nu twijfel ik toch, iets erbij is ook mooi....
[ afbeelding ]
Eens. Ik denk dat het juist afdoet aan de kaart en tekst als je er nog wat bij doet. Zo is het een gave voorkant.quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik vind hem zo eigenlijk ook prefect! Gewoon simpel, maar goede tekst. Maar ik hou dan ook van de kleur
Omdat je haske creatief bent! Omdat je zo een shirtje maakt met een toffe aplicatie, omdat het gewoon leuk is, omdat we een leuk groepje hebben... Nou dáárom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
working on it!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat je haske creatief bent! Omdat je zo een shirtje maakt met een toffe aplicatie, omdat het gewoon leuk is, omdat we een leuk groepje hebben... Nou dáárom!
En ik kijk gewoon echt nu al uit naar mijn eigen boekje! Zo benieuwd
Mag ik daar een impressie van op de laatste pagina?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe cool.
Ik krijg steeds van die vertederde blikken van mijn manblijkbaar zit ik te knutselen als een kleuter ofzo.
en daarom zit ik dus veilig op mijn hobbykamer. Scheelt ook een hoop opruimen. Gewoon 's avonds de deur dicht en klaar. Maar goed ook want er lijkt hier een bom, ontploft e zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe cool.
Ik krijg steeds van die vertederde blikken van mijn manblijkbaar zit ik te knutselen als een kleuter ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een hoop te doen dus
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef Lenaatje het volgende:
Hier heb ik vanmiddag weer een bladzijde af en ik ben best trots eigenlijk... ( ik leg de ongezouten mening van mijn chagerijnige kleuter maar naast me neer en grijp naar de oooohhh wauw van mijn dreumes!) Begin het steeds leuker te vinden!
Mw. Mus jij doet volgens mij iets heeeeel creatiefs met het boekje van Kleurdoos!
Mahre lag helemaal in een deuk vanmiddag. Ik was met die bladzijde bezig en toen vroeg ze of dat het boekje van die andere mevrouw was. Ik ja. Mag jij daar dan in ....... (sneak komt nog) Ja dat mag. en dan stuur je hem terug naar die mevrouw? Nee naar Kleurdoos. Stil...... en toen kwam ze niet meer bij. HOE HEET DIE MEVROUW? HAHAHA. En toen heel droog, maar waarom doen jullie dat dan, vinden jullie dat leuk ofzo?
Dames uit mijn groepje? Deden wij nog iets anders verzenden dan volgens het lijstje ivm het bevallen van Oeke? Ik weet het niet meer nl. en straks doe ik iets verkeerd!
Ja, denk dat het daar nu op neer komtquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:33 schreef Elmo76 het volgende:
Ja wil ik ook wel ff weten. Het enige wat dan anders zou zijn, is dat mevr. mus het boekje naar mij moet sturen ipv naar oeke dacht ik, zodat oeke langer de tijd had voor het boekje van mevr. mus toch?!
Dus het is inderdaad alleen mevr Mus die het deze keer naar Elmo stuurt. En dan moet ik het boekje van KD nog een keer inhalen.quote:Dat mevr Mus dan op 2 april het boekje van KD naar Elmo stuurt en dat ik dus ipv 2 weken 4 weken krijg om mijn 8 pagina's te halen voor Mevr Mus.
Ik ben gewoon bang met de bevalling dat ik er helemaal niet aan toe kom.
Dan op 16 april stuur ik het boekje van Mevr Mus naar Elmo, Mevr Mus stuurt het boekje van Lenaatje naar mij. Aan het eind van de reeks stuurt KD haar boekje nog eens naar mij, of ik stuur losse bladzijden naar KD.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef mrien het volgende:
Klaar
Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden over een aantal weken BE!
Dus voor mij veranderd er niets dan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:43 schreef oeke het volgende:
Oja, ik ga het even terugzoeken.
Ik ben nog niet begonnen aan het boekje.
Eerst maar eens de geboortekaartjes af hebben.
[..]
Dus het is inderdaad alleen mevr Mus die het deze keer naar Elmo stuurt. En dan moet ik het boekje van KD nog een keer inhalen.
is goed, ik brand van nieuwsgierigheid dus kan ik prima mee levenquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:57 schreef Kyara het volgende:
Simmu, ik doe buuf's boekje zondag al op de post want ik wil het even laten wegen bij een postagenschap ivm hoeveel postzegels en maandag is mijn 1e werkdag en dan red ik dat niet. Kan dus zijn dat je maandag al post krijgt.
Plak je dat er gewoon inquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef miss_sly het volgende:
En de mijne is weer uit de opties verdwenen...Gelukkig komt B. vanavond thuis
Knutselen met Senna was geen succes. Ik was de hele tijd bezig haar te helpen en naar haar te luisteren en kijken, dat ik niet aan mijn eigen knutselgedoetje toe kwam
Leuk leuk leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Sneakpeak voor DLM[ afbeelding ]
Rampgebied? Doe mij zo een geordende werkplek. Mijn bureau staat helemaal vol met van alles en nog wat. Straks als ik de rust heb gevonden en de frustratie rondom de overlast-buurman een beetje kwijt ben ga ik maar weer eens een beetje orde in de chaos scheppen en daarna de printer aan de gang zien te brengen zodat ik verder kan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef mariyette het volgende:
Ymme ook goed bezig zie ik! En Liedje wat een coole dingen al in de sneak!
Hier vorderen de eigenpagina's. De eettafel= rampgebied maar het is wel heel leuk om te doen!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |