..al..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal een modje ook even vragen om een stukje aan de OP toe te voegen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, er sluit een groepje van 7 mensen aan:
Ymme
Klumsy
Sonnetje85
Draculettetje
Bar
SB
Mariyette
Om uiteindelijk gelijk te eindigen en nog wat tijd te hebben voor ons eigen boekje beginnen wij op 2 april.
en om nou in het animo-topic ons eigen praatclubje op te zetten is ook weer zo wat, vandaar even de verhuizing hierheen.
Ik zal een modje ook even vragen om een stukje aan de OP toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
foto'tje van de achterkant (en wat ik dacht dat de voorkant was dus...)
[ Bericht 16% gewijzigd door SummerBreeze op 27-03-2012 14:11:05 ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:31 schreef Keshet het volgende:
HH, laat je het even weten als de post is geweest? Als m'n boekje er dan echt nog niet is ga ik straks even een nieuwe halen; die morgen volkalken en morgen nog in de brievenbus doen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb twee bladzijden af! T valt niet mee zeghet lijkt potdorie wel therapie. Stap hier over uw faalangst, aardiggevondenwillenworden, hoge lat en verdere kommer en kwel.
ik zit in het goede groepje lees ik al weerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik durf niet idd.
ik denk dat ik er morgenavond maar eens goed voor ga zitten.
gewoon groter maken en dus over dubbele bladzijden bewerkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:55 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat ik morgen even lekker tijd kan maken! Heb voor 4 blz ideeen, de andere dus nog niet.... *denkt hard na*
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, ik weet eig nog niet zo heel goed wat ik er allemaal in wil gaan stoppen.
Ik lijk wel en hamster want neem overal foldertjes en gratis kaarten mee, maar dan moet ik er natuurlijk ook wel wat mee.
Ik heb een idee voor 4 blz, maar dan...
Euhm, ja, maar ik gebruik al per idee-tje 2 bladzijden gewoon!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon groter maken en dus over dubbele bladzijden bewerken
Een billboard van Victor Reinier?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:44 schreef mrien het volgende:
Ik kwam vandaag al wel wat voor jou tegen poppejans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |