Gewoon even in google maps je rondje opmeten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wel, dit was nog veel triester dan Runkeeper. Endomondo heeft helemaal niks bijgehouden. of ja, de eerste 700 meter en toen was het klaar. Ik herinner me dat ik toen het volume op mijn iPhone harder heb gezet. Blijkbaar is-ie er toen mee genokt. Dus ik heb het wel ff gehad met de niet werkende iPhone apps. GRRBij Imapmyrun kon ik niet vinden hoe ik tegelijkertijd kon hardlopen en een playlist mee kon laten draaien.
Nu maar gaan gokken hoe lang ik gelopen heb en hoeveel km![]()
ben er ff goed klaar mee
Ik snap je frustratie hoor. Had ik gisteren ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
Is ook zo, maar ik wil gewoon exacte tijden weten.
En direct na het hardlopen posten is ook niet slimquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie hoor. Had ik gisteren ook
Misschien kun je Sports Tracker proberen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wel, dit was nog veel triester dan Runkeeper. Endomondo heeft helemaal niks bijgehouden. of ja, de eerste 700 meter en toen was het klaar. Ik herinner me dat ik toen het volume op mijn iPhone harder heb gezet. Blijkbaar is-ie er toen mee genokt. Dus ik heb het wel ff gehad met de niet werkende iPhone apps. GRRBij Imapmyrun kon ik niet vinden hoe ik tegelijkertijd kon hardlopen en een playlist mee kon laten draaien.
Nu maar gaan gokken hoe lang ik gelopen heb en hoeveel km![]()
ben er ff goed klaar mee
Ik heb er een gezien bij een collega, hij had ook een prachtig, kloppend overzicht met al zijn routes. Maar ja, een horloge van 250 euroquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Of een Garmin kopen. Die telefoonapps zijn niet betrouwbaar want hardloopsnelheden bijhouden is niet de hoofdfunctie vd foon.
Ik overwoog dat ook, omdat mijn schoenen er al zo'n ingebouwd plekje voor hebben, maar daar schijnt de calibratie soms weer problemen op te leveren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:51 schreef linebear het volgende:
Ik gebruik Nike+ GPS... maar ja dan moetje ook nike+ hebben natuurlijk
Precies, best wel duur geintje als je telefoon bijna hetzelfde doet. Misschien niet zo precies, maar wel goedkoper en de telefoon dient ook als muziekspelerquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er een gezien bij een collega, hij had ook een prachtig, kloppend overzicht met al zijn routes. Maar ja, een horloge van 250 euro
Als je naar het plaatje hierboven kijkt, lijkt het alsof ik waggelend mijn weg heb afgelegd, maar ik liep hier gewoon overal op de stoep, fietspad en langs de weg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:09 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies, best wel duur geintje als je telefoon bijna hetzelfde doet. Misschien niet zo precies, maar wel goedkoper en de telefoon dient ook als muziekspeler
Omdat ik onderweg altijd van de route raak. Óf ik kan de weg niet vinden of ik besluit hem ergens langer of korter te makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef jcdragon het volgende:
Waarom niet een route lopen waarvan je de afstand al weet en dan met je foon lopen?
Bij mij is dit ook bij Runkeeper. Hoewel ik wel altijd duidelijk kan zien waar ik ben overgestoken etc. Heeft te maken met de precisie van de gps gok ik ;-)quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef Re.active het volgende:
[..]
Als je naar het plaatje hierboven kijkt, lijkt het alsof ik waggelend mijn weg heb afgelegd, maar ik liep hier gewoon overal op de stoep, fietspad en langs de weg.
Ik dacht eerst ook dat doordat Endomondo er een zooitje van maakt ik er meéééééters naast zat qua totaal, maar dat valt echt te verwaarlozen, blijkt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Of een Garmin kopen. Die telefoonapps zijn niet betrouwbaar want hardloopsnelheden bijhouden is niet de hoofdfunctie vd foon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |