abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109553927
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
pi_109554072
wie gaat er even zielig doen? voordat we gezeik krijgen..
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109554191
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef Mattytrix het volgende:
wie gaat er even zielig doen? voordat we gezeik krijgen..
Ik wil wel even zielig doen. Misschien lucht het op.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109554234
Lonaa.. just let it all go :)
pi_109554534
Oke, ik ga er gewoon voor.

Afgelopen november vertelde mijn exvriend dat ie niet wist of hij nog wel verder met me kon/wilde, na ruim 2 jaar samen en bijna 2 jaar samenwonen.
Hij had issues met zichzelf, met mij. We hebben verschillende dingen geprobeerd, maar net na oud en nieuw werd het eigenlijk vrij duidelijk.
Ik zou in eerste instantie gaan verhuizen. Hij had ruimte nodig in zijn eigen huis. Voor zichzelf.

Het werd een hectische tijd. Ik moest verhuizen, zijn appartement stond te koop en er waren kopers. Allemaal heel dubbel, en heel lastig.

Ik ben eind januari verhuist. Van Apeldoorn naar Enschede. Onze 5 katten daargelaten, met mijn hond op een kamertje terecht gekomen.

De weken daarna zagen we elkaar 1 x per week. Soms was t heel gezellig, meestal niet. Het leek wel of hij helemaal niet meer bij me in de buurt wilde zijn.

Ik heb toen, in alle eerlijkheid gezegd, dat ik niet maanden wil wachten, tot hij het wel weer kan, of na maanden zegt dat het toch helemaal niet meer gaat lukken.
Die beslissing heeft me ontzettend veel pijn gedaan. Alles heeft me pijn gedaan.
Houden van is soms ook loslaten, waren zijn laatste woorden over zijn gevoel.

Sindsdien 1 mailtje gehad. Dat zijn vader mijn laatste spullen zou komen brengen, en of ik zijn sleutels mee wilde geven.
Mail terug gestuurd, of het huis definitief verkocht was. Niks meer gehoord. Helemaal niks.

Ik mis alles. Ons huis, samen slapen, onze katten. De meeste dagen loop ik zo hard door, van het een in het ander, dat ik mezelf geen tijd gun er aan te denken, maar eigenlijk ben ik zo verdrietig.

De grootste klappen heb ik denk ik gehad in November en vlak voordat ik ging verhuizen, maar 2 weken geleden heb ik op een vrijdagavond in de stad, in de kroeg, zitten janken als een klein kind. En zo zit ik nu weer.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:13:19 #6
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109554589
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:11 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik ga er gewoon voor.

Afgelopen november vertelde mijn exvriend dat ie niet wist of hij nog wel verder met me kon/wilde, na ruim 2 jaar samen en bijna 2 jaar samenwonen.
Hij had issues met zichzelf, met mij. We hebben verschillende dingen geprobeerd, maar net na oud en nieuw werd het eigenlijk vrij duidelijk.
Ik zou in eerste instantie gaan verhuizen. Hij had ruimte nodig in zijn eigen huis. Voor zichzelf.

Het werd een hectische tijd. Ik moest verhuizen, zijn appartement stond te koop en er waren kopers. Allemaal heel dubbel, en heel lastig.

Ik ben eind januari verhuist. Van Apeldoorn naar Enschede. Onze 5 katten daargelaten, met mijn hond op een kamertje terecht gekomen.

De weken daarna zagen we elkaar 1 x per week. Soms was t heel gezellig, meestal niet. Het leek wel of hij helemaal niet meer bij me in de buurt wilde zijn.

Ik heb toen, in alle eerlijkheid gezegd, dat ik niet maanden wil wachten, tot hij het wel weer kan, of na maanden zegt dat het toch helemaal niet meer gaat lukken.
Die beslissing heeft me ontzettend veel pijn gedaan. Alles heeft me pijn gedaan.
Houden van is soms ook loslaten, waren zijn laatste woorden over zijn gevoel.

Sindsdien 1 mailtje gehad. Dat zijn vader mijn laatste spullen zou komen brengen, en of ik zijn sleutels mee wilde geven.
Mail terug gestuurd, of het huis definitief verkocht was. Niks meer gehoord. Helemaal niks.

Ik mis alles. Ons huis, samen slapen, onze katten. De meeste dagen loop ik zo hard door, van het een in het ander, dat ik mezelf geen tijd gun er aan te denken, maar eigenlijk ben ik zo verdrietig.

De grootste klappen heb ik denk ik gehad in November en vlak voordat ik ging verhuizen, maar 2 weken geleden heb ik op een vrijdagavond in de stad, in de kroeg, zitten janken als een klein kind. En zo zit ik nu weer.
Heftig.... en ik zit hier te sikkeneuren over een relatie van 5 maand....

Vind het knap dat je je verhaal hier doet, hopelijk lucht het op, ook al bestrijd je dan een symptoom en niet de oorzaak.

Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109554655
Dankjewel. :)

Ik weet niet of het oplucht. Ik ben het kwijt. Geloof dat ik voor het eerst dat het over is er eerlijk over ben, in plaats van mijn grote bek op te zetten.

En ik zit hier ontzettend te janken. Dat heb ik tot nu toe ook maar 1 x eerder gedaan, en toen was ik nog dronken ook.
pi_109554672
Wat een vreselijk verhaal Lona ;(. Het is niet niks om weer opnieuw te beginnen en dat je ex je niet eens beantwoordt. Probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken en zoek afleiding: vriendinnen, sport, hobby's, etc. Misschien komt het goed nadat hij al z'n issues heeft weg gewerkt en misschien ook niet, maar time will tell. Sterkte tho O+
XO till we overdose
pi_109554695
@ Lonaa, dat stukje van dat je alles mist kan ik mij heel goed voorstellen.. ik heb zelf net zo in de put gezeten na een relatie van 8 jaar (gelukkig woonden we niet samen)

Maar hoe moeilijk het ook is, je zal het toch echt achter je moeten laten.. tijd heelt alle wonden word altijd gezegd en ook die van jou maar je moet er wel achter staan!
pi_109554727
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef Lonaa het volgende:

Ik weet niet of het oplucht. Ik ben het kwijt. Geloof dat ik voor het eerst dat het over is er eerlijk over ben, in plaats van mijn grote bek op te zetten.

En ik zit hier ontzettend te janken. Dat heb ik tot nu toe ook maar 1 x eerder gedaan, en toen was ik nog dronken ook.
Het is eigenlijk altijd wel goed om zoiets kwijt te kunnen, met het opkroppen van gevoelens stel je het alleen maar uit totdat het er een keer heel heftig uitkomt;).

iig heel veel sterkte :)!
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:19:26 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109554761
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef Lonaa het volgende:

Pain is weakness leaving the body, is er mij verteld... Huilen lucht op, op den duur, dan ben je uitgehuild.. je kan het je nu nog niet voorstellen maar zo is het wel.

Ik weet je intentie niet, ik kan me voorstellen dat je hem terug wil, maar ook voorstellen dat je dat niet wil.

Wat ik jou als tip wil meegeven, wat mij ontzettend geholpen heeft, is elke keer als jou gedachten afdwalen, dat je het volgende doet... want je bent namelijk niet wat je gedachten zijn, je bent veel meer dan dat...

Wanneer je er aan denkt, dan draai je de gedachte om.

Dan zeg je tegen je zelf:

"Maar ik wil hem niet want....... " en dan komt er vanzelf iets in je op, dat kan een irritatie zijn, maar ook een slechte periode die je samen doorlopen hebt.

In het begin is dit super zwaar... dan doe je dit wel meer dan 100x op een dag en ben je aan het eind van de dag bekaf, maar... ik kan je uit ervaring vertellen, dat je het steeds minder vaak hoeft te doen.

Stap eens uit jezelf en uit je gedachtes, en bekijk alles van bovenaf.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109554780
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef ovoxo het volgende:
Wat een vreselijk verhaal Lona ;(. Het is niet niks om weer opnieuw te beginnen en dat je ex je niet eens beantwoordt. Probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken en zoek afleiding: vriendinnen, sport, hobby's, etc. Misschien komt het goed nadat hij al z'n issues heeft weg gewerkt en misschien ook niet, maar time will tell. Sterkte tho O+
Thanks.

Als het zo moet zijn, komen we elkaar wel weer tegen.
Afleiding zoek ik, de hele tijd. Kroeg in, nieuwe dingen doen. Ik woon ook in een helemaal vreemde stad. Ik heb hier niks. Was t eerste wat ik tegen kwam. Tis hier best leuk hoor, nieuwe stad is altijd leuk, maar ook wel lastig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:16 schreef Mattytrix het volgende:
@ Lonaa, dat stukje van dat je alles mist kan ik mij heel goed voorstellen.. ik heb zelf net zo in de put gezeten na een relatie van 8 jaar (gelukkig woonden we niet samen)

Maar hoe moeilijk het ook is, je zal het toch echt achter je moeten laten.. tijd heelt alle wonden word altijd gezegd en ook die van jou maar je moet er wel achter staan!
Poeh, naar 8 jaar.
Tijd zal alle wonden helen, maar het doet nu gewoon heel erg zeer.
pi_109554854
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:18 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Het is eigenlijk altijd wel goed om zoiets kwijt te kunnen, met het opkroppen van gevoelens stel je het alleen maar uit totdat het er een keer heel heftig uitkomt;).

iig heel veel sterkte :)!
Ja, dat is nu. Geloof ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Pain is weakness leaving the body, is er mij verteld... Huilen lucht op, op den duur, dan ben je uitgehuild.. je kan het je nu nog niet voorstellen maar zo is het wel.

Ik weet je intentie niet, ik kan me voorstellen dat je hem terug wil, maar ook voorstellen dat je dat niet wil.

Wat ik jou als tip wil meegeven, wat mij ontzettend geholpen heeft, is elke keer als jou gedachten afdwalen, dat je het volgende doet... want je bent namelijk niet wat je gedachten zijn, je bent veel meer dan dat...

Wanneer je er aan denkt, dan draai je de gedachte om.

Dan zeg je tegen je zelf:

"Maar ik wil hem niet want....... " en dan komt er vanzelf iets in je op, dat kan een irritatie zijn, maar ook een slechte periode die je samen doorlopen hebt.

In het begin is dit super zwaar... dan doe je dit wel meer dan 100x op een dag en ben je aan het eind van de dag bekaf, maar... ik kan je uit ervaring vertellen, dat je het steeds minder vaak hoeft te doen.

Stap eens uit jezelf en uit je gedachtes, en bekijk alles van bovenaf.
Ik wil hem nu niet terug. Hij heeft me veel pijn gedaan de laatste periode in onze relatie.

Ik ben 21, ik wil niet wachten op een kerel. Ik wil hem terug, maar zoals ik hem kende ofzo. Zoals het was. En dat zit er niet meer in. Ik denk dat het voor altijd stuk is. En ik wil niet wachten totdat hij mij ooit gaat vertellen dat het voor altijd stuk is ofzo.

Op dit moment heb ik gewoon heel erg last van gemis.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:26:39 #14
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109554917
quote:
Ik wil hem nu niet terug. Hij heeft me veel pijn gedaan de laatste periode in onze relatie.

Ik ben 21, ik wil niet wachten op een kerel. Ik wil hem terug, maar zoals ik hem kende ofzo. Zoals het was. En dat zit er niet meer in. Ik denk dat het voor altijd stuk is. En ik wil niet wachten totdat hij mij ooit gaat vertellen dat het voor altijd stuk is ofzo.

Op dit moment heb ik gewoon heel erg last van gemis.
Ken je gevoel! Wat mij heel erg heeft geholpen de laatste paar dagen is dat ik ben gaan kijken of ik haar mis, of gewoon iemand mis.. En toen merkte ik dat ik haar niet eens mis, maar dat ik gewoon iemand mis om de dingen mee te doen die ik met haar altijd deed.

En idd, niet wachten. Ik zit zelf op dit moment in dezelfde situatie (zij weet niet wat ze wil, maar heeft wel totaal onverwacht een relatie van 3,5 jaar verbroken) en wachten maakt het voor jou alleen moeilijker en voor hem alleen maar makkelijker....
pi_109555002
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:26 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ken je gevoel! Wat mij heel erg heeft geholpen de laatste paar dagen is dat ik ben gaan kijken of ik haar mis, of gewoon iemand mis.. En toen merkte ik dat ik haar niet eens mis, maar dat ik gewoon iemand mis om de dingen mee te doen die ik met haar altijd deed.

En idd, niet wachten. Ik zit zelf op dit moment in dezelfde situatie (zij weet niet wat ze wil, maar heeft wel totaal onverwacht een relatie van 3,5 jaar verbroken) en wachten maakt het voor jou alleen moeilijker en voor hem alleen maar makkelijker....
Ik mis mijn veiligheid. Bij hem, in 'ons' huis, voelde ik me voor het eerst thuis. Veilig. Ik had een plek.

Die is weg, alles is weg. Mis ik specifiek hem? Ja, soms wel. En soms voel ik me gewoon alleen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:33:02 #16
367311 sawadie
pi_109555061
quote:
Ik mis mijn veiligheid. Bij hem, in 'ons' huis, voelde ik me voor het eerst thuis. Veilig. Ik had een plek.

Die is weg, alles is weg. Mis ik specifiek hem? Ja, soms wel. En soms voel ik me gewoon alleen.
Snap ik jah...Helaas kan je dat niet echt sturen denk ik...Alleen tijd kan zoiets zachter voor je maken...
pi_109555071
Ik laat mijn ex graag los. Vanaf de 7e verdieping of zo. :(

:'(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:35:08 #18
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109555097
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef Daqufrance het volgende:

in de categorie:

"Weet u waar u ook heel erg van schijnt af te vallen Meneer Montignac?"
"van het dak..."
YouTube
pi_109555102
quote:

Hoezo :o
XO till we overdose
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:35:49 #20
367311 sawadie
pi_109555107
quote:
Klinkt heftig!
pi_109555113
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:35 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo :o
Ja idd! ik zou er nog een paar verdiepingen bij pakken! :{w
pi_109555124
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:36 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Ja idd! ik zou er nog een paar verdiepingen bij pakken! :{w
Vind het een beetje violent ;(
XO till we overdose
pi_109555125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef sawadie het volgende:

[..]

Snap ik jah...Helaas kan je dat niet echt sturen denk ik...Alleen tijd kan zoiets zachter voor je maken...
Ik weet het. Maar, pfff.
pi_109555145
quote:

Zevende verdieping? Voor mijn ex is dat te laag. Ik zou het zo doen wanneer ik de kans ooit krijg. Uiteraard. Er is ook eens een jongen van de Martini toren afgeduwd door zijn vriendin. Valt niet te bewijzen zoiets. ;(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:39:40 #25
367311 sawadie
pi_109555172
quote:
Ik weet het. Maar, pfff.
Zou je ook wel een beter advies willen geven ;) Maar soms heb je gewoon zoiets heftigs nodig om te merken dat je niet helemaal happy was...

Ik dacht zelf ook in het begin dat het compleet onverwacht was. Maar toen ik eenmaal ging nadenken leerde ik veel over mezelf, maar ook over haar . Dat heeft mij ontzettend geholpen omdat ik toen inzag dat ze bepaalde issues had waar ik weinig aan kon doen.

Het blijft kut though! Sterkte!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:41:08 #26
367311 sawadie
pi_109555200
quote:
Zevende verdieping? Voor mijn ex is dat te laag. Ik zou het zo doen wanneer ik de kans ooit krijg. Uiteraard. Er is ook eens een jongen van de Martini toren afgeduwd door zijn vriendin. Valt niet te bewijzen zoiets. ;(
Klopt jah, die middag liep ik toevallig langs die bewuste toren ;( Ze is nooit veroordeeld toch? Meen me nog wel te herinneren dat ze wel is opgenomen in een inrichting ;)
pi_109555261
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:39 schreef sawadie het volgende:

[..]

Zou je ook wel een beter advies willen geven ;) Maar soms heb je gewoon zoiets heftigs nodig om te merken dat je niet helemaal happy was...

Ik dacht zelf ook in het begin dat het compleet onverwacht was. Maar toen ik eenmaal ging nadenken leerde ik veel over mezelf, maar ook over haar . Dat heeft mij ontzettend geholpen omdat ik toen inzag dat ze bepaalde issues had waar ik weinig aan kon doen.

Het blijft kut though! Sterkte!
Achteraf, en zelfs "ondertussen" kwam ik er wel achter dat er signalen waren, dingetjes. Van zijn kant, ook van mijn kant.
Daar waar hij afstand zocht, probeerde ik dat heftig te compenseren, accepteerde daarna de afstand, maar ging me kut voelen, ging me afsluiten.

Zijn issues zijn zijn issues. Die waren niet nieuw, maar zijn gaandeweg wel een echt probleem geworden.

Voor zover ik weet werkt hij eraan dmv hulpverlening. En dat vind ik knap.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:46:48 #28
367311 sawadie
pi_109555288
quote:
Achteraf, en zelfs "ondertussen" kwam ik er wel achter dat er signalen waren, dingetjes. Van zijn kant, ook van mijn kant.
Daar waar hij afstand zocht, probeerde ik dat heftig te compenseren, accepteerde daarna de afstand, maar ging me kut voelen, ging me afsluiten.

Zijn issues zijn zijn issues. Die waren niet nieuw, maar zijn gaandeweg wel een echt probleem geworden.

Voor zover ik weet werkt hij eraan dmv hulpverlening. En dat vind ik knap.
Komt me bijna eng bekend voor ;)

Alleen het laatste stukje niet, want mijn ex is er nog steeds van overtuigd dat ze niet hoeft te veranderen...Naja, niet mijn probleem meer :)
pi_109555289
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:41 schreef sawadie het volgende:

[..]

Klopt jah, die middag liep ik toevallig langs die bewuste toren ;( Ze is nooit veroordeeld toch? Meen me nog wel te herinneren dat ze wel is opgenomen in een inrichting ;)
Ja, in 2004 is het gebeurd. Ik was 10 jaar. :o Ze heeft het altijd ontkend, daarna eens bekend maar daarna heeft ze de verklaring weer ingetrokken. Heeft een ex haar nog aangegeven aangezien ze het weer bekende maar ze ontkende het weer. Kortom: een gestoord wijf. Eng wel.
pi_109555362
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:46 schreef sawadie het volgende:

[..]

Komt me bijna eng bekend voor ;)

Alleen het laatste stukje niet, want mijn ex is er nog steeds van overtuigd dat ze niet hoeft te veranderen...Naja, niet mijn probleem meer :)
Klote.

Hij gelukkig wel. En ik hoop dat het voor hem werkt. Want het is een goede jongen, die het geluk van de wereld verdient.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:52:41 #31
367311 sawadie
pi_109555386
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Klote.

Hij gelukkig wel. En ik hoop dat het voor hem werkt. Want het is een goede jongen, die het geluk van de wereld verdient.
Nou, zolang zij niet veranderd weet ik zeker dat haar volgende relatie ook zal failen ;) En dat vind ik helemaal niet erg :p
pi_109556686
Jeeeesss wat gaan jullie snel. Nog n foto van een certain liefdeskoppel gespot? :p

Ik kreeg een sms van ex dat hij nog aan me denkt. Toch fijn ofzo.. :)
pi_109556715
3 maanden verder en er niet overheen. het is lastig definitief te breken met de enige waar je ooit echt van hebt gehouden.

wel leert de situatie je veel over jezelf. jammer dat het zo'n negatief plaatje is.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109556744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 07:03 schreef thatday het volgende:
Jeeeesss wat gaan jullie snel. Nog n foto van een certain liefdeskoppel gespot? :p

Ik kreeg een sms van ex dat hij nog aan me denkt. Toch fijn ofzo.. :)
jaja in t vorig topic ;).
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109556826
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 07:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
3 maanden verder en er niet overheen. het is lastig definitief te breken met de enige waar je ooit echt van hebt gehouden.

wel leert de situatie je veel over jezelf. jammer dat het zo'n negatief plaatje is.
3 maanden verder, relatie van 1,5 jaar en zelf uitgemaakt omdat het totaaaal niet werkte. En er dus ook nog niet overheen. Wat is nu 3 maanden..
pi_109556881
Niet aan verwerkingstijd vasthouden, dat is bijzonder persoonlijk!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109556912
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 07:31 schreef thatday het volgende:

[..]

3 maanden verder, relatie van 1,5 jaar en zelf uitgemaakt omdat het totaaaal niet werkte. En er dus ook nog niet overheen. Wat is nu 3 maanden..
hier net zoiets, alleen niet zelf uitgemaakt.

en de ballen niet om zelf het contact te verbreken, al wil ik daar niet te lang meer mee wachten.
pi_109556927
Ik heb ook al heel veel momenten van zwakte gehad, waarop ik m'n ex wilde sms'en of bellen ofzo. Gelukkig steeds nog weten te onderdrukken.
pi_109557790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 07:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

Ben jij m'n ex? :')
XO till we overdose
pi_109557846
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 07:46 schreef Skv het volgende:
Ik heb ook al heel veel momenten van zwakte gehad, waarop ik m'n ex wilde sms'en of bellen ofzo. Gelukkig steeds nog weten te onderdrukken.
we hebben soort van normaal contact :')
pi_109557880
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:07 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ben jij m'n ex? :')
nee maar we kunnen best een poging wagen elkaars hart te breken!
pi_109557973
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

we hebben soort van normaal contact :')
Maar dan blijf je er toch keihard in hangen? Je zegt zelf dat je drie maanden verder bent en er niet overheen komt. Zet dan die stap om dat contact op te zeggen. Ik wil niet zeggen dat ik verder goed bezig ben, maar ik heb mn ex iig wel uit mn hoofd (behalve in het begin, toen wilde ik d'r inderdaad steeds bellen/smsen/opzoeken). Zit alleen nog met de leegte en de verveling :P Denk dat ik in een andere fase verkeer (of 'vastzit', hoe je het wil noemen) :+
pi_109558122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Maar dan blijf je er toch keihard in hangen? Je zegt zelf dat je drie maanden verder bent en er niet overheen komt. Zet dan die stap om dat contact op te zeggen. Ik wil niet zeggen dat ik verder goed bezig ben, maar ik heb mn ex iig wel uit mn hoofd (behalve in het begin, toen wilde ik d'r inderdaad steeds bellen/smsen/opzoeken). Zit alleen nog met de leegte en de verveling :P Denk dat ik in een andere fase verkeer (of 'vastzit', hoe je het wil noemen) :+
Ja echt handig is het niet nee.

Maar goed. dat moment komt wel. nu teveel aan mn hoofd voor welke stap dan ook.
pi_109558161
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, de leegte is echt killing. Ik probeer alle gevoelens voor m'n ex te onderdrukken, anders kan ik ook niet verder :')
XO till we overdose
pi_109558198
Gelukkig hebben we elkaar hier. O+
pi_109558207
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

it's a date.

maar harten breken is way overrated. beter helen we elkander O:)
Denk dat het tweede toch beter is idd O+
XO till we overdose
  FOK!fotograaf dinsdag 27 maart 2012 @ 09:30:42 #47
364681 over_hedge
pi_109558212
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:28 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, de leegte is echt killing. Ik probeer alle gevoelens voor m'n ex te onderdrukken, anders kan ik ook niet verder :')
Onderdrukken... Als je iets niet moet doen is dat het..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109558276
Accepteren is het woord. Maar onderdrukken helpt wel het uit je kop te zetten zodat je er niet steeds mee bezig bent.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 maart 2012 @ 09:34:47 #49
364681 over_hedge
pi_109558292
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:34 schreef Skv het volgende:
Accepteren is het woord. Maar onderdrukken helpt wel het uit je kop te zetten zodat je er niet steeds mee bezig bent.
Ja werkt fantastisch.. Alleen er komt dan altijd een moment dat het er altijd als nog uitkomt ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109558297
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:30 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Denk dat het tweede toch beter is idd O+
okee, dagje amsterdam
pi_109558931
ik reed laatst door Zwolle en daar heb je van al die nederlands talige muziek, en ik hoorde een nummer: ik laat je gaan ik ben je kwijt, voor altijd enzo..

Echt kut vind ik het, om van die liefdes nummers op de radio te horen, vinden jullie dat ook?
pi_109559500
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef Gulmez het volgende:
ik reed laatst door Zwolle en daar heb je van al die nederlands talige muziek, en ik hoorde een nummer: ik laat je gaan ik ben je kwijt, voor altijd enzo..

Echt kut vind ik het, om van die liefdes nummers op de radio te horen, vinden jullie dat ook?
hollandse muziek? doet me geen ruk nee.

heb het hooguit met muziek die ook echt een rol speelde.
pi_109559598
pff...nou ik ben nu ruim 5mnd single.. maar het valt allemaal niet mee zeg.. Kom ik in de kroeg zie ik haar denk ik weer gvd...waarom heb ik er niet meer voor gevochten... maar ja gedane zaken is verleden tijd he. Nu komt het mooie weer er weer aan en dan mis ik toch wel weer iemand hoor.... mijn god wat kan ik toch niet tegen het alleen zijn...Ik denk dat ik gewoon te kieskeurig ben qua nieuwe relaties... of ik "zie"het gewoon niet wie vrijgezel is of niet...lastig allemaal. Ik heb me profiel op de Knuz ook maar eens geupdate en nu maar eens kijken of daar wat leuke contacten rondlopen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:35:56 #54
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_109559778
Wat gaan die topics hier hard _O- Goed om te zien dat het met de meeste mensen (behalve de wat nieuwere) al een heel stuk beter gaat ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!fotograaf dinsdag 27 maart 2012 @ 10:36:24 #55
364681 over_hedge
pi_109559796
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat gaan die topics hier hard _O- Goed om te zien dat het met de meeste mensen (behalve de wat nieuwere) al een heel stuk beter gaat ^O^
En hoe is het met jou?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:52:26 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_109561957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En hoe is het met jou?
Lekker hoor :) Geen last meer van het "zwarte gat" waar ik de 1ste 2 maanden echt diep in zat :P
pi_109562006
Heb je het een plek kunnen geven of weggestopt?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:01:36 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_109562209
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:54 schreef Skv het volgende:
Heb je het een plek kunnen geven of weggestopt?
Ja moeilijke vraag. Ik ben, helaas, achter dingen gekomen na een tijdje (+/- 1,5 maand geleden nu), waardoor ik ben na gaan denken over waar ik mee bezig was. Dat ik allerlei leuke dingen liet schieten op dat moment doordat ik alleen maar met haar bezig was.

Maar soms doet het nog wel een soort van pijn, maar dat is meer over de dingen waar ik achter gekomen ben. Dus ik kan niet zo goed antwoord geven op je vraag eigenlijk :P
pi_109562257
iedereen aan de zonnetherapie geweest? ;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109563026
Mijn ex heeft inmiddels al enkele weken een andere vriend.. vind het toch erg snel aangezien het een maand geleden is dat ik voor het laatst bij haar ben blijven slapen... ;(
pi_109563072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:27 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Mijn ex heeft inmiddels al enkele weken een andere vriend.. vind het toch erg snel aangezien het een maand geleden is dat ik voor het laatst bij haar ben blijven slapen... ;(
Ja, gebeurt snel onder de vrouwen. Bij mij ook gebeurt toen helaas.
Maar goed, ietsje andere situatie.
pi_109563160
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:27 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Bij mij was het een week :')
Hij heeft bij wijze van mijn zaad nog kunnen proeven :@
  FOK!fotograaf dinsdag 27 maart 2012 @ 12:32:12 #63
364681 over_hedge
pi_109563176
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:31 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Bij mij was het een week :')
Hij heeft bij wijze van mijn zaad nog kunnen proeven :@
Bij mij ook een week :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:40:52 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109563444
Zo, even 80 slowchat Posts verwijderd, vanaf nu gaat er genote en geband worden indien nodig.

Dus hou het ontopic en ga lekker ergens anders slowchatten, dank
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109563559
-edit + note-

[ Bericht 88% gewijzigd door Re op 27-03-2012 12:47:04 ]
pi_109563660
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:44 schreef Skv het volgende:
Zeikerd. :{
Nee, het is best irritant al die aandachtvragers die off topic gaan. Ga lekker in een groepsgesprek op whatsapp. Hier moeten we huilen om exen. Toevallig heeft mijn ex zojuist weer contact opgezocht dus ik denk dat ik mijn nummer ga veranderen anders kom ik niet van hem af. :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:50:56 #67
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_109563792
Nummer wissen en niet opnemen helpt :).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_109563927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:50 schreef GSbrder het volgende:
Nummer wissen en niet opnemen helpt :).
Ik ken mijn ex wel. De komende weken/maand ga ik last van hem krijgen al geef ik hem geen aandacht terug. :D
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:59:07 #69
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_109564016
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik ken mijn ex wel. De komende weken/maand ga ik last van hem krijgen al geef ik hem geen aandacht terug. :D
Ah, een bijtertje
Gewoon nog standvastiger zijn dan hij is, dus ;).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 maart 2012 @ 13:02:03 #70
364681 over_hedge
pi_109564109
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, het is best irritant al die aandachtvragers die off topic gaan. Ga lekker in een groepsgesprek op whatsapp. Hier moeten we huilen om exen. Toevallig heeft mijn ex zojuist weer contact opgezocht dus ik denk dat ik mijn nummer ga veranderen anders kom ik niet van hem af. :')
Of maak gewoon goed duidelijk dat je er geen zin in hebt om contact te hebben en dat hij je met rust moet laten.
pi_109564162
Mijne nam gister ook contact op.. We hebben veel gezamelijke vrienden dus ze wilde me niet langer negeren en normaal met elkaar omgaan... ;(
pi_109564541
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Of maak gewoon goed duidelijk dat je er geen zin in hebt om contact te hebben en dat hij je met rust moet laten.
Al duidelijk gedaan. Sommige mensen blijven nou eenmaal doorgaan. Ik ben nog niet van hem af, dat weet ik maar uiteindelijk komt het wel goed. :')
  FOK!fotograaf dinsdag 27 maart 2012 @ 13:18:22 #73
364681 over_hedge
pi_109564654
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:15 schreef Ziba het volgende:

[..]

Al duidelijk gedaan. Sommige mensen blijven nou eenmaal doorgaan. Ik ben nog niet van hem af, dat weet ik maar uiteindelijk komt het wel goed. :')
Irritant.. Maar telefoon nummer veranderen door je ex zou ik niet doen. :o je kan ook gewoon zijn nummer blokkeren?
pi_109564689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Irritant.. Maar telefoon nummer veranderen dood je ex zou ik niet doen. :o je kan ook gewoon zijn nummer blokkeren?
Zou ik ook doen, of gewoon weg blijven drukken. Dan komt de boodschap ook wel over toch?
pi_109565613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:03 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Mijne nam gister ook contact op.. We hebben veel gezamelijke vrienden dus ze wilde me niet langer negeren en normaal met elkaar omgaan... ;(
Ze heeft makkelijk praten zeg! ;(
pi_109566185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze heeft makkelijk praten zeg! ;(
Ja.. net een nieuwe vriend hebben en dan opeens weer contact opnemen?? Ik vind het maar raar...
pi_109567196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:07 schreef pukvandepetteflet het volgende:

[..]

Ja.. net een nieuwe vriend hebben en dan opeens weer contact opnemen?? Ik vind het maar raar...
voor haar redelijk veilig, ze staat op dit moment een stuk "sterker", als het pijnlijk wordt kan zij al bij iemand anders in de armen springen (...niet lullig bedoeld)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109567261
shit heb nu een echt dip moment, voel me nu echt down :{..
tijdens een onderwijsgroep ook nog dus ook nog eens een uiterst vervelende timing -_-'...
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:08:08 #79
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109570965
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:35 schreef WasMachinator het volgende:
shit heb nu een echt dip moment, voel me nu echt down :{..
tijdens een onderwijsgroep ook nog dus ook nog eens een uiterst vervelende timing -_-'...
Komt goed!

Mijn ex en ik gaan ook weer proberen normaal te praten met elkaar.., maar ik merk gewoon dat de pijn of wat het ook is in mijn buik gelijk stuk meer wordt zodra we met elkaar praten...

En nog steeds zo'n fuck the world gevoel, alsof mijn doel weg is -.-
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109571706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:33 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

voor haar redelijk veilig, ze staat op dit moment een stuk "sterker", als het pijnlijk wordt kan zij al bij iemand anders in de armen springen (...niet lullig bedoeld)
Deels waar, ik heb echter het idee dat die gemeenschappelijke vrienden toch wat minder sterk achter haar staan als dat ze aanvankelijk dacht... En het is toch sowieso vreemd om contact te zoeken als je een nieuwe vriend hebt? Ik kan me niet voorstellen dat hij daar blij mee is.. (Ik zou er iig niet blij mee zijn..)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:52:11 #81
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109574621
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:27 schreef pukvandepetteflet het volgende:

[..]

Deels waar, ik heb echter het idee dat die gemeenschappelijke vrienden toch wat minder sterk achter haar staan als dat ze aanvankelijk dacht... En het is toch sowieso vreemd om contact te zoeken als je een nieuwe vriend hebt? Ik kan me niet voorstellen dat hij daar blij mee is.. (Ik zou er iig niet blij mee zijn..)
Tja, hier ook gemeenschappelijke vrienden, ik ontwijk nu alle plekken want ik hoef dr niet te zien met die kerel....

En zoals voorgaande werd gezegd, zij staan sterk, krijgen het moeilijk en hup vliegen gelijk bij een ander in de armen.

Ergens denk ik, als wij straks allemaal gelukkig zijn, en hun vrijgezel, dat ze in een ontzettend zwart gat terecht komen, en alles dubbel zo hard aankomt... wellicht nemen ze zelfs contact met ons op...

en hopelijk kunnen wij mannen tegen die tijd zeggen: "Ik gun het je en krijg de *******"
YouTube
pi_109574709
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tja, hier ook gemeenschappelijke vrienden, ik ontwijk nu alle plekken want ik hoef dr niet te zien met die kerel....

En zoals voorgaande werd gezegd, zij staan sterk, krijgen het moeilijk en hup vliegen gelijk bij een ander in de armen.

Ergens denk ik, als wij straks allemaal gelukkig zijn, en hun vrijgezel, dat ze in een ontzettend zwart gat terecht komen, en alles dubbel zo hard aankomt... wellicht nemen ze zelfs contact met ons op...

en hopelijk kunnen wij mannen tegen die tijd zeggen: "Ik gun het je en krijg de *******"
Nee hoor, dan pakken ze net zo snel de volgende die aan komt waaien.
pi_109574818
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee hoor, dan pakken ze net zo snel de volgende die aan komt waaien.
Tsja ik weet iig van mijn ex dat ze sowieso niet lang alleen kan zijn...Ik ga echter geen dingen ontwijken om haar niet tegen te komen. Ik ga toch niet mijn eigen plannen verzetten omdat zij ergens graag naar toe wil?
pi_109575440
Thats the spirit Plukkie!!

Ben ik blij dat ex verhuisd is... ;)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:28:18 #85
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109575842
Tja Puk, zo denk ik ook...

Maar als ik ergens kom, en dr zie.... of hun zie..... dan weet ik nu niet of ik mij wel kan inhouden.
Aangezien ze het niet waard is om mijn hele leven op zijn kop te hebben, ontwijk ik het voorlopig even.

Impulsen heb je soms niet in de hand.

De mijne is ook afhankelijk als de pest, zoals in eerdere posts uitgelegd, maar toch bijt het.

De grootste ergernissen die ik heb is de gedachte van haar sex hebben met een ander, en dat als ik haar tegenkom, ik haar alleen kan waarnemen. Niet hallo hoe is het leuk weekend gehad enz enz, nee gewoon he-le-maal niets...

Het frustreert me, dat voor mijn gevoel mijn ex totaaaaaal niet geinteresseerd is in hoe het met mij gaat... alleen hoe ze zich zelf voelt....
YouTube
pi_109575946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja Puk, zo denk ik ook...

Maar als ik ergens kom, en dr zie.... of hun zie..... dan weet ik nu niet of ik mij wel kan inhouden.
Aangezien ze het niet waard is om mijn hele leven op zijn kop te hebben, ontwijk ik het voorlopig even.

Impulsen heb je soms niet in de hand.

De mijne is ook afhankelijk als de pest, zoals in eerdere posts uitgelegd, maar toch bijt het.

De grootste ergernissen die ik heb is de gedachte van haar sex hebben met een ander, en dat als ik haar tegenkom, ik haar alleen kan waarnemen. Niet hallo hoe is het leuk weekend gehad enz enz, nee gewoon he-le-maal niets...

Het frustreert me, dat voor mijn gevoel mijn ex totaaaaaal niet geinteresseerd is in hoe het met mij gaat... alleen hoe ze zich zelf voelt....
Ach ik vind het juist grappig om als ik haar tegenkom met haar nieuwe vriend, tijdje naast r te staan gesprekje voeren dat hij niet kan horen, en dan zn woedende blik naar mij toe vol jaloezie _O-
Vervolgens word mijn ex dan boos op 'm omdat we gewoon een gesprekje voeren _O- _O-
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:35:35 #87
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109576143
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef pukvandepetteflet het volgende:

[..]

Ach ik vind het juist grappig om als ik haar tegenkom met haar nieuwe vriend, tijdje naast r te staan gesprekje voeren dat hij niet kan horen, en dan zn woedende blik naar mij toe vol jaloezie _O-
Vervolgens word mijn ex dan boos op 'm omdat we gewoon een gesprekje voeren _O- _O-
Ik kan niet eens met me ex praten..... niet omdat ze geen contact wil, en zogenaamd pissed off is en blablabla

maar simpelweg, omdat ik niet een leuk gesprek kan voeren met haar alsof er niets aan de hand is, terwijl er een ander overheen geweest is/gaat.

Voor je het weet krijg je gevoelens tijdens het gesprek, daarna komt het besef, en dan voel je je weer kut want het feit is zij neukt een ander en ik moet maar afwachten met welke dame ik terecht kom.

ja 't zit diep :p
YouTube
  FOK!fotograaf dinsdag 27 maart 2012 @ 18:48:00 #88
364681 over_hedge
pi_109576574
quote:

[..]

De vriend van je ex trollen. Altijd leuk :D
pi_109576634
quote:

[..]

Ja, lache. Hij doet hetzelfde als hij d'r 's avonds neukt. :{
pi_109576685
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, lache. Hij doet hetzelfde als hij d'r 's avonds neukt. :{
Pff daar maak ik me echt niet druk over.. Ik hoef haar toch niet terug en ik neuk zelf toch ook :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:55:13 #91
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_109576840
Ik voel me zo boos en rot op het moment. Als ik terugkijk hoe het uit is gegaan. Hij heeft nooit aangegeven dat hij twijfelde of wat dan ook. Gewoon keihard zitten liegen.
Toen ik vroeg waarom hij al een poosje niets meer van zich liet horen kreeg ik via de whatsapp een berichtje dat hij het niet meer zag zitten tussen ons. Via de WHATSAPP gofferdommeh :'). Dat is gewoon nog goedkoper dan via sms. Dat je na 4 jaar enkel een whatsappberichtje waard bent.
Dat doet toch best wel iets met je.

Dat hij maar mag eindigen met een suf en humorloos kinderdagverblijfopvangtrutje ofzo.
:{
My mama didn't raise no fool
pi_109576857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik kan niet eens met me ex praten..... niet omdat ze geen contact wil, en zogenaamd pissed off is en blablabla

maar simpelweg, omdat ik niet een leuk gesprek kan voeren met haar alsof er niets aan de hand is, terwijl er een ander overheen geweest is/gaat.

Voor je het weet krijg je gevoelens tijdens het gesprek, daarna komt het besef, en dan voel je je weer kut want het feit is zij neukt een ander en ik moet maar afwachten met welke dame ik terecht kom.

ja 't zit diep :p
T zit idd vrij diep zo te merken ja, Maar ik merk dat je je vooral druk maakt om met wie en hoevaak ze met iemand het bed in duikt, niet eens dat je haar mist oid...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:01:15 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109577095
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:55 schreef pukvandepetteflet het volgende:

[..]

T zit idd vrij diep zo te merken ja, Maar ik merk dat je je vooral druk maakt om met wie en hoevaak ze met iemand het bed in duikt, niet eens dat je haar mist oid...
Klopt, dat valt me zelf ook op..... Dat is ook iets wat ik probeer uit te vogelen.
Voordat ik haar had, was ik een einzelgänger, ging gerust dagen alleen weg, en ben afgelopen zomer zelfs in me eentje naar Italië met de auto gegaan (aanrader! Mooie route)!!

Het is gewoon die geestelijke connectie die ik nog heb ofzo, ik weet niet wat het is, ik kan het zelf ook niet uitleggen. Gewoon de gedachte dat ze op de achterbank ligt te krikken met een andere vent makes me puke.

Want mis ik haar? Ach, ik weet het niet, als ik (niet arrogant) kijk wat zij mij te bieden heeft, is het liefde en that's it.
Als ik naar mezelf kijk, goede baan (al zeg ik het zelf) rijbewijs en auto, een koopwoning en ik kan gaan en staan waar ik wil... daar heb ik haar niet voor nodig.
Zij, ter info, is 23 woont thuis, geen rijbewijs, en heeft een part time baantje... highschoolgedrag vertonen met dr vriendinnen etc. Drama waar ik geen zin meer in heb op mijn leeftijd (nog maar 25 maar toch).

Het is allemaal heel dubbel, de pest is dat ik het zelf ook allemaal niet zo goed weet, wat nu de "missing link" in dit geheel is.

[ Bericht 2% gewijzigd door ManageTheAnger op 27-03-2012 19:08:55 ]
YouTube
pi_109578673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Klopt, dat valt me zelf ook op..... Dat is ook iets wat ik probeer uit te vogelen.
Voordat ik haar had, was ik een einzelgänger, ging gerust dagen alleen weg, en ben afgelopen zomer zelfs in me eentje naar Italië met de auto gegaan (aanrader! Mooie route)!!

Het is gewoon die geestelijke connectie die ik nog heb ofzo, ik weet niet wat het is, ik kan het zelf ook niet uitleggen. Gewoon de gedachte dat ze op de achterbank ligt te krikken met een andere vent makes me puke.

Want mis ik haar? Ach, ik weet het niet, als ik (niet arrogant) kijk wat zij mij te bieden heeft, is het liefde en that's it.
Als ik naar mezelf kijk, goede baan (al zeg ik het zelf) rijbewijs en auto, een koopwoning en ik kan gaan en staan waar ik wil... daar heb ik haar niet voor nodig.
Zij, ter info, is 23 woont thuis, geen rijbewijs, en heeft een part time baantje... highschoolgedrag vertonen met dr vriendinnen etc. Drama waar ik geen zin meer in heb op mijn leeftijd (nog maar 25 maar toch).

Het is allemaal heel dubbel, de pest is dat ik het zelf ook allemaal niet zo goed weet, wat nu de "missing link" in dit geheel is.
Zelf al met een ander geweest? desnoods een scharrel oid? ik denk dat dat je best zou kunnen helpen
pi_109579047
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:55 schreef La_Vita het volgende:
Ik voel me zo boos en rot op het moment. Als ik terugkijk hoe het uit is gegaan. Hij heeft nooit aangegeven dat hij twijfelde of wat dan ook. Gewoon keihard zitten liegen.
Toen ik vroeg waarom hij al een poosje niets meer van zich liet horen kreeg ik via de whatsapp een berichtje dat hij het niet meer zag zitten tussen ons. Via de WHATSAPP gofferdommeh :'). Dat is gewoon nog goedkoper dan via sms. Dat je na 4 jaar enkel een whatsappberichtje waard bent.
Dat doet toch best wel iets met je.

Dat hij maar mag eindigen met een suf en humorloos kinderdagverblijfopvangtrutje ofzo.
:{
Bah, laf dat hij het zo brengt zeg :r
Sterkte meis O+
pi_109579145
@ Managetheanger: Same here! Gek he.. en dan toch is connectie en liefde het allerbelangrijkst.

Mijn ex is 5 jaar ouder, heeft geen woning, geen opleiding en eigenlijk ook bijna nooit geld.. schulden zelfs. En dat kon me geen fuck schelen want het was een toptijd. En ik mis hem ook nog steeds. terwijl je weet dat er gewoon geen toekomst in zit.. dat is op zich wel een troost.

Heb vrijdag wel afgesproken met iemand.. ken ik van een avondje kroeg. Vond hem heel leuk!! Vind daten alleen heel awkward en geforceerd dus hoop dat het leuk wordt en dat het een beetje wederzijds is ;p ik kan nooit zo interessant over mezelf vertellen. Sterker nog, ik heb niet zo'n heel boeiend leven hahah .. hij wel volgens mij ;p

Ohwell......
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:49:17 #97
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109579154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef pukvandepetteflet het volgende:

[..]

Zelf al met een ander geweest? desnoods een scharrel oid? ik denk dat dat je best zou kunnen helpen
Helemaal niets van bovenstaande... het is nu 3 week geleden dat ze bij mij was.

Voordat ik met haar ging, had ik een mooi leven, sliep in hotels voor me werk, en had het bekende: "elk stadje ander schatje" syndroom.

Alles opgegeven voor haar.... dus ik heb NIETS meer achter de hand.

Op 1 of andere manier kan ik in real life ook niet heel makkelijk vrouwen versieren. Zodra ik met ze in gesprek ben wel, maar voordat ik die muur overben....... is het einde van de avond al genaderd.

Net in de Albert Heijn bijv... super mooie dame... wat doe ik? Niets.... ja ik wenste haar een fijne avond.
YouTube
pi_109579230
Ik heb nog heel vaak de drang, om weer contact op te zoeken met mijn ex, als ik dan denk dat ik gewoon moet doorzetten is dat gewoon rot gevoel, hebben jullie die drang ook wel is?
pi_109579251
Pff alsof je in de AH spontaan vrouwen moet gaan versieren? Is dat wel normaal dan? :P Dat is pas een hoge drempel.. ;p Zou het zelf niet erg vinden als een man dat bij mij zou doen hoor haha maar zou toch gek op kijken.

Tijdens een avondje uit praat ik echt met iedereen (is miss ook makkelijker als vrouw want ze zeggen nooit; ey zout es op), maar op random plekken zou ik dat ook niet kunnen :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:54:03 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109579386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb nog heel vaak de drang, om weer contact op te zoeken met mijn ex, als ik dan denk dat ik gewoon moet doorzetten is dat gewoon rot gevoel, hebben jullie die drang ook wel is?
Elke dag.....
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')