Is geen antwoord op m'n vraag.quote:
Ik had verwacht dat in de strijd Natuur Vs. Russisch staal, de roestduivel voor de overwinning zou zorgen.quote:
Wat is er met de Niva gebeurd dan? Heeft hij z'n auto ook in de waddenzee geparkeerd?quote:
quote:
Volgens hun jaarverslag gaat het prima: http://www.salesforce.com(...)FY12AnnualReport.pdfquote:
das gegoochel met oude cijfertjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens hun jaarverslag gaat het prima: http://www.salesforce.com(...)FY12AnnualReport.pdf
eigenlijk liever nietquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:21 schreef Anne het volgende:
Ja man, densmee, we stonden bij je aan de deur, maar je was niet thuis, afgelopen weekend.
vrijdag, zaterdag, zondag en maandagquote:
ow toen was ik of nog niet thuis van udenhout onder zeil of ik was met de xr600 gummenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
vrijdag, zaterdag, zondag en maandag
en de smurfjes zondag denk ik![]()
jep wij werken daar rondom in de buurt inderdaad en dan vooral zuidkant snelweg, achter cafe dennenlucht hebben wij enkele percelen liggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef lipje het volgende:
is dit een beetje in de buurt waar jij beweert te werken?
[ afbeelding ]
Die trommelrommel is toch symmetrisch waardoor de rijrichting er niet toe doet ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat de remschoenen op een bepaalde manier gemonteerd zitten 'grijpen' ze zich bij achteruit rijden sneller vast en bij weer vooruit rijden kun je dus een 'kloenk' horen waar ze weer de cilinders ingeduwd worden
Dat heet burnout. Wielen laten draaien terwijl de auto stil staat tot er een band boem zegt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Sterkte Dingest
Mooie backfire hierhttp://www.facebook.com/p(...)otif_t=photo_comment
Hier:quote:
Smurfje en grote smurfquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
vrijdag, zaterdag, zondag en maandag
en de smurfjes zondag denk ik![]()
Rijden was te eng?quote:
Iets met mechaniek en draairichting enzo.. doe maar eens met bijna versleten voeringen een stukkie achteruit rijden en dan de handrem erop.. veel plezier met los krijgenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die trommelrommel is toch symmetrisch waardoor de rijrichting er niet toe doet ?
[ afbeelding ]
LoLquote:
Er zaten heel snel nieuwe blokken en schijven op hoor. En een nieuw excentriek in de remklauwquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Paladijn het volgende:
Gelukkig zijn auto's bij jou in goede handen
iedereen weet wel dat het inferieure ontwerp van een bx geen handrem op de achteras toelaat inderdaadquote:
vast door iemand zuidelijker dan Gelderland/Zuid Holland ontworpen, en geadoreerd door een Friesquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef densmee het volgende:
[..]
iedereen weet wel dat het inferieure ontwerp van een bx geen handrem op de achteras toelaat inderdaad
whehe die foto is 6 weken oudquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:20 schreef PeuRac het volgende:
Alex z'n auto gespot: [ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/539409622
Nee, zijn opa, meneer Limoenman. André is in Antwerpen geboren, als zoon van de heer Citroen, zijn vader vond Limoenman niet hip genoeg. De familie verhuisde naar Frankrijk, en André vind de puntjes op de e wel interessant staan. Volgesn zijn biografie that is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Andre Citroen kwam van origine uit Amsterdam meen ik :x
Maar die was al dood ten tijde van de BX.
oh het zijn meerdere Friezen die m adorerenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, zijn opa, meneer Limoenman. André is in Antwerpen geboren, als zoon van de heer Citroen, zijn vader vond Limoenman niet hip genoeg. De familie verhuisde naar Frankrijk, en André vind de puntjes op de e wel interessant staan. Volgesn zijn biografie that is.
Kijk hem jaloers zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef densmee het volgende:
[..]
iedereen weet wel dat het inferieure ontwerp van een bx geen handrem op de achteras toelaat inderdaad
Je weet het beter dan ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, zijn opa, meneer Limoenman. André is in Antwerpen geboren, als zoon van de heer Citroen, zijn vader vond Limoenman niet hip genoeg. De familie verhuisde naar Frankrijk, en André vind de puntjes op de e wel interessant staan. Volgesn zijn biografie that is.
nee, had die biografiekado gekregenvan citroen nederland voor mn onderzoekquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef lipje het volgende:
[..]
oh het zijn meerdere Friezen die m adoreren
Lipje mompelt iets over dijk eromheen en afzinken![]()
ja inderdaad ik ben jaloers, maar toch echt niet jaloers op iemand die BXquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kijk hem jaloers zijn
[..]
Je weet het beter dan ik
oh dan hoeft de dijk alleen om Joure heenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, had die biografiekado gekregenvan citroen nederland voor mn onderzoekheb ook de biografie van oa John Z. DeLorean en de man achter Hyundai
Neenee ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef densmee het volgende:
[..]
ja inderdaad ik ben jaloers, maar toch echt niet jaloers op iemand die BXrijdt.
En dan ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
oh dan hoeft de dijk alleen om Joure heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |