Je lokt ook reacties uit met je "Ik heb gesproken!" posts.quote:
Ik kwets toch niemand met zo'n zinnetjequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je lokt ook reacties uit met je "Ik heb gesproken!" posts.
Het is irritant en offtopic. Gewoon lief doen.
Mooi.quote:
Je bent hier niet op je kleuterschoolquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef computerprobleem het volgende:
Hij post genoeg 'anti-CP' berichten in mijn topics, dus mag ik ook weleens 'anti-sm26' berichten posten in zijn topics.
ONZ is toch niet veel anders?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent hier niet op je kleuterschool
quote:
Voor sommigen helaas niet.quote:
Omdat ik je haat en hoop dat je 3e graads brandwonden oploopt in een bosbrand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef Paul het volgende:
Maak hier gedichten voor elkaar
WAAROM SLOTJE
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ik je haat en hoop dat je 3e graads brandwonden oploopt in een bosbrand.
HOU JE BEK MONGOOLTJE KLAPPIES KEN JE KRIJGE OP DE BAKKUSquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ik je haat en hoop dat je 3e graads brandwonden oploopt in een bosbrand.
Ik breek je krokante handjes en stop ze in je reet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU JE BEK MONGOOLTJE KLAPPIES KEN JE KRIJGE OP DE BAKKUS
ja hallo wat is dat voor kulargumentquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef smegmanus het volgende:
Gaat niet open, het is geen gedichtenforum hiero.
Aju.
Ik zet 't bier vast koud.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja hallo wat is dat voor kulargument
het is bijna een naamtopic man.
ik weet waar je auto rijdt en hoe blij je ermee bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |