abonnement Unibet Coolblue
pi_109547984




Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB. Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen, de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.

Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.

Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan. Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie, genaamd Minecraft Pocket Edition en een versie voor de xbox 360.

SPOILER: Youtube
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: MenderV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mFOK
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



SPOILER: FOK!KERS IN-GAME
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
pi_109548004
zal ik gelijk even dat bericht hier plaatsen :P



Morgenavond is er weer een event!

Morgenavond wilde ik weer eens een event houden. Dit keer met de LOST map. *O*

Zodra het begint gaan alle spelers het eiland op. Alleen op het eiland zijn een aantal vreemde gebouwen en ondergrondse bunkers. Het is de bedoeling dat je probeert te overleven op het eiland, en het de andere spelers zo moeilijk mogelijk maakt!

De speler mag van alles gebruik maken en blocks afbreken, alleen het is verboden onder de hoogte 16 te minen. Daaronder mag dus geen enkele block gemined worden.

Op sommige plekken zijn chests te vinden, dus het kan de moeite waard zijn om een hoge berg te beklimmen of een diepe ondergrondse bunker te bezoeken. :)

Regels:
- geen cheats/xray of wat voor troep dan ook
- dood = dood, hierna kun je het eiland niet meer op
- onder hoogte 16 mogen geen blocks gemined worden! (hoogte 16 dus nog wel)
- ga niet zitten kloten met flint and steel of tnt
- het is toegestaan groepjes te vormen van maximaal 2 spelers

een paar screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint om 19:45/20:00 uur
IP: 109.72.41.16


kaart van de wereld, mag gewoon gebruikt worden. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag even PM'en of in het topic reageren als je mee wilt doen. Iedereen is welkom!
pi_109548095
Diamantregen @ mfok event van gisteren.


mFok bank voor financiële wereldheerschappij. (in aanbouw) (incl onderdegrondse kluis)
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  maandag 26 maart 2012 @ 21:49:30 #4
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_109548191
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef rijsttafel het volgende:
Diamantregen @ mfok event van gisteren.
[ afbeelding ]

mFok bank voor financiële wereldheerschappij. (in aanbouw) (incl onderdegrondse kluis)
[ link | afbeelding ]
alle plaatjes zijn kapout bij mij
pi_109548287
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:49 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

alle plaatjes zijn kapout bij mij
Meer mensen last van?

Hier werkt het gewoon.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_109548475
Hier ook gewoon.

Tevens kut-TT
  maandag 26 maart 2012 @ 21:57:43 #7
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_109548663
EDIT: whitelist is er nog niet af, excuses
pi_109548699
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef Flodder450 het volgende:
EDIT: whitelist is er nog niet af, excuses

is er nog steeds
pi_109549248
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:58 schreef Syphixx het volgende:

[..]

is er nog steeds
Nu is die eraf ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 23:04:39 #10
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_109551853
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier ook gewoon.

Tevens kut-TT
Houdt toch eens op man.

Mau, misschien doe ik ook wel mee. Ik laat nog wel even weten.
pi_109551874
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Houdt toch eens op man.

Mau, misschien doe ik ook wel mee. Ik laat nog wel even weten.
mooi :)
pi_109552813
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef maurisioo het volgende:

[..]

voor worldedit heb ik weer bukkit nodig, en mcedit werkt niet meer met die nieuwe 'anvil' worlds. :P
ik gebruik mcedit hoor en die kan je gewoon gebruiken???
  maandag 26 maart 2012 @ 23:33:13 #13
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
  maandag 26 maart 2012 @ 23:34:54 #15
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109553162
Diamant regen @ mfok?
Sorry hoor maar dat is echt hypocriet..
Zeiken als iemand 2/3 diamond wint in een maze event ofzo, maar wel gewoon diamonds random gooien..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109553204
Jongens, het moet toch survival blijven. :|
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  maandag 26 maart 2012 @ 23:43:04 #17
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_109553502
Beta builds van Optifine en Invtweaks zijn er. En de Macro / Keybind mod is naar 1.2.4 geupdate
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  Lieve Belg dinsdag 27 maart 2012 @ 00:30:38 #18
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_109555014
Godverdomse katten gaan nu altijd op mijn bed en kisten zitten :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_109555148
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:30 schreef Jump het volgende:
Godverdomse katten gaan nu altijd op mijn bed en kisten zitten :')
Zelfs als je ze expliciet zegt te gaan zitten?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 01:47:14 #20
370464 IncubatingBob
Lekker bouwen!
pi_109555987
Berend of Flodder of een mod of wie dan ook.

Ik kom net op de server en ik kan niets doen! er staat NEW voor mijn usernaam. Ik kan niks plaatsen, ik kan mijn kisten niet openen. Helemaal niets!

Help me snel alstublieft!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 08:29:57 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109557303
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:47 schreef IncubatingBob het volgende:
Berend of Flodder of een mod of wie dan ook.

Ik kom net op de server en ik kan niets doen! er staat NEW voor mijn usernaam. Ik kan niks plaatsen, ik kan mijn kisten niet openen. Helemaal niets!

Help me snel alstublieft!
Ik heb wel rechten! :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109557649
Heren projectgenoten,

met trots maak ik bekend dat de fase 1 van de bouw van de universiteit is afgerond. De fasen 2 en 3, waarin het dak en de kelder aan bod komen, zullen na de bouw van de stad gestart worden.

Ik wil u uitnodigen, de universiteit te komen bewonderen. De locatie is u bekend, de tijd is aan u om te kiezen.

Met vriendelijke groeten,

jkmn
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:17:43 #23
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109557962
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef maurisioo het volgende:
zal ik gelijk even dat bericht hier plaatsen :P

[ afbeelding ]

Morgenavond is er weer een event!

Morgenavond wilde ik weer eens een event houden. Dit keer met de LOST map. *O*

Zodra het begint gaan alle spelers het eiland op. Alleen op het eiland zijn een aantal vreemde gebouwen en ondergrondse bunkers. Het is de bedoeling dat je probeert te overleven op het eiland, en het de andere spelers zo moeilijk mogelijk maakt!

De speler mag van alles gebruik maken en blocks afbreken, alleen het is verboden onder de hoogte 16 te minen. Daaronder mag dus geen enkele block gemined worden.

Op sommige plekken zijn chests te vinden, dus het kan de moeite waard zijn om een hoge berg te beklimmen of een diepe ondergrondse bunker te bezoeken. :)

Regels:
- geen cheats/xray of wat voor troep dan ook
- dood = dood, hierna kun je het eiland niet meer op
- onder hoogte 16 mogen geen blocks gemined worden! (hoogte 16 dus nog wel)
- ga niet zitten kloten met flint and steel of tnt
- het is toegestaan groepjes te vormen van maximaal 2 spelers

een paar screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint om 19:45/20:00 uur
IP: 109.72.41.16


kaart van de wereld, mag gewoon gebruikt worden. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag even PM'en of in het topic reageren als je mee wilt doen. Iedereen is welkom!
Wie heeft er zin om dan op ts te komen? Ik heb wel zin om het dan te filmen. :)

En berend, kunnen we dan jou ts lenen? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 27-03-2012 09:24:54 ]
pi_109559514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heren projectgenoten,

met trots maak ik bekend dat de fase 1 van de bouw van de universiteit is afgerond. De fasen 2 en 3, waarin het dak en de kelder aan bod komen, zullen na de bouw van de stad gestart worden.

Ik wil u uitnodigen, de universiteit te komen bewonderen. De locatie is u bekend, de tijd is aan u om te kiezen.

Met vriendelijke groeten,

jkmn
Universiteit .. leuk idee voor een project!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_109559802
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef maurisioo het volgende:
zal ik gelijk even dat bericht hier plaatsen :P

[ afbeelding ]

Morgenavond is er weer een event!

Morgenavond wilde ik weer eens een event houden. Dit keer met de LOST map. *O*

Zodra het begint gaan alle spelers het eiland op. Alleen op het eiland zijn een aantal vreemde gebouwen en ondergrondse bunkers. Het is de bedoeling dat je probeert te overleven op het eiland, en het de andere spelers zo moeilijk mogelijk maakt!

De speler mag van alles gebruik maken en blocks afbreken, alleen het is verboden onder de hoogte 16 te minen. Daaronder mag dus geen enkele block gemined worden.

Op sommige plekken zijn chests te vinden, dus het kan de moeite waard zijn om een hoge berg te beklimmen of een diepe ondergrondse bunker te bezoeken. :)

Regels:
- geen cheats/xray of wat voor troep dan ook
- dood = dood, hierna kun je het eiland niet meer op
- onder hoogte 16 mogen geen blocks gemined worden! (hoogte 16 dus nog wel)
- ga niet zitten kloten met flint and steel of tnt
- het is toegestaan groepjes te vormen van maximaal 2 spelers

een paar screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint om 19:45/20:00 uur
IP: 109.72.41.16


kaart van de wereld, mag gewoon gebruikt worden. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag even PM'en of in het topic reageren als je mee wilt doen. Iedereen is welkom!
da is nie op menderv toch??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')