Ik heb geen mailbomb gehad to nu toequote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Hehe, TS. Ik lees net over die mailbomb in een sommatie van je.
Baas!
In de sommatie van Brein staat dat er via jouw domein duizenden mails naar Brein zijn gestuurd. Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb geen mailbomb gehad to nu toe
http://kuikpibay.tk/
Wait what??How?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de sommatie van Brein staat dat er via jouw domein duizenden mails naar Brein zijn gestuurd. Dat bedoel ik
34. op pagina 9 van de pdf die je linktequote:
Die heb ik weggehaald.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
34. op pagina 9 van de pdf die je linkte
Dat las ik idd ook!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
34. op pagina 9 van de pdf die je linkte
Vandaar ook mijn verwijderde reactie dat dit om een andere site ging.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had niet eens in de gaten en het is reeve-technology.nl ,niet dehomies.nl.
Klopt,ik heb die proxy pas gisteren aangemaakt(net een .tk erbij gedaan).quote:Op maandag 26 maart 2012 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verwijderde reactie dat dit om een andere site ging.
Kloppen de namen dan ook in de beschikking? ( J en M?)
Omdat die ook aan een subsite van dehomies worden gelinkt.
Of is dit gewoon een ctrl+C ctrl+V tje van de mensen bij brein?
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt,ik heb die proxy pas gisteren aangemaakt(net een .tk erbij gedaan).
Als je nou eerst je beschikking even goed doorleest, dan kun je met ons meelachenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt,ik heb die proxy pas gisteren aangemaakt(net een .tk erbij gedaan).
Ik heb 'm niet eens gelezen maar volgens mij klopt er geen reet vanquote:Op maandag 26 maart 2012 22:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als je nou eerst je beschikking even goed doorleest, dan kun je met ons meelachen
Het is gewoon chantage.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:09 schreef Rapaille het volgende:
Gewoon iets als url doen van ikvindtimkuikeenklootzak.com . Zodra ze een sommatie sturen een persbericht de deur uit doen. Kost je zo'n 250 euro maar wel tof om het in het nieuws te zien
Wel,kneus.quote:
quote:Brein wou nog graag dat we een door hun opgesteld tekstje hier neer zouden zetten met een link naar 'legale' (lees: saaie commerciele mainstream meuk) download-alternatieven, maar dat zoeken ze maar lekker uit. Leukere alternatieven voor The Pirate Bay zijn bijvoorbeeld: demonoid, torrent box, kickass torrents, fenopy, isohunt, etc. etc.
quote:Info Ik wil The Pirate Bay,ikwilthepiratebay@gmail.com
23:27 (4 minutes ago)
to me
Wow, ze zijn snel
en achterlijk...
Ik zou ze maar een leuk mailtje terugsturen. Iets in de trant van:
Beste Brein,
Ik heb deze mail niet ontvangen. Slechts aangetekende post, bezorgd door een gediplomeerd deurwaarder, kan ik lezen. En als u toch bezig bent, check dan eens de domeinnaam.
Victuri te salutat!
haha, die tekst op br3in.nlquote:Op maandag 26 maart 2012 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
www.ikwilthepiratebay.nl
www.br3in.nl is gisteren offline gehaald.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |