Je zal wel als rechtspersoon gesommeerd worden. Met andere woorden, je kan dan waarschijnlijk gelijk beginnen met aftikken als je een nieuwe proxy opzet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
En dan maak je dus gewoon weer een nieuwe proxy. Zo kan je door blijven gaan.
quote:Niet iedereen lijkt echter onder de indruk en hoewel een hoop proxies gehoor geven, lijkt het vechten tegen de bierkaai.
Snelheid valt best mee, voor een proxy.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Even wat aanpassen![]()
http://reeve-technology.nl/kuikpibay.html
Ik heb Leaseweb.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Snelheid valt best mee, voor een proxy.
Zolang de eigenaar geen Nederlands rechtspersoon is, kunnen ze denk ik niet veel doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef MaGNeT het volgende:
Wat denkt Brein eigenlijk te doen aan proxies die je in het buitenland host?
Plaats op je site een haatbrief jegens Tim Kuik.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kreeg een email van Stichting BREIN vandaag,dat ik mijn proxy van TPB stop moet zetten a.s woensdag(het is wel een bedrijfsite).En ook nog iets erbij toevoegen als het weg is.![]()
![]()
Kuik en co is lekker bezig om de kleintjes te pakken,kreeg een tevens een link naar hier.
zie de sig voor de proxy.:+
Al gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Moet je nog wel je onderschrift aanpassen
Dan moet je even zoeken op "anonymous offshore domain".quote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even een buitenlansde proxy server zoeken!!!
Thanksquote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan moet je even zoeken op "anonymous offshore domain".
Of ik ik dien een tegenaanklacht in.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef themole het volgende:
Stuur een mailtje terug dat ze die sommatie van hun kunnen uitprinten en in hun hol kunnen stoppen. Dat zal ze leren.
Stichting Brein heet in Fryslân sowieso geen jurisdictie.quote:
Ik heb geen mailbomb gehad to nu toequote:Op maandag 26 maart 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Hehe, TS. Ik lees net over die mailbomb in een sommatie van je.
Baas!
In de sommatie van Brein staat dat er via jouw domein duizenden mails naar Brein zijn gestuurd. Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb geen mailbomb gehad to nu toe
http://kuikpibay.tk/
Wait what??How?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de sommatie van Brein staat dat er via jouw domein duizenden mails naar Brein zijn gestuurd. Dat bedoel ik
34. op pagina 9 van de pdf die je linktequote:
Die heb ik weggehaald.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
34. op pagina 9 van de pdf die je linkte
Dat las ik idd ook!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
34. op pagina 9 van de pdf die je linkte
Vandaar ook mijn verwijderde reactie dat dit om een andere site ging.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had niet eens in de gaten en het is reeve-technology.nl ,niet dehomies.nl.
Klopt,ik heb die proxy pas gisteren aangemaakt(net een .tk erbij gedaan).quote:Op maandag 26 maart 2012 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verwijderde reactie dat dit om een andere site ging.
Kloppen de namen dan ook in de beschikking? ( J en M?)
Omdat die ook aan een subsite van dehomies worden gelinkt.
Of is dit gewoon een ctrl+C ctrl+V tje van de mensen bij brein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |