ditquote:
Waarom hebben die meer uitstraling volgens jou? Als clubs status met het prachtige Kasteel + Historie? Zwolle speelt wel beter voetbal dan dat afbraak voetbal van Spartaquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
De Graafschap eruit, belachelijk slecht zijn ze. Daarnaast spelen ze kutvoetbal.
Sparta dat promoveert zou wel mooi zijn, die hebben meer uitstraling dan Zwolle. Verder hoop ik op een verrassing van Cambuur via nacompetitie.
Ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom hebben die meer uitstraling volgens jou? Als clubs status met het prachtige Kasteel + Historie?
Heb je gelijk in, ik gun het Sparta van harte, om dezelfde redenen. Maar ik gun Zwolle het ook, kom zelf uit Zwolle, zie regelmatig wedstrijdjes al jarenlang. Ze verdienen het gewoon, nu al twee seizoenen met vrij goed spelquote:
geen cambuurquote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus:
Rechtstreeks
Zwolle <-> Graafschap
Spangen <-> Excelsior
Cambuur <-> ADO
zeker Zwolle promoveert en Sparta hopelijk in de nacompetitie ten koste van Excelsior of VVV.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik gun het Sparta van harte, om dezelfde redenen. Maar ik gun Zwolle het ook, kom zelf uit Zwolle, zie regelmatig wedstrijdjes al jarenlang. Ze verdienen het gewoon, nu al twee seizoenen met vrij goed spel
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
VVV en de Graafschap eruit, Zwolle en Sparta erin
Leg eens even uit dan...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommige mensen snappen het doel van dit topic niet
Hij bedoelt: welke van de potentiele degradatiekandidaten zie je het liefst degraderen? En vervolgens beginnen een aantal hun haat te spuien tegen ploegen die (waarschijnlijk) nooit zullen degraderen.quote:
Het gat tussen laagste 3 van de Eredivisie en bovenste 2/3 van de Jupiler League valt wel aardig mee volgens mij. Vorig jaar speelde Zwolle dat VVV twee wedstrijden echt helemaal weg, maar doordat die lui er 4 counters inschoten gingen ze door. Bij RKC hebben ze ook nog aardig wat spelers lopen van vorig jaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
Zie Zwolle het niet meer weggeven, helaas. Jammer dat zo´n nietszeggende club in de eredivisie komt te spelen. Anders had ik graag Den Bosch en Sparta erbij gehad van dat rijtje periodekampioenen/bovenaan.
In de eredivisie moet De Graafschap er dan maar uit, jammer want het is natuurlijk een veel mooiere club dan Excelsior. Maar voor Feyenoord is het nou éénmaal beter wanneer Excelsior zo hoog mogelijk speelt.
Zie trouwens geen enkele eerstedivisieclub er via de nacompetitie inkomen. Gat ere - JL wordt veel te groot.
Dat bedoel ik. VVV was toen zwaar uit vorm en nog redden ze het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Het gat tussen laagste 3 van de Eredivisie en bovenste 2/3 van de Jupiler League valt wel aardig mee volgens mij. Vorig jaar speelde Zwolle dat VVV twee wedstrijden echt helemaal weg, maar doordat die lui er 4 counters inschoten gingen ze door.
Werden 2 wedstrijden compleet weggespeeld door Zwolle, VVV scoorde met een paar counters en ging door. Zwolle speelde vorig jaar ook nog een uitstekende wedstrijd tegen Twente in de beker en ook Willem II werd vorig uitgeschakeld door Zwolle. Doodzonde dat Zwolle Wildschut naar VVV heeft laten gaan overigensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. VVV was toen zwaar uit vorm en nog redden ze het.
Toen het zo dramatisch ging met Feyenoord was na een paar maanden de lol er ook wel vanaf. Daarna werd het gewoon zielig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen Ajax willen zien degraderen. Is het zodat je dan een stukkie makkelijker kampioen kan worden? Ik zou flink balen als Feyenoord of PSV zou degraderen.
(ok misschien is het voor 1 seizoen leuk omdat je ze d'r dan mee kan trollen)
Ik gun het de club wel en zou het wel grappig vinden maar de City supporters zijn echt drama. Een groepje tieners die denken dat ze eckte eckte hooligans zijn en heel Almere volplakken met stickertjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee maar zou wel leuk zijn als ze opeens promoveren in de eredivisie
Woon zelf in Diemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |