ditquote:
Waarom hebben die meer uitstraling volgens jou? Als clubs status met het prachtige Kasteel + Historie? Zwolle speelt wel beter voetbal dan dat afbraak voetbal van Spartaquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
De Graafschap eruit, belachelijk slecht zijn ze. Daarnaast spelen ze kutvoetbal.
Sparta dat promoveert zou wel mooi zijn, die hebben meer uitstraling dan Zwolle. Verder hoop ik op een verrassing van Cambuur via nacompetitie.
Ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom hebben die meer uitstraling volgens jou? Als clubs status met het prachtige Kasteel + Historie?
Heb je gelijk in, ik gun het Sparta van harte, om dezelfde redenen. Maar ik gun Zwolle het ook, kom zelf uit Zwolle, zie regelmatig wedstrijdjes al jarenlang. Ze verdienen het gewoon, nu al twee seizoenen met vrij goed spelquote:
geen cambuurquote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus:
Rechtstreeks
Zwolle <-> Graafschap
Spangen <-> Excelsior
Cambuur <-> ADO
zeker Zwolle promoveert en Sparta hopelijk in de nacompetitie ten koste van Excelsior of VVV.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik gun het Sparta van harte, om dezelfde redenen. Maar ik gun Zwolle het ook, kom zelf uit Zwolle, zie regelmatig wedstrijdjes al jarenlang. Ze verdienen het gewoon, nu al twee seizoenen met vrij goed spel
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
VVV en de Graafschap eruit, Zwolle en Sparta erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |