per honderd gram zijn die net zo slecht.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een laat goed voornemen: als ik zin heb in chips, neem ik een minder slechte variant, zoals luchtige zoutjes of popcorn.
En nu maar eraf met die kilo's.Mag wel eens tijd worden ...
Welke? Popcorn of luchtige zoutjes?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
per honderd gram zijn die net zo slecht.
Beide.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke? Popcorn of luchtige zoutjes?
Ik wil er 15 kilo af. Dan heb ik een ideaal gewicht.
Maar hoe krijg ik een slanke taille? Ik heb daar namelijk een vetophoping en met oefeningen gaat het niet weg.Terwijl het hartstikke ongezond is.
Géén schuine buikspieroefeningen doenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Welke? Popcorn of luchtige zoutjes?
Ik wil er 15 kilo af. Dan heb ik een ideaal gewicht.
Maar hoe krijg ik een slanke taille? Ik heb daar namelijk een vetophoping en met oefeningen gaat het niet weg.Terwijl het hartstikke ongezond is.
Op de verpakking staat dat in luchtige zoutjes minder vet zit en zo'n 140 kcal minder per 100 gram.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beide.
Je moet gezond eten en regelmatig bewegen. En als het niet in je bouw zit om een wespentaille te krijgen wordt dat sowieso lastig.
Geen? Hoezo niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Géén schuine buikspieroefeningen doenEn verder kan je plaatselijk geen vet kwijt raken door speciale oefeningen oid, helaasch
omdat je dan je spieren daar traint en dus een bredere taille krijgt uiteindelijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen? Hoezo niet?
Het liefst wil ik liposuctie om het overtollige vet te laten verwijderen, maar dat kan ik niet betalen.
Omdat je je schuine buikspieren verstevigt en ook groter maakt en daardoor gaat je taille eerder weg dan dat het duidelijker wordt. Rechte buikspieroefeningen zijn prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen? Hoezo niet?
Het liefst wil ik liposuctie om het overtollige vet te laten verwijderen, maar dat kan ik niet betalen.
Misschien moet je dan eens stoppen met het soort excuses als hieronder. Gewoon GEEN chips ipv vergoeilijken wat je eet. Probeer wat dingen uit en vooral blijf bij je voornemen om het niet te doen. Je zult zien dat ook de gezonde snacks vanzelf lekker worden en die trek in ongezonde dingen ook verdwijnt.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat in luchtige zoutjes minder vet zit en zo'n 140 kcal minder per 100 gram.
Ik zit elke dag al >30 minuten op de hometrainer en eet gezond:
Ontbijt/lunch/brunch met volkoren brood met jam/vruchtenhagel/boterhamworst, ik probeer 6 glazen water per dag te drinken (maar dat lukt niet altijd, want ik ben heel vaak misselijk), eet eigenlijk elke dag fruit, elke dag een schaaltje vruchtenyoghurt, avondeten met genoeg groente en ik probeer 6 dagen per week gezond te dineren (dus geen pizza, patat, etc.).
En ik heb nooit een wespentaille gehad, maar van die vetophoping wil en moet ik echt af.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een laat goed voornemen: als ik zin heb in chips, neem ik een minder slechte variant, zoals luchtige zoutjes of popcorn.
En nu maar eraf met die kilo's.Mag wel eens tijd worden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |