abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109540313
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 maart 2012 @ 19:29:06 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_109540345
pudding. Ik krijg al kippenvel van het woord. Net als Brinta.

Jeugdtrauma's, I haz em :')
disclaimer
pi_109540352
mijn moeder had vroeger altijd van die kolerepakjes, waarmee je van die doorzichtige jelly kon maken. toen huiverde ik al bij het idee, vieze glibberstructuur.

en ik móest het opeten :')
*ril*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 maart 2012 @ 19:29:48 #4
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_109540376
Jelly is vooral leuk om mee te spelen. O+

Toch maar eens fruit geregeld, over een half uurtje een appel. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_109540400
*bekijkt tt* Maar met een zanderig gevoel! Ofzo...

Ik val telkens van de bandwagon.. *ruggegraatloos is*...Vandaag toch weer goed begonnen, maar ik mis m'n drive van vorig jaar.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:32:05 #6
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109540492
Een laat goed voornemen: als ik zin heb in chips, neem ik een minder slechte variant, zoals luchtige zoutjes of popcorn.
En nu maar eraf met die kilo's. 8-) Mag wel eens tijd worden ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_109540502
:r kar :r ne :r melk :r se :r PAP :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109540656
Griesmeelpap :9
My salvation lies in your love..
  maandag 26 maart 2012 @ 19:36:09 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_109540684
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een laat goed voornemen: als ik zin heb in chips, neem ik een minder slechte variant, zoals luchtige zoutjes of popcorn.
per honderd gram zijn die net zo slecht.
disclaimer
pi_109540696
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef BananaPancake het volgende:
Griesmeelpap :9
Brrr....
pi_109540745
Nu wil ik chokolade pudding ;(
Twiddel
  maandag 26 maart 2012 @ 19:37:28 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109540756
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

per honderd gram zijn die net zo slecht.
Welke? Popcorn of luchtige zoutjes?

Ik wil er 15 kilo af. Dan heb ik een ideaal gewicht.
Maar hoe krijg ik een slanke taille? Ik heb daar namelijk een vetophoping en met oefeningen gaat het niet weg. -O- Terwijl het hartstikke ongezond is.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:38:54 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_109540826
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar hoe krijg ik een slanke taille? Ik heb daar namelijk een vetophoping en met oefeningen gaat het niet weg. -O- Terwijl het hartstikke ongezond is.
Beide.
Je moet gezond eten en regelmatig bewegen. En als het niet in je bouw zit om een wespentaille te krijgen wordt dat sowieso lastig.
disclaimer
pi_109540956
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:

Géén schuine buikspieroefeningen doen :) En verder kan je plaatselijk geen vet kwijt raken door speciale oefeningen oid, helaasch -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109541082
Heb vanmiddag een dip gehad.
Heb een reep chocola (100 gr) naar binnen geschrokt. ;(
Gelukkig dat ik vandaag 3,5 uur gefietst en 1 uur gewandeld had *O*
Maar toch :X
Twiddel
  maandag 26 maart 2012 @ 19:43:40 #16
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109541098
quote:
99s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Beide.
Je moet gezond eten en regelmatig bewegen. En als het niet in je bouw zit om een wespentaille te krijgen wordt dat sowieso lastig.
Op de verpakking staat dat in luchtige zoutjes minder vet zit en zo'n 140 kcal minder per 100 gram.

Ik zit elke dag al >30 minuten op de hometrainer en eet gezond:
Ontbijt/lunch/brunch met volkoren brood met jam/vruchtenhagel/boterhamworst, ik probeer 6 glazen water per dag te drinken (maar dat lukt niet altijd, want ik ben heel vaak misselijk }:|), eet eigenlijk elke dag fruit, elke dag een schaaltje vruchtenyoghurt, avondeten met genoeg groente en ik probeer 6 dagen per week gezond te dineren (dus geen pizza, patat, etc.).

En ik heb nooit een wespentaille gehad, maar van die vetophoping wil en moet ik echt af.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:44:21 #17
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_109541134
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Géén schuine buikspieroefeningen doen :) En verder kan je plaatselijk geen vet kwijt raken door speciale oefeningen oid, helaasch -O-
Geen? Hoezo niet? :?

Het liefst wil ik liposuctie om het overtollige vet te laten verwijderen, maar dat kan ik niet betalen. }:|
  maandag 26 maart 2012 @ 19:46:58 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_109541269
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het liefst wil ik liposuctie om het overtollige vet te laten verwijderen, maar dat kan ik niet betalen. }:|
omdat je dan je spieren daar traint en dus een bredere taille krijgt uiteindelijk :7
disclaimer
pi_109541287
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:

Omdat je je schuine buikspieren verstevigt en ook groter maakt en daardoor gaat je taille eerder weg dan dat het duidelijker wordt. Rechte buikspieroefeningen zijn prima.

Ik heb het van een bodybuildachtige website die oefeningen had voor een sexy figuur. Zeiden dat Britney Spears haar schuine buikspieren te veel had getraind waardoor ze zo'n vierkant figuur had gekregen (voor er teveel vet over die buikspieren kwam :X ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109541405
  maandag 26 maart 2012 @ 19:50:02 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_109541423
't is op zich best logisch :D
disclaimer
pi_109541643
Ooooooooooh jongens. Ik heb al lang niet gesport :o! Heel slecht hoor. Wel veel gewandeld, maar dat is deze week weer onverstandig. Dus even kijken hoe ik deze week doorkom en dan volgende week weer lekker wandelen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109541954
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Op de verpakking staat dat in luchtige zoutjes minder vet zit en zo'n 140 kcal minder per 100 gram.

Ik zit elke dag al >30 minuten op de hometrainer en eet gezond:
Ontbijt/lunch/brunch met volkoren brood met jam/vruchtenhagel/boterhamworst, ik probeer 6 glazen water per dag te drinken (maar dat lukt niet altijd, want ik ben heel vaak misselijk }:|), eet eigenlijk elke dag fruit, elke dag een schaaltje vruchtenyoghurt, avondeten met genoeg groente en ik probeer 6 dagen per week gezond te dineren (dus geen pizza, patat, etc.).

En ik heb nooit een wespentaille gehad, maar van die vetophoping wil en moet ik echt af.
Misschien moet je dan eens stoppen met het soort excuses als hieronder. Gewoon GEEN chips ipv vergoeilijken wat je eet. Probeer wat dingen uit en vooral blijf bij je voornemen om het niet te doen. Je zult zien dat ook de gezonde snacks vanzelf lekker worden en die trek in ongezonde dingen ook verdwijnt.

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
pi_109542034
Zo, het is er weer tijd voor.
*volgt*

10kg er af zou leuk zijn :)
  maandag 26 maart 2012 @ 20:01:38 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_109542038
broccoli O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties