oh bestaan die nog? Leuk!quote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik zit hier op een inmiddels nogal ingekakte LAN-party!
Hmm, hoe laat zal ik het eens maken...

Er zitten 2 kikkers bij de rand van een vijver, zegt de ene kikker tegen de andere: "Kijk daar zit een hele vette vlieg, net onder de vijverrand.'quote:Op zondag 1 april 2012 11:50 schreef Bastard het volgende:
Peter vd Hurk levert bewijs van leven na de dood.

Heb ik ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je haar wordt lichter in de zon? Gaaf!

Dat kán toch niet? Schandalig!quote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik zit hier op een inmiddels nogal ingekakte LAN-party!
Hmm, hoe laat zal ik het eens maken...

Kuifje gezien.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:
ik ga eens een Star wars marathon houden.
Jullie nog wat gedaan vandaag?

Ja, allerlei dingen gedaan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:

Wauw...quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:

quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dàt is een idee voor een meet.... Een Star Wars marathon, leuk met cola, chips en popcorn (en whiskey en wiet).

Vind het helemaal niks, Star Wars. En Sissy, mwah nogal erg zoet.quote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je houdt niet van Star Wars?
Liever Sissy dan?

Sissy zoet?quote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks, Star Wars. En Sissy, mwah nogal erg zoet.
Ja, sorry lastige tante

Haha, ja die Star Wars hoeft voor mij ook niet zo, al wil ik me misschien wel laten overtuigenquote:

Goedemiddag E_O en de rest! Ja, LAN-party's bestaan nog, ik bezoek er zeker twee per jaar.quote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
oh bestaan die nog? Leuk!
En goeiemorgen allemaal!

Das ook een idee voor een meet! Allemaal laptopje mee, kunnen we chattenquote:Op zondag 1 april 2012 16:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goedemiddag E_O en de rest! Ja, LAN-party's bestaan nog, ik bezoek er zeker twee per jaar.

Weet je wat? Dan mag jij een film uitzoekenquote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks, Star Wars. En Sissy, mwah nogal erg zoet.
Ja, sorry lastige tante

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 1 april 2012 16:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Weet je wat? Dan mag jij een film uitzoekenHPtje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humoristische Parodie, Harry Potter, Harde Politiefilm (met Spannende Momenten) ...
Of een heuse House Party (bij jou thuis) ? The truth may be out there, but the lies are in your head.
The truth may be out there, but the lies are in your head.

Oh ik zou best een meet bij mij thuis willen organiseren hoor.. Trouwens, er staat ook nog steeds een uitnodiging om weer bij Miss V. langs te komen om te glaasje draaien..quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
HPtje ?
Humoristische Parodie, Harry Potter, Harde Politiefilm (met Spannende Momenten) ...
Of een heuse House Party (bij jou thuis) ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |