abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109569063
Ik vind het echt zo raar dat ik ineens, sinds ik zwanger ben, geen chocola meer lust. Bij mijn zwangerschap heb ik er toch minstens 15 kilo aangechocolaat. Nu moet ik er niet aan denken. En dat met pasen voor de deur. Ikkeniesnapnie.
pi_109569116
Jullie nog van die rare nietmeerlustdingen?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:38:00 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109569704
Chocola Sorbo, net als jij! Is met alle zwangerschappen zo geweest, ik heb er gewoon geen behoefte aan. Heb nog 3 chocoladeletters in de kast liggen zelfs :D

Oeke, je dochter is een plaatje O+
.... met gevoel voor drama....
pi_109569767
Mag het tegenovergestelde ook? Ik heb ineens een fruitobsessie, vooral meloen :9 Normaal lust ik alleen watermeloen, nu lust ik ze allemaal.
pi_109569782
Avond-eten is echt een probleem voor mij.. eerder at ik 's avonds echt alles, maakte me niet zoveel uit.
Maar nu komt het opeens heel precies :') Anders eet ik gewoon niks. Het verschilt echt van dag to dag waar ik wel zin in heb. Heel irritant.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109570299
Chocola is misschien juist wel goed om niet te willen. :')
Ik moest al kotsen als ik een tomaat zag! Terwijl dat toch juist gezond zou moeten zijn. Ook krieltjes waren een tijdje verbannen hier.

Heeft dus kennelijk niets met gezond/ ongezond te maken. Raar he?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:52:45 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109570428
Echt wel, hormonen zijn maar raaaaaarrrr.......

Goedgekeurd bij de gyn vandaag! Kleintje lag er goed bij, liet alles goed opmeten. En hij gaf een full frontaltje weg, ik heb zijn gezicht gezien O+
.... met gevoel voor drama....
pi_109570435
:9~ Schuif die chocolade maar deze kant op dames! :9~

Verder denk ik eraan om een ):O in de achtertuin neer te zetten, want de melk is niet aan te slepen.
Was altijd al lekker maar nu extreem.

Vis vind ik wel lekker, maar kan het al vanaf dag 1 niet binnenhouden! ;(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:56:00 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109570549
Ik drink ook bijna anderhalve liter melk per dag covie... En ik heb heel lang alleen maar zin in fruit gehad, maar de laatste weken is dat zoals jullie weten omgeslagen in zoetigheid :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109570779
Melk dronk ik ook heel veel, maar heb ik me ook nog niet aan gewaagd. Gewoon geen zin in. Koffie kan ik niet eens meer ruiken, terwijl ik altijd de dag begon met een espresso. Fruit en vruchtensap gaan er wel goed in en kaas helpt gek genoeg tegen misselijkheid.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:04:27 #236
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109570853
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het echt zo raar dat ik ineens, sinds ik zwanger ben, geen chocola meer lust. Bij mijn zwangerschap heb ik er toch minstens 15 kilo aangechocolaat. Nu moet ik er niet aan denken. En dat met pasen voor de deur. Ikkeniesnapnie.
+1 ik lust het wel maar heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Maar eigenlijk heb ik nergens zin in, behalve snacks. En komkommer in zoetzuur.

Oeke, wat een mooi meisje O+

Nijnepijn, wat klinkt dat nog ver weg hè. 27april...
Make love, not war ☮
pi_109570987
Net een shirtje besteld wat oudste aan kan doen als we het Grote Nieuws gaan vertellen aan onze ouders. O+
pi_109571314
Regenboogjes, is het zo'n ik ben stoer want ik word....shirt. Hebben wij ook gedaan namelijk. Heerlijk hoe lang het soms duurt voor iemand het doorhad.

Ik ben ineens gek op bleekselderij. 8)7 Nooit gehad overigens. Appels zijn ook favoriet en sinas als drinken.
pi_109571326
Leuk regenboogjes! <3
pi_109571893
Ik dronk liters Spa Groen. En at zeker drie waterijsjes per dag. O+
pi_109571982
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef Sopho het volgende:
Regenboogjes, is het zo'n ik ben stoer want ik word....shirt. Hebben wij ook gedaan namelijk. Heerlijk hoe lang het soms duurt voor iemand het doorhad.

Ik ben ineens gek op bleekselderij. 8)7 Nooit gehad overigens. Appels zijn ook favoriet en sinas als drinken.
Ik heb er eentje in elkaar geknutseld bij Simply Colours! Ik post tzt wel een foto. ;)

Ik denk dat ik oudste maar gewoon een uitgeprinte foto van zo'n digitale Clear Blue test geef die dan aan de opa's en oma's gegeven kan worden. Met alleen zo'n t-shirt zien ze het nooit gok ik. :D

Qua eten: Ik lust nog steeds alles, ik heb alleen debiel veel zin in aardappelkroketjes en die heb ik echt al jaren niet gegeten!
pi_109572052
Ik kan me sowieso nauwelijks inhouden met vertellen. Ik wacht even de echo volgende week af en als er dan een knippertje te zien is mag wat mij betreft de hele wereld het weten! O+

Nou ja, behalve mijn collega's dan. :D
pi_109572108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef Sopho het volgende:

Veel wonderteam gekeken (met de bleekselderij)
Oh en wat betreft het vertellen en het opvallen enzo..wij waren er.slecht in...

Eerste keer een vlaai uit.limburg meegenomen met muisjes erop. Schoonzusje dacht dat t met haar te maken had (want ze was ook zwanger). Vriend zei dus: tis een hint die.muisjes.
Bij mijn ouders hoefde k maar binnen te komen, wijn te weigeren en zus riep: je ben toch niet.zwanger?!
Ik kwam uit mn werk en had gewoon dorst *lol*

Dit.keer wilde k t met mn verjaardag vertellen. Mn zus zat een paar dagen eerder in mn telefoon te neuzen en zag de test van gerbera en dacht dat t de mijne was.
En zat toen te vissen, kon t nog wel ontkennen toen :P met mn verjaardag had k van die hartjes op tafel gezet, mn moeder zette ze.steeds.weg vanwege Floris en mn neefje :') en uiteindelijk heb k ze maar foor.mn zus dr neus geduwd en toen was t duidelijk.
Eigenlijk alleen zij en een vriend van ons snapten m _O-

#fail x 2 dus
pi_109572149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:52 schreef Kersjes het volgende:
Echt wel, hormonen zijn maar raaaaaarrrr.......

Goedgekeurd bij de gyn vandaag! Kleintje lag er goed bij, liet alles goed opmeten. En hij gaf een full frontaltje weg, ik heb zijn gezicht gezien O+
:) wat fijn!

Oeke wat een mooierd! O+

Spaghetti heb ik een hele tijd niet meer klaargemaakt. Laatst weer een x, wordt er nogsteeds niet blij van.
Koffie ook niet. cafe latte macchiato dan weer wel

O+ chocolade, patat en vissticks mmmm! Maar dat komt denk ik omdat ik voor m'n zw.schap moeilijk vet eten kon verdragen (gedoe met m'n darmen)
Dus nu dubbel genieten :Y

t snacken wordt wat minder en nu heb ik vooral zin in appels en koud drinken
pi_109572204
:D sonnetje

Haha
pi_109572260
Och Oeke, vergeet ik helemaal om op je mooie meiske te reageren! Wat een pracht! <3 Of had ik dat al wel gezegd? :S Nu weet ik het niet meer... Nou ja...
pi_109572500
Oeks wat een schoonheid en humpie O+ O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109572595
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:24 schreef Sorbootje het volgende:
Jullie nog van die rare nietmeerlustdingen?
Correctie: ja. Net ontdekt: ik vind rauwe tomaten goor oO< (op zich niet heel verrassend want ik heb er een lichte allergie voor maar normaal vind ik ze wel lekker)
pi_109572824
Ik vind paprika echt zo enorm smerig nu :P Terwijl we normaal zo'n 4x in de week paprika aten. Als ik het nu alleen al ruik ben ik misselijk :')
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109572841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Skoap het volgende:
Avond-eten is echt een probleem voor mij.. eerder at ik 's avonds echt alles, maakte me niet zoveel uit.
Maar nu komt het opeens heel precies :') Anders eet ik gewoon niks. Het verschilt echt van dag to dag waar ik wel zin in heb. Heel irritant.
Ja dit heb ik ook. Brood, fruit, tussendoortjes, lekkers, alles gaat er wel in. Maar avondeten heb ik gewoon geen zin in. Doe het wel, maar echt blij word ik er niet meer van. Terwijl ik normaliter altijd een goede avondeter ben. Tenminste, m'n O+ zegt altijd dat ik mannenporties naar binnen werk :P

Oeke wat is ze prachtig zeg! O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')