tsja. er hier veel dieper op ingaan zal pas echt oneerlijk zijn. mij hier op aanspreken dat het op jou oneerlijk overkomt komt op mij dan weer oneerlijk over. ik kan geen kant op. als ik hier in detail inga op het probleem is het gezeik en nu ik het een beetje taktisch probeer ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Het zal best zijn redenen hebben, maar het komt mij best oneerlijk over, eigenlijk.
Ik vind het niet oneerlijk als ik mijn mening geef. Dat kan namelijk op een openbaar discussieforum.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. er hier veel dieper op ingaan zal pas echt oneerlijk zijn. mij hier op aanspreken dat het op jou oneerlijk overkomt komt op mij dan weer oneerlijk over. ik kan geen kant op. als ik hier in detail inga op het probleem is het gezeik en nu ik het een beetje taktisch probeer ook.
je mening dat het oneerlijk is heb ik vrij weinig aan. persoonlijk vind ik het nog het oneerlijkst tav ravi. die heeft nl (score van de afgelopen 3 dagen): 4 blauwe bulten en 2 x tand door zn lip.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het niet oneerlijk als ik mijn mening geef. Dat kan namelijk op een openbaar discussieforum.
Verder moet je vooral doen zoals jullie het willen.
Als dit volgens jou afgefakkeld worden is, dan gebeurt dat op het forum nogal vaakquote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef simmu het volgende:
[..]
je mening dat het oneerlijk is heb ik vrij weinig aan. persoonlijk vind ik het nog het oneerlijkst tav ravi. die heeft nl (score van de afgelopen 3 dagen): 4 blauwe bulten en 2 x tand door zn lip.
maar goed. klaar. ik kom hier niet om afgefakkeld te worden, maar om zinvol advies te krijgen
Daar is ze inderdaad nog wat klein voor. Ze snapt heel veel (in de zin van betekenis van de woorden), maar ik kan die redelijkheid gewoon nog niet verwachten van een smurfje van bijna 2.5. Ach en weet je, het gaat 39 van de 40 ochtende prima. Ik mag niet klagen. Vanmorgen voelde het zo rot omdat Isabeau nóóit huilt als ik haar wegbreng. Het is gewoon onwennig.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:36 schreef Tinuviel het volgende:
Sorbootje lastig is dat he, als je zelf haast hebt en je kind schijnt s'ochtends de rust weg te hebben. Terwijl als je zelf dan je kind gaat haasten heeft het meestal het tegenovergestelde effect. Ik kan dan tegen Jair zeggen, dat iets vandaag niet kan, dat Mama moet werken/ een afspraak heeft of iets dergelijks. Dat kan nog weleens helpen, maar Isabeau is daar misschien nog iets te klein voor. En ik weet hoe moeilijk dat is in de "Ik wil zelf/ Ik kan het zelf"- fase. Dan moeten ze alles zelf doen en mag je niet helpen, ook als het ze nog niet lukt.
Simmu, ik zie het eigenlijk nog niet als ontsporen, maar grenzen verkennen...quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef simmu het volgende:
[..]
ik zie hier dingen ontsporen en voel me compleet machteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |