Ik heb trouwens ook niet het idee dat ze hem vaker op de gang zetten hoor, volgens mij was dat puur een 'de moeder komt zo en anders loopt die door de groepsactiviteit heen' actie. Ze waren binnen een kringspelletje aan het doen.
Maar ik ga er zeker naar vragen.
Ik ga er sowieso mee in overleg, ik had nog een beetje het idee dat het ook bij mij lag (mama's worden over het algemeen niet aardiger als er negatief wordt gereageerd op hun kind) maar ik heb toch het idee dat het meer bij hun dan bij mij ligt inmiddels.
Op zich luisteren ze wel, toen ik ze vertelde dat je hummeltje heel verdrietig maakt door hem op te tillen en ergens anders neer te zetten als hij niet wil, zijn ze daar meteen mee gestopt en ze luisteren absoluut als ik handvatten aandraag.
En dan helpt mijn opleiding toch nog wel mee geloof ik

Ik heb ze ook moeten vertellen dat deoudste heel erg met lezen bezig is en dat leuk vindt en of ze daar iets mee doen. Toen werd ik ook

aangekeken.
En twee weken later hadden ze een boekje met letters aangeschaft en kwamen ze me melden dat hij het echt heel leuk vond en heel veel letters kende.
Dan denk ik hèhè! Maar ze luisteren dus wel echt naar adviezen