lavezzi cavani gargano ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk alle 3 de plaatsen, moeten waarschijnlijk ook allemaal van dezelfde club zijn. Plus niet al te duur.
Gewoon een tikje naar de andere kant dan dat je de bal aanneemtquote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef laucas het volgende:
[..]
hey trickmastor, hoe doe je de bergkamp flick als je bal gewoon over de grond aangespeeld krijgt? Doe 'm vaak per toeval
Met de LS?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon een tikje naar de andere kant dan dat je de bal aanneemt
Lavezzi - Cavani - Hulkquote:Op maandag 26 maart 2012 18:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips voor de lege plaatsen? Is voor de 4 clubs cup. Liefst geen Brazo in de spits.
Jup, zo doe ik hem altijdquote:
ja maar guarin speelt bij interquote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lavezzi - Cavani - Hulk
Porto mannetje - Guarin - Anderson
Volgens mij moet dat kunnen.
Ramires - Mata - Torres (Sturridge, Lukaku, Drogba)quote:Op maandag 26 maart 2012 18:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips voor de lege plaatsen? Is voor de 4 clubs cup. Liefst geen Brazo in de spits.
Lavezzi op 7.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lavezzi - Cavani - Hulk
Porto mannetje - Guarin - Anderson
Volgens mij moet dat kunnen.
arnautovic marin wesley?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lavezzi op 7.
@vandermar, Torres wil ik nietIs voor mensen met kleine piemeltjes
Doe dan andere Chelsea spitsquote:Op maandag 26 maart 2012 18:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lavezzi op 7.
En bij 1 spits wil ik altijd een rechtspoot, dus dan vallen Lukaku en Sturridge af. Drogba vond ik kut.
IF Kaka Toty Ronaldo en UP Benzemaquote:
http://futhead.com/12/squad/284930quote:Op maandag 26 maart 2012 18:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lavezzi op 7.
En bij 1 spits wil ik altijd een rechtspoot, dus dan vallen Lukaku en Sturridge af. Drogba vond ik kut.
Oh je zei "Porto mannetje", dacht dat je daarmee Danilo bedoelde. Met Belluschi kan het wel idd. Wat ik echter niet snap is dat je mn RB veranderd en daardoor het hele team ongeschikt maakt voor de cup....quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/284930
Op RB heb je nog heel veel andere opties.
Sorry, niet gezien. Nu is ie wel goed, maar ook wel duur.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh je zei "Porto mannetje", dacht dat je daarmee Danilo bedoelde. Met Belluschi kan het wel idd. Wat ik echter niet snap is dat je mn RB veranderd en daardoor het hele team ongeschikt maakt voor de cup....
@Vandermar:
Te duur.
Te duur.
Meh. DowningEto'o
Ik zoek een enigzins normale combo. Geen kleine piemel spitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |