Mijn dank is groot.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67g
there ya go
Was sarcasmequote:Op maandag 26 maart 2012 18:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima wedstrijd, maar geen doelpunten of assists. Vast niet dus.
Fijn dat je het zelf inzietquote:
Modric, essienquote:Op maandag 26 maart 2012 18:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips voor de lege plaatsen? Is voor de 4 clubs cup. Liefst geen Brazo in de spits.
Ik bedoelde eigenlijk alle 3 de plaatsen, moeten waarschijnlijk ook allemaal van dezelfde club zijn. Plus niet al te duur.quote:
hey trickmastor, hoe doe je de bergkamp flick als je bal gewoon over de grond aangespeeld krijgt? Doe 'm vaak per toevalquote:Op maandag 26 maart 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
IF Klaas en IF anita in mijn Klaas-Hybrid._!
lavezzi cavani gargano ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk alle 3 de plaatsen, moeten waarschijnlijk ook allemaal van dezelfde club zijn. Plus niet al te duur.
Gewoon een tikje naar de andere kant dan dat je de bal aanneemtquote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef laucas het volgende:
[..]
hey trickmastor, hoe doe je de bergkamp flick als je bal gewoon over de grond aangespeeld krijgt? Doe 'm vaak per toeval
Met de LS?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon een tikje naar de andere kant dan dat je de bal aanneemt
Lavezzi - Cavani - Hulkquote:Op maandag 26 maart 2012 18:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips voor de lege plaatsen? Is voor de 4 clubs cup. Liefst geen Brazo in de spits.
Jup, zo doe ik hem altijdquote:
ja maar guarin speelt bij interquote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lavezzi - Cavani - Hulk
Porto mannetje - Guarin - Anderson
Volgens mij moet dat kunnen.
Ramires - Mata - Torres (Sturridge, Lukaku, Drogba)quote:Op maandag 26 maart 2012 18:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Lavezzi op 7.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lavezzi - Cavani - Hulk
Porto mannetje - Guarin - Anderson
Volgens mij moet dat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |