Jaquote:Op maandag 26 maart 2012 18:06 schreef forzafct het volgende:
[..]
Speelt bij jou de voorhoede fijn? Ik ben namelijk van plan deze ook te maken..
Dat is ie ookquote:Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Ribery was bij mij in mijn Franse team echt een eindbaas juist
Haha oke.. Ik moet alleen nog wel ff messi verkopenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja
Robben![]()
![]()
Gomez![]()
Ribery haast onzichtbaar.
Pacehoeren like a baws dus?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:59 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo sterk een trait gemerkt als bij T. Silva. Long passerPrachtige lange halen naar voren op Walcott of Lavezzi, die trouwens beide dubbel en dwars de prijs van een IF waard zijn!
Geen upgrades nodig imo. Ribery vind ik niet veel beter dan Hazard. Ribery heeft alleen 5* skills. Rest is ook gewoon prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:12 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Ik heb ook weer even advies nodig
Heb 30k dus tijd voor upgrade
http://futhead.com/12/squad/267304
Ipv Ben Arfa > IF valbuena? Twijfel hier beetje over omdat left foot me chill lijkt maarja
Of IF Nsamé op LB ipv NIF?
Of rRibery op LW?
Is prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben nu even eten klaarmaken, rond half 8 a 8 uur ben ik er op zeker klaar voor !
Wat ga je koken?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben nu even eten klaarmaken, rond half 8 a 8 uur ben ik er op zeker klaar voor !
IF Nsamé eventueel, verder wat VDM zegt.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:12 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Ik heb ook weer even advies nodig
Heb 30k dus tijd voor upgrade
http://futhead.com/12/squad/267304
Ipv Ben Arfa > IF valbuena? Twijfel hier beetje over omdat left foot me chill lijkt maarja
Of IF Nsamé op LB ipv NIF?
Of rRibery op LW?
Haha, jij bent de betere speler dus je hoeft niet bang te zijn. net 1-3 verloren van een tikka takka (of hoe heet dat) mannetje.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, jij bent de betere speler dus je hoeft niet bang te zijn. net 1-3 verloren van een tikka takka (of hoe heet dat) mannetje.
Zijn wel goed bezig hier, een hoop al met Ronaldo in het elftal, Robbens, Ribery's, Messi komt af en toe voorbij, al een aantal met de combi SIF Chiellini en IF Silva.
En GJE heb je ook nog
het recept volkoren spaghetti, craime freche, pijnboompitjes, zalmmootje, uitje, volgens mij een week of 3 geleden ook al een keer gepostquote:
Ik zit inmiddels ook al richting Miljoen.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, jij bent de betere speler dus je hoeft niet bang te zijn. net 1-3 verloren van een tikka takka (of hoe heet dat) mannetje.
Zijn wel goed bezig hier, een hoop al met Ronaldo in het elftal, Robbens, Ribery's, Messi komt af en toe voorbij, al een aantal met de combi SIF Chiellini en IF Silva.
En GJE heb je ook nog
Ik speel nog met een budget team zodat ik over een paar weken CR7 kan halen.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En GJE heb je ook nog
Haterquote:
Naaperquote:Op maandag 26 maart 2012 18:15 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga een nieuw projectje beginnen.. Ik koop Ribery met 40 contracten en voor de rest 10 bronze kutspelers. Ik zet al mijn geld tijdelijk vast in discard IF's die ik op een ander account gooi.
Dus ik heb dan 0 coins en 10 bronzes en Ribery. Vanuit daar ga ik een vet Frans team maken.
(Ik houd natuurlijk mijn MLS Bronze, KabirCasta silver, Gogokotto silver, Belgie en Niggeroen team wel!)
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67gquote:Op maandag 26 maart 2012 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand voorbeeld van budget Serie A team? (Dudeweiser?)
Écht budget of een ~20-25k team?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand voorbeeld van budget Serie A team? (Dudeweiser?)
Heb wel weer goed verlies gemaakt, denk dat ik er binnekort weer onder zitquote:Op maandag 26 maart 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, just kiddingLas vanmiddag dat je over de 100K zat. Gaat dus de goede kant op
dus?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
NaaperHeb ik al eens gedaan maar het is gewoon cheaten lol. Ik liep 5 op 1 na 9 wedstrijden met Ribery
Ik vind na-aper gewoon een leuk woordquote:Op maandag 26 maart 2012 18:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
dus?Ik wil uiteindelijk naar dit team toe:
4321:
Ribery N'Gog KemboEkoko
Menez Pogba Sissoko
Morel UP Mangala Situ Fanni
Llorris
Ik vind die van mij vetter.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind na-aper gewoon een leuk woord
Ik ging toen voor Bundesliga team en had dit bijelkaar
Ribery - Schurle - Sam
Gotze - Ballack - Jappanees
Aogo - Howedes - Subotic - Piszcek
Neuer
Bazig team
/carequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |