Heb snel weer geld, zal ze even opkopen voor je zodra ik heb..quote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zie wel dat er nu een paar opstaan voor goedkoper... grrrr
Die moeten ff opgekocht worden
Is goed, hou je rustig.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
10 minuutjes, even koffie en een peuk en wat woede wegwerken
Heb er zojuist nog 5 opgekocht rond de 38Kquote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb snel weer geld, zal ze even opkopen voor je zodra ik heb..
Hoeveel kost zo een Lopez?
Wordt even sparen nog, heb je 6 maanden?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Heb er zojuist nog 5 opgekocht rond de 38K
Er is zelfs iemand die ze voor 1,5 mil erop heeft staan![]()
Purrell laten staan natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/285467
Wie LCAM?
Frankelquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/285467
Wie LCAM?
Hahahaha... Nee, denk het niet..quote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt even sparen nog, heb je 6 maanden?
Dat is niet echt slimquote:Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahahaha... Nee, denk het niet..
Dus voor de stiekume meelezers..
Diego Lopez IF
Goalkeeper
Villareal CF
Maar ja, wat is een neger, en wat is een blanke. Wat is Agbonlahor. Die is beige.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk zou het ook zo moeten zijn dat wanneer je een team vol blanken of negers hebt je ook 99 chem zou moeten kunnen halen ongeacht league, nationaliteit etc.
semi negerquote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ja, wat is een neger, en wat is een blanke. Wat is Agbonlahor. Die is beige.
Lampardquote:
Snelquote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ja, wat is een neger, en wat is een blanke. Wat is Agbonlahor. Die is beige.
Agbonlahor hoort nergens bij... oh wacht, jawel, bij de kleine piemel mensen, net als Doumbia, Forehead, Torres, Young, Bent, enz. enz.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb TOTY Ramos ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier TOTY Ramos of TOTY Dani Alves?
Wat is er nou weer kleine piemel aan Torres? Gewoon een goede complete spits, niet eens zo overdreven snel. Even snel als pakweg Miccoli, Ba en Gameiro, trager dan een Benzema of Aguero.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Agbonlahor hoort nergens bij... oh wacht, jawel, bij de kleine piemel mensen, net als Doumbia, Forehead, Torres, Young, Bent, enz. enz.
Koreanen en jappen in 1 team nomnomnomquote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk zou het ook zo moeten zijn dat wanneer je een team vol blanken of negers hebt je ook 99 chem zou moeten kunnen halen ongeacht league, nationaliteit etc.
Die heeft IF Richards.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb TOTY Ramos ja.
Confetti heeft of had volgens mij ook een heel duur BBVA team met o.a. IF Fabregas en 1 van de zwarte Iniesta's geloof ik, misschien ook wel 1 van die RB's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |