Met +10 kaartjequote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of ik doe gewoon zoals iedereen. Janko in de spits en dan na 3 en een halve seconde wisselen voor v. Persie
Ik had net ook zo'n potje. De meest lelijke scheldwoorden vlogen hier door de woonkamer. Moet er gewoon even van afkoelenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef StijnDa het volgende:
Ongelofelijk hoe ik hier even met mijn silvers van een 5 atb agbonlahor pace homo verlies![]()
Hij had 1 schot op goal, agbonlahor erdoor in 20e minuut na een veel te lange bal.
Paal en lat geraakt, neergehaald voor strafschop gebied allesOngelofelijk.
Ja hier ook zachtjes, maar dat is meer dan normaal.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had net ook zo'n potje. De meest lelijke scheldwoorden vlogen hier door de woonkamer. Moet er gewoon even van afkoelen
Topquote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef Joodnl het volgende:
Lekker hoor.... Me pricefix is gelukt.
Heb er nog wel een paar in de verkoop staan,
Maar ben er ook al 5 kwijt voor 75K
Diego Lopez ingekocht voor max 40K
Ik zie wel dat er nu een paar opstaan voor goedkoper... grrrrquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik weer geld heb doe ik mee
Heb snel weer geld, zal ze even opkopen voor je zodra ik heb..quote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zie wel dat er nu een paar opstaan voor goedkoper... grrrr
Die moeten ff opgekocht worden
Is goed, hou je rustig.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
10 minuutjes, even koffie en een peuk en wat woede wegwerken
Heb er zojuist nog 5 opgekocht rond de 38Kquote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb snel weer geld, zal ze even opkopen voor je zodra ik heb..
Hoeveel kost zo een Lopez?
Wordt even sparen nog, heb je 6 maanden?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Heb er zojuist nog 5 opgekocht rond de 38K
Er is zelfs iemand die ze voor 1,5 mil erop heeft staan![]()
Purrell laten staan natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/285467
Wie LCAM?
Frankelquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/285467
Wie LCAM?
Hahahaha... Nee, denk het niet..quote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt even sparen nog, heb je 6 maanden?
Dat is niet echt slimquote:Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahahaha... Nee, denk het niet..
Dus voor de stiekume meelezers..
Diego Lopez IF
Goalkeeper
Villareal CF
Maar ja, wat is een neger, en wat is een blanke. Wat is Agbonlahor. Die is beige.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk zou het ook zo moeten zijn dat wanneer je een team vol blanken of negers hebt je ook 99 chem zou moeten kunnen halen ongeacht league, nationaliteit etc.
semi negerquote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ja, wat is een neger, en wat is een blanke. Wat is Agbonlahor. Die is beige.
Lampardquote:
Snelquote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ja, wat is een neger, en wat is een blanke. Wat is Agbonlahor. Die is beige.
Agbonlahor hoort nergens bij... oh wacht, jawel, bij de kleine piemel mensen, net als Doumbia, Forehead, Torres, Young, Bent, enz. enz.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |