Ja, klinkt leuk, spannend, schrijnend. Maar dáár wil ik dus een bron van zien. Objectief graag.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
De ontlastende bewijsstukken kwamen een paar dagen te laat aan bij de juiste ambtenaren. Dus kon daar helaas voor meneer niets meer mee worden gedaan.
Dat hoeft niet perse, maar waarom bewijs aanleveren wat je totaal niet helpt?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moet ik hieruit concluderen dat jij denkt dat al het bewijs dat een verdedigende partij aanlevert altijd juist is?
Neig ik ook naar ja, maar goed, ik mis de objectiviteit in het verhaal. Ik hoor alleen maar verhalen van mensen die willen dat hij blijft, zonder dat voor hun schrijnende verhalen concrete aanwijzingen te vinden zijn, tenminste, ik heb het nog niet gezien. En het tegenverhaal van OM/IND is blijkbaar voor niemand interessant en dat vind ik wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:35 schreef moussie het volgende:
Er is iig geen bewijs van schuld, er is blijkbaar niets gevonden in 14 jaar onderzoek, anders hadden ze hem wel aangeklaagd .. maar toch wordt hij behandelt alsof hij schuldig is. Ronduit absurd dit.
Lijkt me nogal wiedes. Het mag toch duidelijk zijn dat de vader er alle belang bij heeft om te blijven, juist het belang dat voor iedereen reden is om hem hier te houden.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, maar waarom bewijs aanleveren wat je totaal niet helpt?
Dat is nogal een vreemde redenatie die je hier heb, stel dat het bewijs zegt dat hij wel een oorlogsmisdadiger zou zijn waarom zou je het dan aanleveren? De logica ontgaat mij even.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Lijkt me nogal wiedes. Het mag toch duidelijk zijn dat de vader er alle belang bij heeft om te blijven, juist het belang dat voor iedereen reden is om hem hier te houden.
Er zijn geen tegenargumenten. "Het staatsbelang weegt zwaarden dan het gezinsbelang" is tot nu toe het enige. Macca728 verteld daar graag meer over.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Neig ik ook naar ja, maar goed, ik mis de objectiviteit in het verhaal. Ik hoor alleen maar verhalen van mensen die willen dat hij blijft, zonder dat voor hun schrijnende verhalen concrete aanwijzingen te vinden zijn. En het tegenverhaal van OM/IND is blijkbaar voor niemand interessant en dat vind ik wel.
Dat bewijs kan toch ook nietszeggend zijn, of gefabriceerd of niet afdoende en wellicht daarom door het OM afgewezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is nogal een vreemde redenatie die je hier heb, stel dat het bewijs zegt dat hij wel een oorlogsmisdadiger zou zijn waarom zou je het dan aanleveren? De logica ontgaat mij even.
Ja sorry hoor, maar dit is onderbuikargumentatie, daar kan ik ook niets mee.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er zijn geen tegenargumenten. "Het staatsbelang weegt zwaarden dan het gezinsbelang" is tot nu toe het enige. Macca728 verteld daar graag meer over.
Ook kan niemand me vertellen hoe een ambtsbericht in 2000 kan verschijnen die deze mensen allemaal als schuldige wegzet terwijl er op dat moment er vier jaar een Taliban aan de macht is. Nederland erkende dat regime niet en had er dus geen banden mee. Waar komt die informatie over die mensen dan vandaan? Hoe heeft Nederland voor zoiets zwaars als oorlogsmisdaden onderzoek verricht? Was die informatie op dat moment actueel en verifieerbaar?
Als alle pais en vree zou zijn in Afghanistan, en de boekhouding net zo nauwkeurig als hier, en de ambtenaren bereid om te helpen zonder dat je daar eerst vet voor moet betalen ..quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Lijkt me nogal wiedes. Het mag toch duidelijk zijn dat de vader er alle belang bij heeft om te blijven, juist het belang dat voor iedereen reden is om hem hier te houden.
Leers belt Hamid Karzai. Zegt: Yo Hamid, we hebben hier de volgende mensen (lijstje met namen): Zoeken jullie ze wegens oorlogsmisdaden? Nee? Ok, bedankt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kan allemaal best zijn. Ik wil niets anders dan een objectieve bron dat de bewijzen zijn afgewezen omdat ze twee dagen te laat zijn ingediend.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Leers belt Hamid Karzai. Zegt: Yo Hamid, we hebben hier de volgende mensen (lijstje met namen): Zoeken jullie ze wegens oorlogsmisdaden? Nee? Ok, bedankt.
Dit Kafkaeske circus is natuurlijk een aanfluiting.
En wat precies kan de overheid verleiden in je onschuld te geloven dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat bewijs kan toch ook nietszeggend zijn, of gefabriceerd of niet afdoende en wellicht daarom door het OM afgewezen.
Nou blijkbaar was het toch gelukt alleen 2 dagen te laat. Gek dat het wel kan he met al die wantoestanden en corruptie.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef moussie het volgende:
[..]
Als alle pais en vree zou zijn in Afghanistan, en de boekhouding net zo nauwkeurig als hier, en de ambtenaren bereid om te helpen zonder dat je daar eerst vet voor moet betalen ..
Sluitend, overtuigend bewijs?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
En wat precies kan de overheid verleiden in je onschuld te geloven dan?
Leg dat eens uit. Wat is er mis met de punten die ik aankaart?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit is onderbuikargumentatie, daar kan ik ook niets mee.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er word gestelt dat hij een oorlogsmisdadiger is omdat hij ehm.. tja. Hij zat in het leger. Dus zal wel tuig zijn. Oprotten. Zo lust ik er wel meer. Komt uit Reserve-België dus zal wel PVV stemmen, hier niet welkom.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou blijkbaar was het toch gelukt alleen 2 dagen te laat. Gek dat het wel kan he met al die wantoestanden en corruptie.
De reden dat men in beschaafde landen mensen niet verplicht hun onchuld te bewijzen is dat het bewijzen van je onschuld nooit sluitend kan zijn.quote:
Vooral omdat hij als argument gebruikt dat als deze man wordt uitgezet de openbare orde in het hele dorp in gevaar komt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef opgebaarde het volgende:
Niet geheel ingelezen maar dit lijkt me echt debiel van de burgemeester.
Goh, na jaren wachten is het eindelijk gelukt maar helaas, net twee dagen te laat .. en dan komt macca even vertellen 'niet zeuren hoor, je ziet toch dat het kan'.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef macca728 het volgende:
Nou blijkbaar was het toch gelukt alleen 2 dagen te laat. Gek dat het wel kan he met al die wantoestanden en corruptie.
Maar dat is het niet. Het is volkomen terecht dat de burgemeester dat doet. Maar dat lees je nog wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:00 schreef opgebaarde het volgende:
Niet geheel ingelezen maar dit lijkt me echt debiel van de burgemeester.
Mag een burgemeester zelf op de stoel gaan zitten en conclusies trekken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Het is volkomen terecht dat de burgemeester dat doet. Maar dat lees je nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |