SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
melice haakte een padma:
het herfstige voetenbankje van trovey:
Ynske maakte een rammelhamer!
en kwiwi een (gevoerd) tasje:
veel haakplezier weer mensen, één voor één of in X projecten tegelijk.
[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 26-03-2012 13:03:16 ]in de haak.
Ik ook nietquote:Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Bolletjekatoen het volgende:
Pfff, wat gaan we hard zeg! Happy new topic![]()
![]()
Ik moet echt sneller leren haken. Ik krijg per topic niet eens een project af.............
Waar heb je dat patroon voor die pannelappen vandaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef Serinde het volgende:
Ik vimd dat voetenbankje zo leuk! Binnenkort marktplaats maar eens afspeuren. Ik mag alleen van mijn salaris van deze maand slechts voor 20 euro freubelspulletjes kopen van mezelf dus ik moet mijn keuzes goed afwegen![]()
De rammelhamer staat op het lijstje voor mijn pasgeboren neefje, hij is netjes geworden Ynske! Hoe is het met je deken?
Kwiwi: leuk tasjeIk heb onlangs een klein granny-tasje gemaakt maar de voering is geweldig mislukt dus heb ik er weer uitgesloopt. Fijn dat het jou wel gelukt is!
Mijn pannenlap met schaapje heb ik begin vorige week eindelijk afgemaakt dus nu en setje:
[ afbeelding ]
Danke, maar die zijn betaald.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef trui het volgende:
koningin, als ik me niet vergis waren die ook van Christel Krukkert. >>ff gegoogled en jawel<< zie hier.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef trui het volgende:
eh ja? soms betalen mensen voor een patroon.
Ik gooi er af en toe een kleiner project in en met dubbele draad werken schiet ook lekker op.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef trui het volgende:
eh ja? het klinkt misschien vreemd, maar soms betalen mensen gewoon voor een patroon.
Hoeveel wol/katoen heb je ongeveer voor 1 draak nodig? Ik kan het patroon wel willen maken, maar dan wil ik er ook meteen mee aan de slag en niet nog moeten bij bestellenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:28 schreef Bolletjekatoen het volgende:
Ik ben nu bezig met de draak van DC (voor de tweede keer). Ik heb ook al het schaap gemaakt. Heb ook nog heel veel patronen van DC liggen die ik nog moet/wil maken
Ik heb voor de draak catania gebruikt en ik heb zo'n 2,5 à 3 bollen nodig gehad voor het lichaam. Voor de buik heb ik minder dan 1 nodig gehad en van de overige kleuren weinig.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hoeveel wol/katoen heb je ongeveer voor 1 draak nodig? Ik kan het patroon wel willen maken, maar dan wil ik er ook meteen mee aan de slag en niet nog moeten bij bestellenIk heb al wel wat thuis liggen, maar denk niet dat het genoeg is voor die draak..
jouw draak was ook wel erg mooi en strak gelukt.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:35 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik had trouwens ook complimenten voor mijn draak van DC zelf gehad.
Die was ook geweldig mooi! Haast de reden dat ik hem ook wil maken!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:35 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Ik heb voor de draak catania gebruikt en ik heb zo'n 2,5 à 3 bollen nodig gehad voor het lichaam. Voor de buik heb ik minder dan 1 nodig gehad en van de overige kleuren weinig.
Ik had trouwens ook complimenten voor mijn draak van DC zelf gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |