Leuk dat je ook sarcastisch bent!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Retourtje graag. Daarna moet hij Feyenoord kampioen maken.
Ik vind juist dat hij zijn team niet op sleeptouw neemt in de mindere periode die PSV door maakt. Is op zich niet erg want hij is nog jong, het tekent alleen het gebrek aan natuurlijke leiders bij PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Strootman, geweldige ontwikkeling maakt hij door in slechts 1 jaar. Ik vind het vooral knap hoe hij het team opsleep touw neemt in mindere periodes een eigenschap die toch schaars is bij spelers met een explosieve ontwikkeling.
Klopt! Alleen mensen die zeggen dat Clasie de beste van de drie is hebben geen oogkleppen op in deze discussie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef S0nic het volgende:
Geweldig dit![]()
Alle Feyenoorders -> Clasie
Alle Ajacieden -> Anita
Alle PSV'ers -> Strootman.
Je weet toch al van te voren dat dit een troll discussie wordt![]()
Hoogstens paar realistische users hier die geen oogkleppen ophebben
Nee dan heb je de Ajaxbril op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik kies voor Anita en Clasie. Ben ik nu voor beide clubs?
Prima. Dan is het leven zo slecht nog niet.quote:
Anderhalf jaar ouder is een stuk ouder?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef Guidetti het volgende:
Strootman en Anita zijn beide ook al een stuk ouder dan Clasie. Clasie heeft meer potentie.
Rekenen blijft moeilijk hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anderhalf jaar ouder is een stuk ouder?
Anita 3 jaar ouder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anderhalf jaar ouder is een stuk ouder?
He, ik ben ook 27 Jun '91.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef Tyron het volgende:
4 april 1989 < Anita
27 Juni 1991 < Clasie
Meest van de tijd twee jaar.
Jij was 14 toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, ik ben ook 27 Jun '91.
Clasie is beter.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt! Alleen mensen die zeggen dat Clasie de beste van de drie is hebben geen oogkleppen op in deze discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |