Clasie is 3 cm groter dan Anita.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Marcomp3 het volgende:
Clasie komt net kijken, Anita is te klein en heeft nog te weinig laten zien, dus Strootman!
Als Anita (167 cm) te klein is dan is Clasie (169 cm) dat toch zeker ook. Vind het ook onzin om die 2 spelers daarop af te schrijven.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Marcomp3 het volgende:
Clasie komt net kijken, Anita is te klein en heeft nog te weinig laten zien, dus Strootman!
Ze zijn alledrie nu nog geen goede optie. Ze zullen allemaal nog moeten groeien om waardige opvolgers van van Bommel/de Jong te worden. Het is alleen even afwachten wie zich het best ontwikkelt in het komende jaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef ShaoliN het volgende:
Anita heeft 1 goede wedstrijd gespeeld. Tegen Duitsland wordt hij onder het gras gestopt en tegen Spanje zoek getikt. Nee dank je.
Die andere 2 zijn trouwens ook geen opties.
Ja, en er komt nog wat concurrentie aan. Maher bijv.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ze zijn alledrie nu nog geen goede optie. Ze zullen allemaal nog moeten groeien om waardige opvolgers van van Bommel/de Jong te worden. Het is alleen even afwachten wie zich het best ontwikkelt in het komende jaar.
Maher? Dat is een andere positie lijkt mij.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, en er komt nog wat concurrentie aan. Maher bijv.
Dat was als linksback.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef ShaoliN het volgende:
Anita heeft 1 goede wedstrijd gespeeld. Tegen Duitsland wordt hij onder het gras gestopt en tegen Spanje zoek getikt. Nee dank je.
Die andere 2 zijn trouwens ook geen opties.
Anita en Clasie zijn beiden technisch zeer goed onderbouwd. Veel meer dan Strootman.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:19 schreef The_Groove het volgende:
Anita en Clasie zijn (in potentie) fantastische voetballers en gewoon harde werkers.
Strootman heeft zo'n afgrijselijk lelijk hoofd dat al zou hij goed zijn ik het gewoon niet trek om ernaar te kijken....de Elephant man van de Eredivisie
(En overhyped als de pleuris)
Want? Op basis van techniek kan je toch ook een harde werker zijn die vaak op de juiste plaats op het juiste moment staan? Laat ik het anders zeggen, beide zetten zich altijd 110% in voor de winst en zullen alles doen om te winnen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita en Clasie zijn beiden technisch zeer goed onderbouwd. Veel meer dan Strootman.
Beetje raar om ze harde werkers te noemen
Klopt net als de VI poll, wie wordt kampioen van Nederland. Dan zie je gelijk dat we de grootste aanhang hebben(4 miljoen) dat is misschien wel 40% van voetbalminnend nederland, dat zag je ook gelijk in de poll. Vind Clasie trouwens beter dan Strootman, misschien ook wel beter dan Anita dit seizoen. Beide spelers maken eigenlijk geen elke fout in een wedstrijd en hebben een wat sobere rol. Het is sowieso heerlijk om één van die twee in je team te hebben. Anita was gisteren wel geweldig! Clasie > betere passer , Anita > veelzijdiger dan wie dan ook Stroot > beetje overschatquote:Op maandag 26 maart 2012 12:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etc
beetje kansloos deze poll
Je zit er ook naast; dat was op LB onder Martin Jol. Toen klopte er niets van ons spel. Gelukkig heeft Frank het geweldig rechtgetrokken, echt klasse in iets meer dan een jaar tijd. Anita is wel gegroeid in de zin dat hij elke positie nu prima invult, tegen NEC volgens mij zelfs al RCV betrouwbaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef davihaa het volgende:
[..]
Klopt net als de VI poll, wie wordt kampioen van Nederland. Dan zie je gelijk dat we de grootste aanhang hebben(4 miljoen) dat is misschien wel 40% van voetbalminnend nederland, dat zag je ook gelijk in de poll.
Ik dacht dat dat korter geleden was! Eerlijk gezegd heb ik ook nooit echt goed op hem gelet, tot gisteren. Van Rhijn ofzo idem.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:35 schreef davihaa het volgende:
[..]
Je zit er ook naast; dat was op LB onder Martin Jol. Toen klopte er niets van ons spel. Gelukkig heeft Frank het geweldig rechtgetrokken, echt klasse in iets meer dan een jaar tijd. Anita is wel gegroeid in de zin dat hij elke positie nu prima invult, tegen NEC volgens mij zelfs al RCV betrouwbaar.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef speknek het volgende:
Van deze drie lijkt Clasie me iemand met enige potentie, waarvan het de vraag is of dat er ooit uitkomt, de andere twee zijn meer voor als je voltallige eerste team omkomt in een vliegtuigongeluk, het tweede plotseling geveld wordt door een onverklaarbare uitbraak van dengue en je B-junioren niet van hun ouders op zondag mogen voetballen.
Damning with faint praise.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
De kracht van Anita is dat hij niet altijd opvalt
Nee klopt wel een beetje, maar boeien dat die poll niet wetenschappelijk verantwoord is, het levert wel leuke discussies op.quote:
niet opvalt voor de tegenstander, ze zien hem over het hoofd. ook valt hij minder op voor de toeschouwers, waardoor hij nog altijd onderschat is.quote:
Vind je het gek, het ventje is 1,15 hoog.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
niet opvalt voor de tegenstander, ze zien hem over het hoofd.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind je het gek, het ventje is 1,15 hoog.
En hij is niet onderschat, hij heeft van het weekend 1 goede wedstrijd en de hele Ajax achterban overschat hem.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind je het gek, het ventje is 1,15 hoog.
En hij is niet onderschat, hij heeft van het weekend 1 goede wedstrijd en de hele Ajax achterban overschat hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |