quote:Op maandag 26 maart 2012 11:36 schreef Sjapoela het volgende:
Strootman, maar ik heb op Clasie gestemd omdat hij wel naar mijn mening de meeste potentie heeft. Anita heeft het gewoon niet, ook niet na 1 goede wedstrijd. Strootman staat nu een beetje stil na z'n stormachtige ontwikkeling.
En Clasie is baas
Alsof de poll zelf wel kloptquote:Op maandag 26 maart 2012 11:46 schreef madco het volgende:
[..]Waarom op iets ander stemmen als je vindt?
Of stem je op clasie omdat hij van feyenoord is en strootman niet?
Zo krijg je nooit polls die kloppen...
Dat is de vraag ook niet. Er is een plek voor 1 van deze 3, Strootmans plek. Maar waarschijnlijk zal hij het wel weer worden, niet ten onrechte. Kan prima meekomen op het niveau, Duitsland ff vergeten dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze zijn alle 3 op het moment gewoon niet goed genoeg. Zeker niet voor in de basis.
Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...quote:
toen speelde hij linksback en dat is inderdaad niet zijn sterkste positie. Maar vorig seizoen is al wel duidelijk dat Anita voor eredivisiebegrippen een fantastiche verdedigende middenvelder is.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etcquote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef Saysem het volgende:
Even een kleine peiling. Dit seizoen zijn bij de traditionele top 3 een paar Nederlandse voetballers aan het werk die over het middenveld heersen en door hun respectievelijke supporters al regelmatig aangeduid zijn als "baas", of een variant daarop.
Aangezien Bert ze deze zomer niet alledrie gaat meenemen is nu de simpele vraag wie van deze drie jullie voorkeur heeft en wat daar de argumenten voor zijn.
Poll: Baas der bazen?
• Anita
• Clasie
• Strootman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan kan je die tegen elkaar wegstrepen en dan maken de neutrale supporters het verschilquote:Op maandag 26 maart 2012 12:19 schreef vincerusso het volgende:
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etc
beetje kansloos deze poll
Zelfs als links-back vond ik hem al stukken beter dan Emanuelson op die positie.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
toen speelde hij linksback en dat is inderdaad niet zijn sterkste positie. Maar vorig seizoen is al wel duidelijk dat Anita voor eredivisiebegrippen een fantastiche verdedigende middenvelder is.
die zijn er niet veel en de objectiviteit is bij sommigen ver te zoekenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:21 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dan kan je die tegen elkaar wegstrepen en dan maken de neutrale supporters het verschil
tja dat is waar al is Emanuelson net als Anita geen echte linksback, maar soms kan een trainer gewoon een speler niet op zijn sterkste positie zetten door blessures en schorsingen etc. Dan is het natuurlijk altijd een voordeel om op meerdere posities te kunnen spelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs als links-back vond ik hem al stukken beter dan Emanuelson op die positie.
Uiteraard, en ik gaf destijds ook al aan dat Emanuelson waarschijnlijk veel beter geschikt is als vrije aanvallende middenvelder, waarschijnlijk ook het beste centraal spelend, en dat zie je nu ook gebeuren bij Milan...quote:Op maandag 26 maart 2012 12:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
tja dat is waar al is Emanuelson net als Anita geen echte linksback, maar soms kan een trainer gewoon een speler niet op zijn sterkste positie zetten door blessures en schorsingen etc. Dan is het natuurlijk altijd een voordeel om op meerdere posities te kunnen spelen.
hij heeft ook eigenlijk zijn hele jeugd als 10 gespeeld en is pas later als linksback gaan spelen. Daar deed hij het in het begin ook wel heel aardig, maar is niet echt verder gegroeid op die positie. Mooi om te zien dat hij zijn talent nu aan het waarmaken is. Maar laten we weer verder gaan over antia clasie en strootmanquote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik gaf destijds ook al aan dat Emanuelson waarschijnlijk veel beter geschikt is als vrije aanvallende middenvelder, waarschijnlijk ook het beste centraal spelend, en dat zie je nu ook gebeuren bij Milan...
Iets wat Emanuelson natuurlijk ook al jarenlang aangaf.
die altijd door het ijs zakt in topwedstrijden...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Marcomp3 het volgende:
Clasie komt net kijken, Anita is te klein en heeft nog te weinig laten zien, dus Strootman!
Strootman zakt in topwedstrijden door het ijs. Dat ontkracht gelijk je conclusie.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Marcomp3 het volgende:
Clasie komt net kijken, Anita is te klein en heeft nog te weinig laten zien, dus Strootman!
Clasie is 3 cm groter dan Anita.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Marcomp3 het volgende:
Als Anita (167 cm) te klein is dan is Clasie (169 cm) dat toch zeker ook. Vind het ook onzin om die 2 spelers daarop af te schrijven.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef Marcomp3 het volgende:
Ze zijn alledrie nu nog geen goede optie. Ze zullen allemaal nog moeten groeien om waardige opvolgers van van Bommel/de Jong te worden. Het is alleen even afwachten wie zich het best ontwikkelt in het komende jaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef ShaoliN het volgende:
Anita heeft 1 goede wedstrijd gespeeld. Tegen Duitsland wordt hij onder het gras gestopt en tegen Spanje zoek getikt. Nee dank je.
Die andere 2 zijn trouwens ook geen opties.
Ja, en er komt nog wat concurrentie aan. Maher bijv.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ze zijn alledrie nu nog geen goede optie. Ze zullen allemaal nog moeten groeien om waardige opvolgers van van Bommel/de Jong te worden. Het is alleen even afwachten wie zich het best ontwikkelt in het komende jaar.
Maher? Dat is een andere positie lijkt mij.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, en er komt nog wat concurrentie aan. Maher bijv.
Dat was als linksback.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef ShaoliN het volgende:
Anita heeft 1 goede wedstrijd gespeeld. Tegen Duitsland wordt hij onder het gras gestopt en tegen Spanje zoek getikt. Nee dank je.
Die andere 2 zijn trouwens ook geen opties.
Anita en Clasie zijn beiden technisch zeer goed onderbouwd. Veel meer dan Strootman.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:19 schreef The_Groove het volgende:
Anita en Clasie zijn (in potentie) fantastische voetballers en gewoon harde werkers.
Strootman heeft zo'n afgrijselijk lelijk hoofd dat al zou hij goed zijn ik het gewoon niet trek om ernaar te kijken....de Elephant man van de Eredivisie
(En overhyped als de pleuris)
Want? Op basis van techniek kan je toch ook een harde werker zijn die vaak op de juiste plaats op het juiste moment staan? Laat ik het anders zeggen, beide zetten zich altijd 110% in voor de winst en zullen alles doen om te winnen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita en Clasie zijn beiden technisch zeer goed onderbouwd. Veel meer dan Strootman.
Beetje raar om ze harde werkers te noemen
Klopt net als de VI poll, wie wordt kampioen van Nederland. Dan zie je gelijk dat we de grootste aanhang hebben(4 miljoen) dat is misschien wel 40% van voetbalminnend nederland, dat zag je ook gelijk in de poll. Vind Clasie trouwens beter dan Strootman, misschien ook wel beter dan Anita dit seizoen. Beide spelers maken eigenlijk geen elke fout in een wedstrijd en hebben een wat sobere rol. Het is sowieso heerlijk om één van die twee in je team te hebben. Anita was gisteren wel geweldig! Clasie > betere passer , Anita > veelzijdiger dan wie dan ook Stroot > beetje overschatquote:Op maandag 26 maart 2012 12:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je weet toch al dat PSV supporters op Strootman kiezen en Ajax op Anita etc
beetje kansloos deze poll
Je zit er ook naast; dat was op LB onder Martin Jol. Toen klopte er niets van ons spel. Gelukkig heeft Frank het geweldig rechtgetrokken, echt klasse in iets meer dan een jaar tijd. Anita is wel gegroeid in de zin dat hij elke positie nu prima invult, tegen NEC volgens mij zelfs al RCV betrouwbaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me nog herinneren dat hij nog niet zolang geleden helemaal verguist werd, heel veel balverlies enzo. Maar ik kan er naast zitten...
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef davihaa het volgende:
[..]
Klopt net als de VI poll, wie wordt kampioen van Nederland. Dan zie je gelijk dat we de grootste aanhang hebben(4 miljoen) dat is misschien wel 40% van voetbalminnend nederland, dat zag je ook gelijk in de poll.
Ik dacht dat dat korter geleden was! Eerlijk gezegd heb ik ook nooit echt goed op hem gelet, tot gisteren. Van Rhijn ofzo idem.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:35 schreef davihaa het volgende:
[..]
Je zit er ook naast; dat was op LB onder Martin Jol. Toen klopte er niets van ons spel. Gelukkig heeft Frank het geweldig rechtgetrokken, echt klasse in iets meer dan een jaar tijd. Anita is wel gegroeid in de zin dat hij elke positie nu prima invult, tegen NEC volgens mij zelfs al RCV betrouwbaar.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef speknek het volgende:
Van deze drie lijkt Clasie me iemand met enige potentie, waarvan het de vraag is of dat er ooit uitkomt, de andere twee zijn meer voor als je voltallige eerste team omkomt in een vliegtuigongeluk, het tweede plotseling geveld wordt door een onverklaarbare uitbraak van dengue en je B-junioren niet van hun ouders op zondag mogen voetballen.
Damning with faint praise.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
De kracht van Anita is dat hij niet altijd opvalt
Nee klopt wel een beetje, maar boeien dat die poll niet wetenschappelijk verantwoord is, het levert wel leuke discussies op.quote:
niet opvalt voor de tegenstander, ze zien hem over het hoofd. ook valt hij minder op voor de toeschouwers, waardoor hij nog altijd onderschat is.quote:
Vind je het gek, het ventje is 1,15 hoog.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
niet opvalt voor de tegenstander, ze zien hem over het hoofd.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind je het gek, het ventje is 1,15 hoog.
En hij is niet onderschat, hij heeft van het weekend 1 goede wedstrijd en de hele Ajax achterban overschat hem.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind je het gek, het ventje is 1,15 hoog.
En hij is niet onderschat, hij heeft van het weekend 1 goede wedstrijd en de hele Ajax achterban overschat hem.
Dat zegt in het geval van Anita alleen iets als hij iedere wedstrijd op die positie zou spelen...quote:Op maandag 26 maart 2012 18:00 schreef Sjapoela het volgende:
Kan iemand opzoeken hoe hoog ze in de klassementslijsten staan? Dat zegt ook wel wat denk ik
goed argument hoor, dus Sno is de een na beste middenvelder op de Nederlandse velden? Burnet de beste verdediger etc....quote:Op maandag 26 maart 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VI klassement
Clasie 4
Strootman 15
en Anita niet te vinden
Anita heeft Ajax vorig jaar op VM kampioen gemaaktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
Vind het ook wel heel erg kort door de bocht om hem te noemen op basis van 1 goede wedstrijd.
Op dit moment Anita>Clasie>Strootmanquote:
alsof jij, als feyenoord supporter, alle wedstrijden van ajax de afgelopen tijd hebt gekeken, dus hoe kun je daar nou een welgevormde mening over hebben, en aan het begin van het seizoen stond anita linksback, het is pas sinds kort dat hij weer VM staat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben je? Anita speelt 2 leuke wedstrijden en opeens is hij beter van Clasie en Strootman? Als Harry Gommans 2 goede wedstrijden speelt is hij dan ook meteen beter dan Messi?
Anita heeft vorig jaar al laten zien een hele goede verdedigende middenvelder te zijn, door de blessuregolf bij Ajax, de aankoop van Janssen heeft hij veel op andere posities moeten spelen. Het is echt onzin om te beweren dat Anita maar een paar wedstrijden heeft gepresteerd bij Ajax. Hij was vorig seizoen in de 2e seizoenshelft de belangrijkste man bij Ajax en begint nu weer in vorm te raken. Ik zeg nergens dat Anita een ebtere voetballer is dan Clasie. Ik zeg alleen dat de vorm van Anita op dit moment beter is dan die van clasie en strootman.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:48 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben je? Anita speelt 2 leuke wedstrijden en opeens is hij beter van Clasie en Strootman? Als Harry Gommans 2 goede wedstrijden speelt is hij dan ook meteen beter dan Messi?
Clasie is het hele seizoen al in vorm en ik vind Anita momenteel niet beter dan Clasie. In Strootman en Clasie zit veel meer voetbal en zijn veel dynamischer dan Anita. Nogmaals, je wilt toch Europees kampioen worden? Wat moet je dan met Anita? Leg dat eens uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:57 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Anita heeft vorig jaar al laten zien een hele goede verdedigende middenvelder te zijn, door de blessuregolf bij Ajax, de aankoop van Janssen heeft hij veel op andere posities moeten spelen. Het is echt onzin om te beweren dat Anita maar een paar wedstrijden heeft gepresteerd bij Ajax. Hij was vorig seizoen in de 2e seizoenshelft de belangrijkste man bij Ajax en begint nu weer in vorm te raken. Ik zeg nergens dat Anita een ebtere voetballer is dan Clasie. Ik zeg alleen dat de vorm van Anita op dit moment beter is dan die van clasie en strootman.
Clasie vind ik op basis van het hele seizoen de betere van de drie, maar ze komen alledrie nog veel te kort voor een basisplaats in Oranje.
Ik zeg toch niet dat Anita in Oranje moet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Clasie is het hele seizoen al in vorm en ik vind Anita momenteel niet beter dan Clasie. In Strootman en Clasie zit veel meer voetbal en zijn veel dynamischer dan Anita. Nogmaals, je wilt toch Europees kampioen worden? Wat moet je dan met Anita? Leg dat eens uit.
Oh, dan lijkt er helemaal geen discussie mogelijk. Kan je hooguit over Clasie of Strootman discussieren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Anita in Oranje moet?wat moet je dan met Clasie of Strootman in Oranje, zij zijn net als Anita nog niet goed genoeg voor Oranje. Het is toch ook niet de discussie wie er mee moet naar het EK maar wie er de betere voetballer is??
Dan nog als je Anita noemt slaat het nergens opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Anita in Oranje moet?wat moet je dan met Clasie of Strootman in Oranje, zij zijn net als Anita nog niet goed genoeg voor Oranje. Het is toch ook niet de discussie wie er mee moet naar het EK maar wie er de betere voetballer is??
De betere voetballerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Idd, ik maak even een nieuw topic aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
Dan zou ik zelfs Fer eerder noemen dan Anita trouwens.
Dach ik ook al aan en als wij het al zeggen zegt dat genoeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
Dan zou ik zelfs Fer eerder noemen dan Anita trouwens.
zeg ik dan dat Anita de betere voetballer is? Zeg alleen dat hij heel belangrijk is voor Ajax en op dit moment het best in vorm is en het belangrijkst is voor de elftallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De betere voetballer![]()
Hoe durf je de naam Anita in je mond te nemen dan?
Ja dat zeg jij!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
zeg ik dan dat Anita de betere voetballer is? Zeg alleen dat hij heel belangrijk is voor Ajax en op dit moment het best in vorm is en het belangrijkst is voor de elftallen.
http://eredivisielive.nl/(...)zetten-van-ajax.html
http://eredivisielive.nl/(...)-het-middenveld.html
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Het is toch ook niet de discussie wie er mee moet naar het EK maar wie er de betere voetballer is??
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Zeg ik daarmee dat hij de betere voetballer is?
Lees het hele topic maar eens door dan, zeg alleendat Anita nu beter in vorm is en op dit moment het best presteert. Ik zeg dat Clasie over het hele seizoen het meest constant is. En dat Strootman fantastisch begon maar nu net als de rest van PSV minder presteert. Heb nooit gezegd dat Anita een betere voetballer is, maar dat het alledrie goede talenten zijn, waarvan nog moet blijken wie uiteindelijk het niveau van Oranje aankunnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]Je praat jezelf nu echt zwaar tegen.
Anita speelde Strootman helemaal zoek man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:09 schreef Guidetti het volgende:
TT change naar Clasie vs. Strootman aub
doe dan Anita vs. Clasie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:09 schreef Guidetti het volgende:
TT change naar Clasie vs. Strootman aub
Dacht ik al, kansloosquote:
Tsja in dat opzicht is elke spelerdiscussie kansloos want hoeveel mensen zien Christiano Ronaldo en Messi nu een hele wedstrijd spelen week na week? Dit topic had gewoon geen poll moeten hebben zodat alleen de goed onderbouwde meningen serieus genomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dacht ik al, kansloos![]()
Net zoals waar deze discussie op uitloopt, kansloos. Waarom de TT veranderen en Anita weglaten blabla... Ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig wedstrijden van Ajax kijk, en daarom geen echte mening erover kan geven, als de andere Feijenoorders dat nou ook een doen?Idem dito met de Ajacieden met hun mening over Clasie.
Oke, maar nu krijg je van die niet onderbouwde meningen. Spelerdiscussies tussen spelers van rivaliserende clubs zijn ook kansloos, zie dit topic. Helaas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:49 schreef davihaa het volgende:
[..]
Tsja in dat opzicht is elke spelerdiscussie kansloos want hoeveel mensen zien Christiano Ronaldo en Messi nu een hele wedstrijd spelen week na week? Dit topic had gewoon geen poll moeten hebben zodat alleen de goed onderbouwde meningen serieus genomen kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |