Soms zitten er nog teksten met ironie bij, ik vond die van het dier is geen burger, hooguit een hamburger wel leuk om te lezen, en die van 2010-I was ook prettig, 2011-1 en 2009quote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Zamorak het volgende:
Die teksten gaan altijd over filosofie of politiek of een of ander vaag onderwerp m.b.t. de maatschappij
Die hamburger tekst heeft voor een derde Punische oorlog gezorgd bij ons in de klasquote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef metanite het volgende:
[..]
Soms zitten er nog teksten met ironie bij, ik vond die van het dier is geen burger, hooguit een hamburger wel leuk om te lezen, en die van 2010-I was ook prettig, 2011-1 en 2009waren zo saai
Die over feminisme vind je misschien om obvious redenen leuk maar die was wel uitermate saai en moeilijk!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die hamburger tekst heeft voor een derde Punische oorlog gezorgd bij ons in de klas
Die tekst over feminisme uit ik geloof 2009 was ook leuk overigens
Feminisme en over overbodigheid van artikel 6 waren ook m'n favoriet idd.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die hamburger tekst heeft voor een derde Punische oorlog gezorgd bij ons in de klas
Die tekst over feminisme uit ik geloof 2009 was ook leuk overigens
Die shit gewoon overnamen, BAM. Nee serieus, gewoon overnemen en zelf niks verzinnen. Maak je ook geen fouten qua spelling en blijf je bij de tekst (werd hierboven ook gezegd).quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef Vincent. het volgende:
Trouwens, mag je zinnen uit te tekst letterlijk overnemen in je samenvatting? Of MOET je in ieder geval één woord veranderen in de zin?
Ok, mooiquote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Die shit gewoon overnamen, BAM. Nee serieus, gewoon overnemen en zelf niks verzinnen. Maak je ook geen fouten qua spelling en blijf je bij de tekst (werd hierboven ook gezegd).
Oh god, nu weet ik niet meer wat ik moet doenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef Ayca het volgende:
Er werd bij ons wel gezegd dat je niet mocht citeren... dus gewoon ergens een woordje weglaten
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef WJE11 het volgende:
Btw over het citeren bij tekstverklaring, moet je dan:
"'Ik zou ... gaan doen'' (regels 2-4)
Of moet je doen:
Ik zou ... gaan doen (regels 2-4)
Wat is het verschil precies?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef WJE11 het volgende:
Btw over het citeren bij tekstverklaring, moet je dan:
"'Ik zou ... gaan doen'' (regels 2-4)
Of moet je doen:
Ik zou ... gaan doen (regels 2-4)
Prima antwoord, hier zocht ik naar. Ik heb altijd geleerd met '' correctiemodel doet zonder.quote:
Je weet het niet he, mierenneukers verzamel u.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het verschil precies?
De corrector zal vast en zeker denken: OOOOOOOOH GEEN AANHALINGSTEKENS, PUNTAFTREK!
Doe gewoon met, klaar.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Je weet het niet he, mierenneukers verzamel u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |