Nee, gewoon nee! Ik trap er niet meer in, Ben bij MW3 al de mist in gegaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:19 schreef BzP het volgende:
http://mp1st.com/2012/03/(...)-information-leaked/
BO 2
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ach, al die infection glitches zijn opzich wel grappig. Knockback is wel leuk, maar goed dan kun je dus overal in de map komen
Alleen oppassen dat je niet in een derank infection server komt
Dit is wel smerig :
http://www.ihcjames.com/ac1d/
Die gast heeft sowieso xp lobbys
Je mag me een uitnodiging geven. Hoop dat ik kan joinen, heb nu NAT type moderate. moet nog even veranderen.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:58 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben op zoek naar mensen die een keer potje willen spelen op 360 omdat ik eigenlijk altijd alleen speel.
M'n kd is 1.53.
Interesse gamertag is: innerbattle
En zo gaat het doorquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik koop niets meer van IW BO2 geef ik nog een kans
Hate to say I told you soquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee! Ik trap er niet meer in, Ben bij MW3 al de mist in gegaan.
En daarna hoor je dat MW4 vet is en dan haal je dat spel, en daarna BO3 etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb veel plezier beleefd met BO dus waarom zou ik BO2 geen kans geven?
Wat is dit voor BS het zijn twee verschillende studio'squote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
En daarna hoor je dat MW4 vet is en dan haal je dat spel, en daarna BO3 etc.
Dus? Je snapt mijn punt niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit voor BS het zijn twee verschillende studio's.
Die gebruik maken van dezelfde enginequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit voor BS het zijn twee verschillende studio's.
Dus als je plezier hebt met een bepaalde game van een developer mag je die daarna geen kans geven om het spel te perfectioneren. Jij snapt mijn punt nietquote:
Iedereen loopt wel te bitchen over een nieuwe engine maar er is niets mis met deze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gebruik maken van dezelfde engine
Ik bedoel meer dat de gameplay identiek blijft. Als de ene game kut is, is de ander dat ook. Het heeft dan wel een andere skin en de perks etc zijn anders maar de basis is hetzelfde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als je plezier hebt met een bepaalde game van een developer mag je die daarna geen kans geven om het spel te perfectioneren. Jij snapt mijn punt niet
[..]
Iedereen loopt wel te bitchen over een nieuwe engine maar er is niets mis met deze.
Er is niets mis met de basis van COD het werkt gewoon wel allemaal en je kan het net wat makkelijker een uurtje spelen zelfs alleen. BF alleen spelen is geen hol aan. Ze zouden alleen eens wat echte hardcore COD gamers om hun ideeën moeten vragen voor BO2.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de gameplay identiek blijft. Als de ene game kut is, is de ander dat ook. Het heeft dan wel een andere skin en de perks etc zijn anders maar de basis is hetzelfde.
Deed het 2 maanden terug alquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef R-woud88 het volgende:
Zo maar weer even paar potjes doen.. Begint nu eigenlijk wel een beetje te vervelen als ik eerlijk moet zijn..
Nu pas?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef R-woud88 het volgende:
Zo maar weer even paar potjes doen.. Begint nu eigenlijk wel een beetje te vervelen als ik eerlijk moet zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |