Kan hem niet vinden dikke kak.quote:
O greatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:13 schreef rickyszz het volgende:
De xbox360 versie van Mw3 is afgelopen week gehackt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:13 schreef rickyszz het volgende:
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:58 schreef BzP het volgende:
Eigenlijk heeft hij gelijk, het is "final stand" in de game
En dat heb ik dus meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:13 schreef rickyszz het volgende:
Nou, nee. Je kan het anders noemen, het blijft precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:02 schreef BzP het volgende:
Ik erger me er ook rot aan, maarja hij heeft toch een alibi...
nope, de perk "last stand" is niet in de game.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou, nee. Je kan het anders noemen, het blijft precies hetzelfde.
Dus jij zegt dat het niet in MW3 zit?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef BzP het volgende:
Het is gewoon zo.
Last stand laat je als perk op je reet zitten met je secondary ELKE keer dat je neergeknald wordt.
Final stand is een deathstreak en je houdt je primary.
Hoe irritant het ook is dat het in het spel zit, hij heeft toch gelijk.
Last stand is geen deel van MW3.
Jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:56 schreef BzP het volgende:
Droppen ze daar op hun reet met een pistol ?
Want wat heeft hij fout gedaan precies? Hij is slechts het gezicht en klankbord van de community.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef rickyszz het volgende:
Eindelijk, Robert troling is ermee gestopt!
Nee hoor staat er nog gewoon bij 26 maartquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef killfrenzy het volgende:
Zijn Twitterbericht dat hij stopt is verwijderd?
In BF kun je ook prima rushen met de 870 en zulks alleen bij BF moet je over routes nadenken en bij cod draait het erom of je minder lag hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:18 schreef DuTank het volgende:
Het hatelijkste vind ik dat je +10 krijgt als je iemand schiet, krijgt Final Stand en iemand anders popt 1 kogel...
Bij BF is dat beter, je krijgt gewoon punten voor het percentage dat je van die boy eraf hebt geschoten
Heb vandaag BF voor het eerst gespeeld en ik vind het niet te vergelijken... CoD is rushend erg vermakelijk en BF is gewoon rustig aan doen enzo.
Het is wat moeilijker, maar het kan wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:18 schreef DuTank het volgende:
Heb vandaag BF voor het eerst gespeeld en ik vind het niet te vergelijken... CoD is rushend erg vermakelijk en BF is gewoon rustig aan doen enzo.
Ik denk dat hij vooral het gezicht is van IW.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want wat heeft hij fout gedaan precies? Hij is slechts het gezicht en klankbord van de community.
Dat bedoel ik ook hij is het gezicht van IW en hij speelt dingen door aan de developers. Beetje bullshit om hem de schuld te geven van het falen van IW/Sledgehammerquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral het gezicht is van IW.
En dan om de beurt mag je HD PVR thuis hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:46 schreef Antilurker het volgende:
Haha, een groepje vrienden van mij willen samen een HD PVR kopen en dan gameplay gaan opnemen en commentaten enz. Nu zijn ze zeker niet slecht (eentje heeft een k/d van ~4.0, en nog wat andere bij de 2.5), maar het is gewoon zo dat er al zoveel mensen zijn die CoD filmpjes op YT zetten. Als je nu nog wilt opvallen en bekend wil worden, moet je echt iets unieks hebben. Ik betaal dan ook niet mee aan die PVR.
Post dan ook een source ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:13 schreef rickyszz het volgende:
Removedquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:19 schreef BzP het volgende:
http://mp1st.com/2012/03/(...)-information-leaked/
BO 2
Treyarc luisterd tenminste naar zn fans, ik ben beniewd wat het gaat brengen allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:28 schreef Zosk het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit nagenoeg hetzelfde wordt als BO. Ik verwacht er dus niet veel van, waarschijnlijk gaat er hetzelfde gebeuren als wat ze met MW2 > MW3 hebben gedaan.
Maar wie weet, misschien doen ze eens gek en hebben ze bedacht om iets niet verder uit te melken
F*ck you last stand!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Removed
* No MOAB or Nuke
* No last stand
* No death streaks
* No flame thrower attachment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |