Je wou dit ontkennen? Als ik nu alleen 10 potjes domination ga spelen verlies ik er misschien 1 of 2 en sta ik bovenaan in iedere lobby.quote:
Ik wil dit niet ontkennen, het is gewoon een raar argument. Je moet voor beide games je hersenen gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je wou dit ontkennen? Als ik nu alleen 10 potjes domination ga spelen verlies ik er misschien 1 of 2 en sta ik bovenaan in iedere lobby.
Als ik cod speel met vrienden dan concentreer ik me geeneens en ren ik gewoon beetje rondquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil dit niet ontkennen, het is gewoon een raar argument. Je moet voor beide games je hersenen gebruiken
Er zijn genoeg game types waarbij je wél moet nadenken. Als ik TDM of KC speel denk ik ook niet na.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik cod speel met vrienden dan concentreer ik me geeneens en ren ik gewoon beetje rond
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef BzP het volgende:
Snd is de enige modus waar je echt moet nadenken imo
Als je met een volle party taktiek nodig hebt speel je echt met een groep downies. S&D moet je idd wel bij nadenken iddquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Als je in COD met een volle party speelt kun je wel degelijk taktieken toepassen om je winkans groot te maken hoor.
Bij Demolition ook wel enigszins. Maar als je daar met een volle party speelt win je eigenlijk ook al bijna gegarandeerd..quote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je met een volle party taktiek nodig hebt speel je echt met een groep downies. S&D moet je idd wel bij nadenken idd
Ja meestal gaat het eerst B planten en dat is dan ook meestal geen moeitequote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij Demolition ook wel enigszins. Maar als je daar met een volle party speelt win je eigenlijk ook al bijna gegarandeerd..
Bij objective-based gamemodes wordt het inderdaad een stuk makkelijker,omdat je ook beter kan overleggen via partychat. Ik speel zelf met een volle party bij objective veel beter dan wanneer ik alleen speel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nope maar kom op zeg met een volle party cod spelen is easy mode.
Zeker waar. Maar als ik alleen speel bij objective-based modes merk ik vaak dat ik bij van die clowns in het team zit die alleen voor de kills gaan. Of je zit bij van die jokers waarbij het lijkt alsof ze elke keer als ze spawnen een semtex op hun voeten plakken. Bij een volle party heb je over het algemeen meer garantie dat iedereen voor de objectives gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef Zosk het volgende:
Het ligt er gewoon aan met wat wie je speelt, niet iedereen is goed in cod. Hoe makkelijk het ook is voor sommigen, er zijn genoeg mensen die er minder goed of niet goed in zijn. Als ik alleen speel met randoms en ik kom een clan tegen in wat voor mode dan ook wil ook niet altijd zeggen dat ik verlies
Mee eens. Ook in objective modes ga ik veel voor kills maar ik doe het wel op een manier waardoor we normaal gesproken nog steeds winnen. Ik speel trouwens gewoon objective en kill ook erg veel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar als ik alleen speel bij objective-based modes merk ik vaak dat ik bij van die clowns in het team zit die alleen voor de kills gaan. Of je zit bij van die jokers waarbij het lijkt alsof ze elke keer als ze spawnen een semtex op hun voeten plakken. Bij een volle party heb je over het algemeen meer garantie dat iedereen voor de objectives gaat.
Ik had hetzelfde bij de 5e prestige. Nu level 80 en beetje de guns aan het upgradenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef OverRated het volgende:
Ben nu lvl 74 6e prestige. Heb er helemaal genoeg van om steeds overnieuw te moeten beginnen, dus ik stop nu maar met prestigen. Bovendien heb ik al 10 custos classes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |