Zit waar ze net geprobeerd hebben om de presidentsdochter te redden in Duitsland en dat die Duiters onder vuur liggen van een tank...quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
We dekken je? echt?Ik reken nooit op dekking
Ik heb de single player nog niet aangeraaktquote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zit waar ze net geprobeerd hebben om de presidentsdochter te redden in Duitsland en dat die Duiters onder vuur liggen van een tank...
Die tank moet dus mol en ik zou dus dekking krijgen van m'n kameraden....
Uhhuhhh.......
Vind de single player zeer gaaf gedaan met zeer gave missies.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb de single player nog niet aangeraaktMaar ik zou niet rekenen op dekking
Voor een keertje is leuk vind ikquote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind de single player zeer gaaf gedaan met zeer gave missies.
Ben 'm nu voor de vierde keer ofzo aan het spelen.
Nu op Veteran.
Dat komt omdat het dan "realistisch" is. Man, in het echt ga je al dood door 1 kogel.quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef Antilurker het volgende:
Enige kutte aan SP is dat je aim gelijk 200 km(okee, 100 km) omhoog schiet kijkt als je door een kogel geraakt wordt.
Ik ben alleen gewend om snel te gaan liggen, maar knifen met b lukt me nooit.quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef OverRated het volgende:
Ben nog steeds maar halverwege de SP op Veteran![]()
Ik ben na heel wat uurtjes met tactical nu wel eindelijk gewend aan knifen met B
Dat had ik eerst ook. Sta je achter iemand: 'Ooh ik moet knifen' 'oh ja met B' 3 seconden later eindelijk een kill.quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ben alleen gewend om snel te gaan liggen, maar knifen met b lukt me nooit.
Behalve als ik iemand van achter besluip.
Ik gebruikte al PM-9 Rapid Fire voordat het cool was.quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef Godtje het volgende:
Ok no more rapid fire op de MP7![]()
Big surprise
quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef Godtje het volgende:
Big surprise
Dude..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen loopt wel te bitchen over een nieuwe engine maar er is niets mis met deze.
Dat was al langer algemeen bekend toch?quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef Godtje het volgende:
Big surprise
Volgens mij had die gozer ook een ander filmpje waarin je zag dat range ook weinig zin heeft op de MP7. Attachments met silencer en ext. mags is denk ik de beste keuze.quote:Op maandag 2 april 2012 23:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat was al langer algemeen bekend toch?
Ik gebruik m'n MP7 met silencer en range, bazengeweerExtended mags + range is ook wel lekker.
Tevens vind ik PP90M met Rapid Fire veel te snel schieten, je hebt dan meer last van recoil en gaat super snel door je kogels heen. Bij de PM-9 is dat ook vreselijk trouwens.
Sensivity 5 gebruik ik de laatste tijd.
Klopt, daar wist ik het ook van geloof ik. Silencer + Extended is ook lekker, maar ik vond dat het dan wat range tekort kwam. Vooral omdat de MP7 zo mooi rechtdoor schiet op grote afstand.quote:Op maandag 2 april 2012 23:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Volgens mij had die gozer ook een ander filmpje waarin je zag dat range ook weinig zin heeft op de MP7. Attachments met silencer en ext. mags is denk ik de beste keuze.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
BF moet je wel echt met een squad spelen anders verlies je alleen maar omdat je bij BF nog wel je hersenen moet gebruiken itt COD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |