Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.quote:
gelukkig maar. ik was al een ring voor je aan het zoekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.
Dus jij speelt met lezzers verhypotheekte hart om Lizzy jaloers te makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar hard to get aan het spelen, popje.
's Ochtends of 's avonds?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:04 schreef LizzyAdam het volgende:
Zondag mag niet van Godt. maandag om 9 uur. in Amsterdam. zie je daar.
Nee, ik geloof in polygamie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus jij speelt met lezzers verhypotheekte hart om Lizzy jaloers te maken
Het is moeilijk om een smoking te verkrijgen in één dag heur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:09 schreef wonderer het volgende:
Waarom niet morgen, kan ik tenminste op de bruiloft komen.
Ik wil niet ge-homo-stenigd worden, danku.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus je wil na het huwelijk naar Iran verhuizen ofzo?
Als jij dan Lezzer erbij neemt, mag ik dan Sanne Vogel? of Anna Drijver. die vind ik ook wel goed.quote:
ja vanwege die polygamie en alles...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil niet ge-homo-stenigd worden, danku.
Ja, hoor es. ik ga niet met je trouwen als je niet weet welk deel je moet fucken.quote:
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja vanwege die polygamie en alles...
Serieus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook met meerdere mensen een samenlevingscontract tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |